-- KEVÄTPINO VIIDETTÄ,KUUDETTA,SEITSEMÄTTÄ JNE ODOTTAVILLE --




Odottajat



AnnaBuu.........29v.................kahdeksas.........31.3

megamom ......46v................kahdeksas........23.5.

inkkukinkku.....???.................viides.................kesäkuu

Elettaria Cardamomum..29v.....seitsemäs..........12.6.

oliivitar............38v.................kuudes...............18.6.

Hexuli..............???..................viides................17.7.

Kääkkänä.......33v...................viides............ ....27.7.

Vatsakasilmanvauvaa. 34v....viides.................25.7.

neitim............30v....................viides.................7.8.

Nainen1981...28v...................viides..................14.8.

Me9jaBonus...???...................kahdeksas..........13.8.

Feenikslintunen...36v.............kuudes..............28.8.

tianna5...........???...................viides................elo-syyskuu

Tellu30...........30v.................viides...................1.9.

Jyvänen...........???.................viides..................syyskuu

Miia................34v.................seitsemäs.............10.9.

riemu.............32v.................viides...................12.9.

Angel Eyes.....30v................viides...................20.9.

Auringonkukaksi..??.............viides...................10.10.

HotMilk............37v..................viides................18.11.

Hankku..........???...................seitsemäs...........

Maikkimaa.....37v....................yhdeksäs............18.11.

Lumi-Marja....38v....................kuudes...........29.11

puolitusinaa..??....................seitsemäs.....6.1

pikkutoive...??....................kuudes....10.1





Ja plussatestiä vielä odottelevat tai siitä haaveilevat:


Piparminttu75....34v.................viides

haaveilijax4........???................viides

Onnekasmamma..33v.............seitsemäs



Menetyksen kokeneet:

Onnellinenx5..........................viides
Taaperotx5.........27v.................kuudes



SYNTYNEET








23.3.2010
Lahja Lintikka....3620g/48.5cm/py 34.5

8.4.2010
MaMa74. 4020g/49cm/py 37cm

18.4.2010
Ghiq.(rv39+2) , 3590g/52cm

19.4.2010
Johjo ( rv 38+1), 4560g/52cm



edelliset ketjut

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608090
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1679388
 
neitim Kiitos uudesta pinosta :D Päivitätkö meidän tytön tiedot tuonne syntyneisiin eli tyttö 8.4.10 rv 39+1 4020g/49cm py 37cm

Täällä elellään hyvin maidontuoksuista vauva-arkea johon vauhtia tuo nämä kaksi nuorinta 2v6kk ja 1v4kk ja tietysti oman osansa vaatii myös isommat lapset :D Nimeä ollaan kovasti tytölle mietitty mutta vielä ei olla löydetty "sitä oikeaa", mutta eiköhän se sieltä löydy kun aikamme tuumailemme minkä nimen "näköinen" tuo tyttö on :D

MaMa ja tyttö 4vkoa :heart:
 
kiitos neitim kun teit uuden pinon meille

itellä on mieli edelleen vähän maassa,mut pikku hiljaa ollaa parempaan menossa.

Meillä on 17.5 tulossa 5 vuotis hääpäivä :heart:

nyt ei jaksa enempää ja kun tuo Juliuskin on oppinut jo ryömimään viuhaa vauhtia niin on vähän välii jossain jumissa :LOL:
 
Todella siro vatsa sinulla, Me9 . Itsellänikään ei vasta paljon vielä tule esiin -eilen juuri minulle ihmeteltiin, ettei minusta jurikaan huomaa tilaani (vaikka itselläni on ihan kaakki olo), mutta minä olen muuten kookas: pituutta 174cm ja lantionleveyttä ihan luidenkin puolesta löytyy (vaikkei nykyään enää löyää lihaa ihan liikaa).

Kuopuksen kuumehourailun ja sen myötä yövalvomisteni myötä supistukset tulevat taas ihan jatkuvalla syötöllä :( Kolmisen viikkoa lääkärineuvolaan, alakropan tilanne mietitytytää jo nyt.

