Kevät painaa pusseissa ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oo.oO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oo.oO

Vieras
Muijaa ei lainkaan kiinnosta keventää oloa. Alkaa unohtumaan yhteiskunnassamme toitotettu parisuhdemoraali ja päässä viiraamaan jos ei kohta lopu tämä käsityöläisen arki. Muuten on maailma aivan mallillaan, mutta seksin suhteen ei vaan kohtaa mieliteot täällä tai no epäilen onko sillä toisella osapuolella lainkaan seksuaali-identiteettiä olemassakaan.

Pitääkö tässä nyt sitten itteensä säästellä Pietarin saarnaa silmällä pitäen vai olenko oikeutettu toteuttamaan inhimillisiä viettejäni parisuhteen ulkopuolella? Jos nyt pitäisi valita niin ei mulla kyllä muuta sanottavaa olisi kuin, että "helvetti here I come" alkaisin käyttämään niitä useita tilanteita hyväkseni primitiivisten vaistojeni toteuttamiseen joita olen tähän mennessä sivuuttanut haureuden vastustusta jotenkin muka hyveenä pitäen...

Onko täällä muita kärsiviä ja mikä on ollu ratkaisu? Jalka- vaimo/mies vai jännetuppitulehdus?

Voi kun se vaihtoon laittaminen olisikin niin yksioikoista ja lääkärin avuista tulee ensimmäsenä mieleen, että sille pitäisi suorittaa jonkun sorttinen psyyke-operaatio, joka ei kyllä houkuttele. Kiltti se on ja siksi ei uskoisi, että toinen voisi olla, mutta toisaalta kiltithän ne pahimpia taitaa olla...

Täällä sama tilanne, mutta toisinpäin. Tiedän, ettei käy vieraissa jne.. ei vaan oon kiinnostunut seksistä kun satunnaisesti kun sitä oon tarpeeks monta kuukautta ehdotellu.

Yhdistetäänkö tarpeemme? :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Täällä sama tilanne, mutta toisinpäin. Tiedän, ettei käy vieraissa jne.. ei vaan oon kiinnostunut seksistä kun satunnaisesti kun sitä oon tarpeeks monta kuukautta ehdotellu.

Yhdistetään vaan ja mennään sitten samaa matkaa myös sinne helvettiin sieltä porteilta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Oo.oO:

Yhdistetään vaan ja mennään sitten samaa matkaa myös sinne helvettiin sieltä porteilta =)

Ne helvetin portit kuulostaa jo ihan hyvältä ;)

Mun mieheni kanssako sinä olet naimisissa?! ;)

Hiljaista on täälläkin. Miehestä johtuen. :(

Voisi kuvitella, että miehellä olis toinen tälläisessä tilanteessa suuremmalla todennäköisyydellä kuin naisella. Ei ole nimittäin vielä miestä tullut vastaan joka ei seksiä haluisi. Puhuminen voisi auttaa herättämään halut.

Ei tunnu miestä kiinnostavan vaikka kuinka yrittää ehotella. Itse olisin valmis vaikka päivittäin harrastamaan seksiä, mutta mies vaan on "väsynyt" aina töiden jälkeen tms. En tiedä enää onko vika minussa vai miehessä..prkl.. raastaa hermoja

Alkuperäinen kirjoittaja Tyty:
Voisi kuvitella, että miehellä olis toinen tälläisessä tilanteessa suuremmalla todennäköisyydellä kuin naisella. Ei ole nimittäin vielä miestä tullut vastaan joka ei seksiä haluisi. Puhuminen voisi auttaa herättämään halut.

voi luoja :D

En kyllä millään pysty kuvittelemaan, että miten tämä tilanne puhumalla selviäisi. Monesti on meikäläistä verbaalikoksi kutsuttu, mutta tässä hommassa kyllä alkaa kyllä olemaan takki vähän tyhjä. "moi, miks sun ei tee mieli seksiä" ei kyllä tässä parisuhteessa johda mihinkään rakentaavaan keskusteluun. Kertokaa ihmeessä mitä pitäisi sanoa? ja pelottaa kysyä seksuaalisesta suuntautumisesta kun tälläinen hiljaiselo panee miettimään ehtä jos toista... |O

On muutes hiljaista täälläkin. Vaimolla ei ole esiintynyt haluja, edes pusun antamiseen, lähes vuoteen. Kiva tässä sitten kärvistellä säkit täynnä. Alkaa noi käsihommatkin oikeesti turhauttamaan pikkuhiljaa... Apua!

Alkuperäinen kirjoittaja OooO:
En kyllä millään pysty kuvittelemaan, että miten tämä tilanne puhumalla selviäisi. Monesti on meikäläistä verbaalikoksi kutsuttu, mutta tässä hommassa kyllä alkaa kyllä olemaan takki vähän tyhjä. "moi, miks sun ei tee mieli seksiä" ei kyllä tässä parisuhteessa johda mihinkään rakentaavaan keskusteluun. Kertokaa ihmeessä mitä pitäisi sanoa? ja pelottaa kysyä seksuaalisesta suuntautumisesta kun tälläinen hiljaiselo panee miettimään ehtä jos toista... |O

Nyt löysin tän ketjun taas ;)

Mä olen kysynyt ja ollaan yritetty keskustella. Ilman tulosta.

Yhteistyössä