** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

kävin sitten työterveydessä+naistentautien polilla ku en enää pystyn olemaa kipujen kanssa. koskee aika vietävästi vieläkin ja oviskipua se on ilmeisesti. pitää mennä uudelleen jos ei helpota ettei se oo sit kuitenkii umppari.... mut siis ultrattiin ja mitää erikoist ei näkyny paitsi et koht irtoo munasolu... alapää on aikas kipiä ja kiva alkaa harrastelee ukonkaa mitää ku koskeepi... mut nyt ainakii selvis kivun syy...
 
Moikka, onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan! :heart:

Dindei: Tilastojen mukaan ne jotka pystyy pitään tupakkalakon pelkän tahdonvoiman avulla on todella harvassa. Olisko ollut jotain alle 5 prosenttia tai jotain ihan älyttömän harvinaista. Eli ei kannata tuntea huonoa omatuntoa jos ei kuulu siihen joukkoon. Kannattaa kokeilla jotain apukeinoja, vaihtoehtoja on kuitenkin tarjolla. Nikotiini on tosi addiktoiva aine, addiktiopotentiaali on paljo korkeempi kuin esim. monilla huumausaineilla eikä todellakaan oo verrattavissa mihinkään karkkilakkoon. mariq kuuluu ilmeisesti siihen 5 prossan superjoukkoon kun noin pystyy kommentoimaan ja tietää mistä puhuu. Mut tsemppiä kaikille meille muille joille se ei oo yhtä helppoa! Toivottavasti onnistut, olishan se toki pienen herkän elämänalun kannalta tärkeetä.

Ja plussatuulia teidän pinoon! ++++

Pixie ja Pikkiriikki 35+5
 
pixie kiitos kannustuksesta. Tiedän tosiaan ettei lopettaminen ole helppoa ja mitään vinkkejä ja kannustmisia ei ole liikaa.. Toivon jollain keinolla onnistuvani tässä suuressa yrityksessä. Helppoa hetkeä ei viellä ole ollut. Ehkä sitten pikku hiljaa...

On se elämä jännittävää. Ensin jännitetään tuleeko raskaaksi sitten pysyykö paketti matkassa. Syntymän jälkeen jännittävyys sitten vasta alkaakin :LOL: On tämä kanssa. Minut voi muuten siirtää plussanneisiin :heart: Katotaan sitten kuis matka käy yhdessä :heart:
 
mä muutes luulin et mul oli jo ovis. tieteen nimissä kävin ekaa kertaa ikinä eläessäni ostaas ovistestei mihin pissasin "ovishaamun"... koskas nyt voi olettaa että se ovis on? mä oon ihan pihalla noitten testien kanssa ku en niitä oo ennen käyttäny... kp15 ja ei ovista... hmmm... mut sellain ois tulos... mutta koska?!!! blaah... nyt se viel pidentää tota mun testaamisen ajankohtaa sitte siihen r-testiin... ah tätä vatsakipua! miten mä muistaisin että esikkoa yrittäessä en ois stressannu näin paljon... nyt vaan mietin ihan koko ajan että tuunko raskaaks vai enkö JA NYT ON VASTA YK1!!!!!!!!! :kieh: mahtaa olla tiputus ja korkeelta ku sitä plussaa ei tuukkaan... :ashamed:
 
ainiin! onnee dindei siitä plussasta! :flower: se stressaaminen ei lopu ikuna... sit ku ei stressaa siitä että pysyykö matkas ni sit miettii onko tää terve vai ei... muistan tunteen... peukut pystys että sulla menee kaikki hyvin! =)
 
viikon täällä kestää oviskivut ja tuntuu polvessa nilkassa ja vatsan kohdilla...piikejä tulee täälläkin ja ovispv kivut on ihan kauheat....limoja ja kipuja....etovaa oloa on kans ...johtuu siitä ku irtoaa munis niin saattaa nestettä valua vatsaan ku folli puhkeaa ja aiheuttaa pahaa oloa...vatta on hellänä kans ettei voi kunnolla kävellä ku ovis lähellä....pienikin tärinä saa huudon aikaseksi....
 
