Keväthaalareista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mielipiteitä/kokemuksia olisin vailla. Poika melkein 11kk, pituutta melkein 78cm, tarttee kevääksi uuden haalarin, Lassie G-tech:n ja Remun haalareita jo tänään hypistelin, onko kokemuksia kumpi ois parempi vai onko joku muu vielä parempi? Entäs koko, 80cm ois just passeli mut pitäskö kumminkin ostaa 86cm?

Meillä on g-techit tytöillä, ihan olen tyytyväinen ja värit oli nätit. Meinasin ostaa vielä nyt kevääksi remut ja kokeilla, kun on kehuttu(ja jos löytyy kivan värisiä)

Mä luulen, että ihan pärjäät valitset minkä kosteusuojatun puvun tahansa. Ei se valinta ole niin vakavaa. Otat sen mistä tykkäät ja mikä sopii sun budjetille. Merkkejä on monia.

Reiluista malleista ota 80cm ja niukoista 86cm. Remu on ainakin niukempi. Älä ota liian isoa, jos haluat että lapsi oikeasti voi liikkua sen puvun kanssa ja lahkeita&hihoja ei tartte kääriä liikaa. 86cm vaikkapa Reimatecistä ja Ticketistä on liian iso. Mutta lennestä ok.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
86 cm Remu, babymalli, olisi mun valintani.

Miten tämä babymalli poikkeaa isompien mallista? Puuttuuko siitä se vyötärökuminauha?

Juu, siinä ei ole kuminauhaa vyötäröllä ja se on mun mielestä vauva/taaperoikäiselle paljon kivampi.

"Roikkuuko" se päällä jos puvussa on kasvunvaraa reippaammin?

En nyt kokoihin sen enempää laita, mut tänään kattelin Remun haalareita ja muutamaa Lassien haalaria (en tosin G-tec:ä), huomasin vaan et Remussa oli metalli vetskari ja niissä kattomissani Lassiesseissa muovinen.
No, noin pienelle tullessaan sillä ei taida olla kauheasti merkitystä, mut itelläni kun on isompi joka pukee ite, silläkin on merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mä luulen, että ihan pärjäät valitset minkä kosteusuojatun puvun tahansa. Ei se valinta ole niin vakavaa. Otat sen mistä tykkäät ja mikä sopii sun budjetille. Merkkejä on monia.

Reiluista malleista ota 80cm ja niukoista 86cm. Remu on ainakin niukempi. Älä ota liian isoa, jos haluat että lapsi oikeasti voi liikkua sen puvun kanssa ja lahkeita&hihoja ei tartte kääriä liikaa. 86cm vaikkapa Reimatecistä ja Ticketistä on liian iso. Mutta lennestä ok.

Tota just aattelin et kai kaikissa kosteussuojatuissa pysyy kamppeet kuivana ilman et tarttee aina alkaa laittamaan kuravaatteita myös päälle, sillon nimittäin tulee niin tönkkö paketti ettei liikkumisesta kyllä tule mitään?

Minä suosittelen enemmän lassien g-techiä.. meillä on ne pysyneet yhden käyttäjän jälkeen kuin uuden näköisinä kun taas remuista on polvet ja peppu kulahtaneet. Kestävämpää kangasta tuo g-tech.

Yhteistyössä