** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat VOL. 2 **


kevät1 Elä masennu vielä. Onhan monenmoista tarinaa, kuinka lopulta lykästää... yhdet kaveritkin oli jo tutkimuksissa, yrittäneet yli 2 vuotta, kunnes juuri kun odoteltiin mensujen alkua, että pääsis tutkimukseen,ne jättivätkin tulematta ja luomuna mentiin:)

 
Nyt tulee vuodatusta oikein olan takaa. Pakko saada purkaa pahaa oloa.
Kävin tuolla mitäs nyt? puolella jo kirjoittelee ilman nikkiä.
Mutta siis täällä maailma romahti ihan kunnolla.
Mies lähti keskiviikkona ilman mitään syytä. Tai siis mitään ongelmia ei suhteessa ole ollut ja viime viikolla kyllä ovis aikaan peitot heilu. Vauvaa kun siis molemmat kovasti kuumeilee.
En ole saanut miestä tuon lähdön jälkeen kiinni. Olen koittanut soittaa ja laittaa viestiä. Pyysin tulee käymään kun lapset ihan hädissään tilanteesta. Enkä tiedä mitä heille kertoa, itkettää vain ja kyllä lapset sen näkee.
Mutta siis paniikin keskellä sit päätin ostaa testin. Tiedän et liian aikaista vasta kp 21/28-30. Predictor testi ja sen 30min sisään tuli hyvin haalea viiva. Sai sitä vähän valossa kääntää mutta näkyi. Ajattelin et on viivanpaikka vaan. Epävarmuus jatkui joten ystävä toi tänään uuden testi. (tiedän tämä ihan tyhmää koko ajan testailla mutta kun on pakko) eli tänään kp 23/28-30. Ja siihenkin tuli haalea viiva, sillein et ystävä sen näki. Onko kellään kokemusta tuosta testistä? Kun kahteen saman merkin testiin siis tullut haalea viiva. Viivan näkymistä mun mielestä haittaa se muovi suoja kun siihen tulee varjo. Huomasin sen kun kääntelin testiä. Mutta kun saa testin niin ettei varjoa tule niin viiva näkyy. Tuolla mitäs nyt osiossa sanottiin et plussa on. et kyl siinä ohjeessakin lukee et jos 30min sisään tulee vaikka hyvin haalea viiva niin se on plussa. Kovasti siis lasta yhdessä haluttiin mutta nyt se olisi pahinta mitä voi sattua.
Toiv tästä kirjoituksesta saa jotain selvää.. Kyyneleet vain valuu...
 
Täällä ei oo kovin pirteät tunnelmat! :|

Arcatha: Oikein iso voima :hug: sulle!! Aivan liian pitkään olette joutuneet yrittämään ja pettymään..

CiCi:Lähtikö mies ihan ilmoittamatta mitään? Oletko soittanut poliisille? Sairaalaan? :hug: Toivottavasti pian selviää!!
 
Ainiin, CiCi: Ei siihen pitäis tulla viiva, jollei hormonia ole virtsassa. Olen sillä muutaman haamun testannut ja luultavasti ollutkin raskaana, mutta on mennyt kesken. Ja olen myös testannut sillä tyylipuhtaita negoja. Että ei se suotta anna viivaa.
 
cici:voimia,meillä oli tässä kasn kuukaus sitten samatilanne,ukko lähti viikoksi pois ei vastannu puhelimeen ym..ihan yhtäkkiä...mut saatii sovittua..joten tiedän miltä tuntuu..olla epätietoinen

onnea plussasta
 
Eilen illalla mies otti yhteyttä. Pyysi että toisin pihalle hänelle muutamia vaatteita.
Mies oli poistanut sormuksen sormesta. Pienen hetken juttelimme ja hän haluaa erota. Kuulema perhe elämä ei olekkaan häntä varten!!! Siis mitä ihmettä?? Viel viikonloppuna meillä oli kaikki kunnossa. Kuten myös maanantaina ja tiistaina.
Olen tämän siis jo kerran kokenut hänen kanssa. Keskimmäisen ollessa 5kk Mies lähti. Halusi elää vapaata elämää. Yöllä mietin asioita ja tajusin että tämä menee saman kaavan mukaan kuin aiemmin. Aiemman eron jälkeen meni 1,5kk kun hän tuli pyytämään saisiko tulla takaisin. Kerroin miehelle eilen että kahteen testiin tullut haalea viiva, mies ei välittänyt. Kysyin koska tulee lapsia katsomaan, vastasi ettei tiedä. Tämä kaikki tuntuu oudolta. Ihan kuin eläisi pahinta saippua sarjaa. En ikinä olisi uskonut näin käyvän.
Huomenna alan hoitamaan lapsien ja minun asioita. Avioero siis tulossa. Tänään pakkaan miehen tavarat ja hän saa tulla hakemaan ne kun haluaa. Mulla ei ole aikomustakaan jäädä odottamaan ja katsomaan miten asia muuten etenisi. Voimat ei riitä. En hyväksy sitä kuinka hän kohtelee lapsia ja minua. Ymmärtäisin hänen lähdön jos olisi ollut vaikeaa ja riitoja paljon. Mutta kun ei ole ollut.