mä lähin sen takii lekuriin, kun ikinä ei oo vastaavaa kipua ollut. mietin eka ite umpparia, mut lekuri oli sitä mieltä että gynen vaivaa. ja sitä se sitten olikii. hämäävää oli tuo oik. puolen kipu, kun umppari alkaa yleensä siitä, mutta mul se johtukii sitten siitä kun oik. puolelta seuraavaksi irtoaa munasolu. mut pääasia että selkis syy vaivaan, oli äärimmäisen helpottunu olo ettei ollu umppari... ehin jo paniikis miettii nukutuksen/riskit/heräämiseen liittyvän pahan olon...

mariq vaikuttaako tollain vaiva mitenkä raskaaksi tulemiseen? aika ikävän kuuloinen vaiva... mä en tienny et ees tällästä vaivaa on olemassa. naisen elimistö on kyl aika ihmeellinen, mitä tahansa maan ja taivaan väliltä voi tulla eteen. :/
 
mariq: Ai siitäkö se ällötys johtuu, mä oon aina aatellu et johtuu vaan hormooneista.. Aina oppii jotain uutta.

Tilasin sen cb:n ovistestin, mut en tiiä että käytänkö vielä tässä kierrossa.. Oli muuten halvempi kuin apteekissa, jossa se oli sitä paitsi loppunut. Toivon vaan nyt ettei se ehdi jäätyä postilaatikkoon sitten kun tulee..

 
Esikoista Enteilevät

Päkä83.......................kp 5/28-30................yk 9............OYS
Alisa84.......................kp 9/26......................yk 4
wippii.........................kp 10/28-34.................yk 6...........KSKS
Hugoliina...................kp 13/28.....................yk 3
Niiz............................kp 14/30-38................yk 3
Marta........................kp 15/??......................yk 3
jenninho....................kp 18/28-30................yk 1
kaz............................kp 18/28......................yk 7
kiharapää..................kp 18/32-35(-45).........yk 16...........TYKS
Arcatha......................kp 19/29.....................yk 16..........KYS
MarjaVatta.................kp 21/32-35................yk 2...........TYKS
Sipuli123....................kp 29/30-37................yk 2
jeju81........................kp 31/28......................yk 2...........VKS
HelmiEnkeli................kp 40/31......................yk 1............Kätilöopisto



Toista Toivovat

minime.......................kp 8/30-34..............yk 11
mussu........................kp 13/29................yk alk 02...TYKS
äippäliini83................kp 16/28................yk 1..........KOKS
mariq.........................kp 19/28-36.........yk 21........L-PKS
kellopeliappelsiini.......kp 20/28-30.........yk 9
niimar87.....................kp 27/28-33.........yk 2..........TAYS
Hentsu84...................kp 35/30..............yk 6..........TAYS
Vilinäiti.......................kp 107/43..............yk ??.........TYKS



Kolmatta Kuumeilevat

tikruliini.....................kp 9/30...................yk 2..........TYKS
ärripurri.....................kp 19/30.................yk 4..........K-HKS/Hyas
Pakanamaan Kartta..kp 25/28-30............yk ?
Jennyli.......................kp 36/32.................yk 6..........Tays
joikhu........................kp 48/28.................yk ?



