kevät tulossa ja pyöräily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna

Vieras
Nyt kun kevät tulossa olen miettinyt aloittaa pyöräily lapsen kanssa. Kokemuksia lastenistuimesta?
Vai olisiko vaunu parempi vaihtoehto?
Kertokaa

Miten sitten kypärän kanssa?
Käytätkö myös itse vai pelkästään lapsi?

NO kypärä päähän tietty...

Minkä ikäinen lapsi? tarttisko myös ruokaostoksia ym rahdata?

Meillä kärry, ja on kyllä tosi kätevä, satoi tai paistoi, ja ruokaostoksetkin mahtuu kyytiin.

Mulla kyydissä viime kesänä 2 lasta yht. n.37kg, ja ei olllut raskas vetää

Alkuperäinen kirjoittaja sgsgs:
NO kypärä päähän tietty...

Minkä ikäinen lapsi? tarttisko myös ruokaostoksia ym rahdata?

Meillä kärry, ja on kyllä tosi kätevä, satoi tai paistoi, ja ruokaostoksetkin mahtuu kyytiin.

Mulla kyydissä viime kesänä 2 lasta yht. n.37kg, ja ei olllut raskas vetää

Ok, millainen kärry?

Käytääkö lapset myös kärryssä kypärä? Onko sullakin?
Millainen kypärä sulla ja lapsella?

Kypärä päähän kaikille PISTE....
Mä en kommentoi enää tohon kypärä juttuun ;) joka kevät täällä kyselee joku "käyttää kypärää, käyttääkö ei"

Mut jos oikeesti oot kärryistä kiinnostunut, ni tässä samanlainen kärry ku meillä.

http://www.aavamaa.fi/pyoraily

Mä en kommentoi enää tohon kypärä juttuun ;) joka kevät täällä kyselee joku "käyttää kypärää, käyttääkö ei"

Mut jos oikeesti oot kärryistä kiinnostunut, ni tässä samanlainen kärry ku meillä.

Ok, kiitos, näyttää aika ketterältä, pitää harkita jos se olisi parempi kun istuin

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:

Ok, kiitos, näyttää aika ketterältä, pitää harkita jos se olisi parempi kun istuin

Mulla pyörässä myös istuin lapselle, mut helpompi lähtee liikkeelle, kun lapset kärryssä.

Alkuperäinen kirjoittaja spip80:
Onko oikeasti ihmisiä, jotka pohtii "laittaisinko lapselle/itselle kypärän päähän.." ? Kertokaa nyt tyhmälle yksi syy, miksi ei kypärää käytettäisi?

Hmm, minusta vähän noloa kun kaverit ei käyttää. Mies osti mulle kypärä ja jankuttaa et pitäisi käyttää

Onko oikeasti ihmisiä, jotka pohtii "laittaisinko lapselle/itselle kypärän päähän.." ? Kertokaa nyt tyhmälle yksi syy, miksi ei kypärää käytettäisi?

Kun en ole muistanut itselleni kypärää hankkia, on sit tän kevään homma. Käyttöön tulee kunhan sen muistan ostaa

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:

Hmm, minusta vähän noloa kun kaverit ei käyttää. Mies osti mulle kypärä ja jankuttaa et pitäisi käyttää

Ei ole noloa enää siinä vaiheessa kun kaatuu pyörällä ja saa vakavan vaurion (tai jotain vakavampaa), jolta säästyisi jos käyttäisi kypärää.

Yhteistyössä