Nyt täytyy vain odottaa et jääkö täti oikeasti tulematta. Jos testit nyt näyttää oikeaa niin en tiedä mitä sitten teen.
 
:hug: halauksia kaikille epäonnen koettelemille!

Anteeksi suuresti,mutta piti tulla hehkuttaan että haamu tuli tänään päivällä raskaus testissä :) saa jännätä huomiseen asti. (meinasin ottaa aamu pissasta uuen) kun näin toimin edellisessäkin raskaudessani.

Ihmekös olenkin itkeä turautellu vähän väliä miehelle jostain esm.kun se ei alkanu imuroimaan :ashamed: :D
nii ja pissattaa ihan sikana.Koulussa saa juosta yhtenään vessassa :S
ja mahaa on nippaillu ja oksettaa melkein jos tarkasti miettii niin tälläkin hetkellä sillain etoo.

ounou.. sieltä se taitaa pikkukakkonen tulla :heart:
 
CiCi84 -On sulla todella kurja tilanne, en voi kuvitella millainen ihminen voi tuosta vaan jättää perheensä. Koita ajatella ettei se ihminen ole koskaan ollutkaan sinun arvoisesi. Mäkeen tollaset äijät ja elämä helpottuu huomattavasti kun ei tarvitse pelätä että millonkahan se seuraavan kerran ottaa ja lähtee. :hug:

Minä liityn myös tänne puolelle kun tässä ollaan vähän ku starttausta tälle vauva-puolelle aloittamassa. Olen siis Espoolainen 26v 'likka' alunperin Kuopiosta mutta täällä avomiehen kanssa asuttu jo 5-vuotta. Nyt vihdoin avomieskin alkaa vauvalle sulaa eli ehkäpä sitä tästä aletaan yrittelemään pikkuhiljaa. Listoille minut saa liittää..tällä hetkellä KP 20/26. Yritys on ens kuussa ensimmäinen 'kunnollinen'. Ai hitsi et alkaa jännittämään..mitähän tästä tulee!
 
heips!


aamutesti näytti negaa..
mutta melko vahva toi viiva on haamuksi. Outoa??? :'(
kun mies tulee töistä 6. hyökkään apteekkiin ja ostan sen tyhjäksi testeistä.

tuli mieleeen että aamupissassa en muuten pitäny ku ihan hetken pissassa sitä tikkua!!
ja eilen ku tein ni oottelin että alko nouseen se neste sinne tikkuun...
oisko voinu nega johtua siitä?
 
Tänään kp 26/32-35 ja tässä kierrossa en ole mielestäni kovin selvästi bongannut ovulaatiota (en ole tikuttanut mutta oireet olleet aika selvät aiemmin)...Pelottaa, että mulla ei ole ollut ovulaatiota tai sitten se tulee nyt tosi myöhään ja raskautuminen ei onnistu. Kymmenisen päivää pitäis jännäillä vielä. Flunssaakin pukkaa, liekköpä possunuha... :x Plussatuulia kaikille!
 
Heissan. Minäkin voisin liityä tänne. Viidettä haaveillaan,välillä mietin että olenko ihan hullu ja mies kuumeilee minua enemmän. Isommat lapset kyselee vähän väliä että milloin meille tulee vauva ja kun sanon että en tiedä en ole raskaana, vastaus on että eikö meille tulekkaan vauvaa enää :eek: Ihme porukkaa! Pikku hiljaa se omakin mieli on lämmennyt,kun aina olen viittä halunut mutta vaikeudet ovat pistäneet miettmään uudestaan. Lapset siis 8v 7v 2,4v erityislapsi ja 8,5kk. Viimeinen raskaus todella vaikea,vauva voi mainiosti minä en. Se tässä vähän pelottaakin.