Neljättä Toivovat

Päppä.......................kp 11/25-30............yk 25..........PHKS
wirtsu.......................kp ??/??.................yk 0 (tammikuussa aloitetaan)



Viidennestä Villiintyneet

Lahja Lintikka............kp 9/32..................yk ?
Chira.........................kp 11/28..................yk 4
tuittu79.....................kp 26/30................yk 1



Tautajoukoissa:

mymmyryy
Snoopy
Vauvakuume83
Selis
Tuulia79
velmuliina74
Lapinmaria
Henuliini
Dooris85



:heart: Haamuilijat :heart:

dindei........................kp 37/34....................yk 3




:heart: Plussanneet :heart:


Sokruli....................??.??.2009.................yk 3
Millukka...................10.9.2009.................yk 16 (km 05/08)
ElämänIlo3..............10.9.2009............yk 8
mama-84................??.??.2009..........yk 26...........SATKS
hellu77...................??.??.2009...........yk 3............Jorvi
Ninnurainen............??.??.2009..........2v yritystä takana
Ezmeralda...............??.??.2009..........yk 4
Juibe75....................??.??.2009..........yk 0
Ouska......................??.??.2009..........yk 8
Jonna-.........................7.8.2009..........yk 11
Irmeli09.....................13.8.2009..........yk 4......TAYS
Sini74.......................??.??.2009..........yk 2 (km 08/08)
Rouva Bennet............??.??2009..........yk ? (km 02/08)
toivova-84................??.??.2009..........yk 4
Johanna83.................??.6.2009..........yk 5..........KOKS
Rouva Pikkumyy..........4.7.2009...........yk 2 (km 2/08 tm 8/08)
MasterPiece...............30.6.2009...........yk 3...........Oyks
masuha1....................17.6.2009..........yk 6
Linduu..........................5.5.2009..........yk 5
emiliana......................10.5.2009..........yk 5
Lehmis........................30.4.2009..........yk 1............TAYS
Laala..........................21.4.2009...........yk 2.............TYKS
superheppuli...............17.4.2009..........yk 1.....KOS
miracle..........................9.4.2009...........yk 7..........K-HKS
JJ-t..............................10.4.2009...........yk 07/07 alkaen
nti.................................1.4.2009...........yk 9.............PHKS
Jadekettu....................28.3.2009...........yk 1...........Jorvi
Halfcafnonfatlatte........23.3.2009...........yk 4
humu82.......................??.??.????...........yk 3
nessu86......................26.2.2009...........yk 3....KYS
meilinde.......................??.??.????
Charlott.........................3.3.2009...........yk 6........KYS
Pixie.............................14.2.2009
ipanapa-08..................??.??.????...........yk 8
Sirja...............................1.2.2009...........yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..........8.2.2009...........yk 6
Mamamin......................23.1.2009...........yk 3.........kätilöopisto
nooruli..........................10.1.2009...........yk 1 km -06
tuttemui........................19.1.2009...........yk 3........OYS
Sirpula...........................16.1.2009...........yk 10
kirppunen......................20.1.2009...........yk 1........PKKS




:heart: Vuoden 2008 plussanneet (lasketutajat) :heart:

Tuulia78, vauvahaaveita. Maria-08, maitooo, Red Dragon, Luminka, kutmula, ipapii, Emiliina, Maotao, Mayah, Pamu k, HepsKatti, TähtiTaika, Caffee81Su
 
Huomenta rakkaat kanssasisaret!!

Aamu alkoi onnellisempana kuin koskaan :heart: Itkettää ja tärisyttää :heart:
Nyt uskon että pieni ihme yrittää kasvaa ja kehittyä masussa. Ja toivottavasti saisimme hänet syyskuussa syliimme hellittäväksi :heart:

Nyt uskallan siirtyä jo plussanneisiin!

Kiitos teille niin tärkeästä vertaistuesta :hug: Tulkaa kaikki pian perässä odotuspuolelle++++++++++++++ :heart:
 
Voi Jennyli sai ihanan aamun :heart: Onnea!

Mulle voi muuten merkata yk:ksi 1 tuonne listaan. Ovulaatiosta sen verran että mulla on myös tuota etovaa oloa ja "viiltelee" (ikäänkuin jälkisupistukset synnytyksen jälkeen) munasarjojen kohdalla. Nuo jälkisupistukset on muuten ne mitä kammoan jos meille 5s suodaan :x Ne on jotain ihan järkyttävää että en todella ole kateellinen niille joilla on esim. 10lasta :eek: :x
 
Hieno plussa Jennyli :heart: ..nyt uskaltaa jo onnitella kunnolla, siispä ONNEA !! Tarrasukkia ja kaikenmoisia liimoja matkaan teille :heart: ..

Perässä tullaan :) ..tuuthan aina välillä meitä tänne moikkaileen ja kertoon kuulumisia?
 
Odottelen siis teitä kaikkia pikaisesti tuonne odotuspuolelle ja puhallan iiiiiisot++++++++++++tuulet tulemaan :heart: :heart:

Ja tokihan minä käyn teitä täällä moikkaamassa! Olette olleet niin ihania että ikävä tulee varmasti :hug:
 
Piiitkästä aikaa käymässä :) En tiedä mikä meidän kotikoneella on, mut mä en ole päässyt käymään näillä sivuilla moneen iltaan, eivät ole edes suostuneet aukeamaan. Kuulustelin jo ukkoakin, et mitä sitä on menty tekemään :LOL:

Ensiksi onnea rutkasti onnea plussista dindei ja Jennyli :flower:

Sit ihan vain täysin omaa napaa :) Mulla ei ikinä ole ollut tälläistä kiertoa, noin 2 viikkoa sitten alkoi nännit kipeytymään ja ne oli melkein joka ilta melkein tulikuumat ja kovat. Sit noin viikko sitten rupes etomaan, ensiksi illoin ja sit aamuisinkin. Lauantaina aamusta heti testasin, mut negaa näytti ja sunnuntaina testasin vielä uudestaan ja sekin näytti negaa. Eilen alkoi sit tuhruttelu ja tänään satoikin sit ihan kunnolla, joten mulle sais nyt sitten päivittää kp2/28-30 ja yk 3. Hieman olen pettynyt, olihan niitä oireitakin vaikka muille jakaa mut aattelin sit, että kyllä se meidänkin vuoro vielä tulee :)

Palaan myöhemmin tutkimaan muiden kirjoituksia tarkemmin, nyt töihin :wave:
 
Jennyli onnea vielä tätäkin kautta ja olisi kovin mukava liittyä seuraan odotupuolelle =) :heart: ja isosti onnea myös dindeille :heart:

Jeju81 kovin tutulta kuulostaa tuo sinun kiertosi...mulla joka kierrossa ollut nyt sama homma- oviksen jälkeen järjetön nännikipu ja etovaa oloa hieman ennen tädin saapumista. VOI KUMPA tämä kierto olisikin erilainen ja saisin pienen ihanan matkaan mukaan :heart: ...vaikkakin ovista täällä vasta odotellaan, niin jotenkin "valmiiksi luovuttanut" olo jo nyt :ashamed: ! Olen niin varma, että sieltä se täti taas porhaltaa paikalle kaikkien niiden raskausoirekuvitelmien päätteeksi...huoh :kieh:!

:hug: tädin saavuttaamille ja tsemppiä piinailijoille. Plussatuulia kaikille :whistle: :heart:
 
dindei ja jennyli paljon onnea...

Tänne ei ihmeempää..
Ollaan meidän pennun kanssa kahdestaan kotona, kun isäntä meni autolla töihin, ei päästä mihinkään..
Pitäisi varmaan kohta lähteä koiran kanssa ulkoilemaan..

KP
 
Jennylille hirmuisesti onnea! Kyllä on hienoa että teidänkin pitkä odotus vihdoin palkittiin! Onnea vielä :flower: :flower: :D !!!

Mulla tänään kp2 ja yk11 siis menossa, että ei tuu tänne syysvauvaakaan. Mutta katse on jo uudessa kierrossa! Ihan hyvällä mielellä kuitenkin :)
 

Yhteistyössä