Cisille: olen samaa mieltä. Tuommoiset äijät mäkeen. Törkeätä kohtelua sinua ja lapsia kohtaan!
 
Heips taas pitkästä aikaa!

Taas pikaisesti täällä pyörähtämässä, puinnit ja kuivaukset käynnissä, joten touhua riittää :hug:

:hug: tädin kiusaamille
:flower: ja tarrasukkia plussanneille

sitten omaan napaan:

Mulle saapi päivittää tänään 4.9-09 KP 4 YK 34 ?
Mikäli joku vielä listaa pitää ja päivittää??? !!!!

Sinulle Arcatha paljon haleja ja tsemppiä ja kiitoksia listan päivittämisestä !!! :attn:
 
KP on varmaankin kierto mutta mikä on YK?
Jaksamista kaikille pettyneille :hug:

Täällä jo päässä pyörii kaikenlaista,aina se innostus tulee niin valtavaksi että ei mitään uuta pyöri päässä kuin asiat mitkä liittyvät vauvaan. Vkl menemme katsomaan uutta autoa sen me kyllä tarvitsemme muutenkin kun meitä on 6 ja meillä ei ole semoista autoa mihin mahdutaan mutta on jo oltava valmiiksi 7 hengen ,siivous ja sisustusvimma iskee aina,haluan vaihtaa kaksosten rattaat jne ja vastahan tässä alettiin hommiin. Yleensä minulla ei ole raskautuminen kestänyt mutta niinkin voi käydä.Saatika että lykkäisi koko hommaa että sit ehkä sais syys vauvan :heart:
Toisaalta jos kesä on kuuma olo on tooosi tuskainen,esikoinen on elokuun lopulla 2001 ja silloin oli intiaanikesä. Loppu peleissä se on niin että tuli se vaavi mihin vuoden aikaan tahansa niin ilomielin otan sen vastaan!
 
dpo10 ja ei mitään merkkiä taas, että kannattis testata...voi v***u......
taas tuli lähipiiriin vauva(poika)toiset ne kyllä..kamuilla vauvat jo yli 1vee ja mä aloin kaikista, niin ekana yrittää....juu...yritetään...on tää niin watun epäreilua....
 
Heissan kaikille!

Onnittelut plussanneille, ja hali sitä tarvitseville.
Mä jättäydyn taka-alalle täällä. Vauvaa edelleen yritetään ja kovasti toivotaan ja käyn varmaan jatkossa täällä lukemassa mitä teille kuuluu. Tuntuu että nyt ei vaan jaksa mitään ns. ylimääräistä asiaan liittyvää. Katsellaan rauhassa mitä tuleman pitää. Kaunis kiitos kaikesta tuesta mitä olen teiltä täällä saannut! Ja kovasti suopuisia tuulia ja jaksamista kaikille.

:heart: :wave:
 
dpo12 ja kauheat kivut yllä...yöllä heräsin iha hikisenä oli niin kuuma,,,vasiten mittasin lämmöt 35,14...oikeaan aikaan mitattuna 36,48...laskee koko ajan..menkat alkaa..torstaina eli kp10 menis viikonlopulle ja ylläri iui siirtyy taas kuukaudella,,,,johan se on siirtynykkin vain 4kuukaudella..reilua on joo.....masentaa ..ei mikään huvittas..... :(
 
Liityn kanssa tänne.. Elikkäs eka yrityskerta menossa. Peitot heiluneet juuri ovulaatiopäivinä, eli nyt vaan jännätään miten tässä käy kp 19/30. Eli vielä n. 2 viikkoa jolloin "järkevää" aloittaa testaaminen. Ollut tässä lähipäivinä erityisen paljon väsymystä, turvotusta ja vatsan nipistelyä, eilen oli vielä tunteetkin aika herkässä, sillä puolen tunnin sisään itkin, nauroin ja raivosin. Jännittää ihan hirvittävästi.
 
Heiips, een nyt kovin aktiivisesti ole täällä pyörinyt, mutta ajattelin käydä kertomassa että täällä on plussattu ja nyt rv 4+4, toivottavasti edettäisiin loppuun asti

Nyt plussia muillekin kovasti ja kaikille tarvitseville!
 

Yhteistyössä