Me9: Odotan innolla ja sinunkin tulevaa ultraasi :D ja tilannerapsaa siitä, kuinka pienten kanssa siellä sujui, jos päätitte heidät ottaa mukaan =)

Miten te äidit vietätte viikonloppua? Meillä/minulla edessä esikoisen parit futistreenit toisella paikkakunnalla, anoppilassa viettänemme sunnuntain.
 
Äitienpäivää odoteltaessa :heart:

Tyttäreni kirjoitti minulle runon ja eikä malttanut odottaa sen antamista sunnuntaihin..
Hymy karkasi korvasta korvaan :heart:

Tuuli hiljaa tuivertaa,
äiti katsoo ikkunaa.
Heikolla jäällä seisoo kaksi lasta,
ettei ois vain paleltumassa.
Äiti juoksee kauhuissaan,
kaksi lasta seisoo vaan.
Takit, lakit, pipo ja nakit käsiinsä hän kouraisee,
"Pankaa takit, syökää nakit! Ei ole vielä kesä!"


Suurperheen arkirealismia :)

Hyvää Äitienpäivää!!!

Oliivitar ja Heppuli 34 POKS
 
Kiitos Neitim uudesta pinosta! Johjo ja Chiqkin olivat vauvautuneet jo jokin aika sitten. :) (toisesta pinosta luin)
Olen ihan puhki, olen koko päivän juossut omia asioitani, ensin oli kuopuksen p-kodissa äitien kahvitus, sitten menin kaupungille gynelle, missä taas tsekattiin tilanne. Ei muutoksia,mutta saikkua jatkettiin ä-loman alkuun. Työpaikalle, jossa tilanne se,että mikään anomus ei ollut päässyt kahdelta esimieheltäni eteenpäin... murrr...soittokierrosta kehiin ja hommat hoitui. Palkanlaskija lopulta toivotteli hyvää keväänjatkoa ja rauhoitteli,että nyt vain huilimaan kotiin.

Sitten ajelua kotiin ja neuvolaan, jossa paineet ei nousseet ollenkaan, hyvä ku sataan yläpaine nousi :LOL: Kehoitus mennä nyt huilimaan HETI. ja täällä ollaan, silmä luppaa joten taidan ottaa nokoset!

huh, kun tällaset actionpäivät ottaa tiukille, supistelee ihan koko ajan.

miekin nyt uskaltaudun pikkukuvasen laittamaan, tuntuu et maha painaa jo tonnin, mut ei, Lapasen paino nyt 1300g ja edelleen noin viikkoa edellä mitoissa.

Kääkkis ja lapanen 28+3

 
Mä en ala kun ei tiedä mikä nyt mahtaa aiheuttaa kovaa kutinaa tuolle pojalle kun hän on raapinu kyynärtaipeensa ihan verille ja mahaa raapii sekää naamaansa vaikka ollaa jätetty maito,kaura ja sitrukset pois,sekä mausteita ollaa jätetty pois mitäs nyt kannattais kokeilla??

tältä näyttää kädet,maha ja naama tällä hetkellä.

http://kuvaton.com/k/t/UxP.jpg

tänää kun piti käydä kaupasta ostaa maitoo niin enhän mä kuiteskaa muistanu sitte sitä maitoo ees ostaa :LOL:
 
Näyttää ihan mun tyttären taipeilta(on kyl jo 12v)lkoi kans vauvana oireilemaan.ei ikinä löydetty mitään testeistä.monta kertaa testattu.Ja maito,muna ja sitrukset sekä suklaa karsittu moneen otteeseen,eikä apua.Nyt ollut laktoosittomalla,toistamiseen,muttei apua.
Rasvalla paranee,ei poistu ja taas kun unohtaa,pahenee.Keliakiat tutkittu.Ei mitään löydy.

Eli paha atooppinen ihottuma,ei auta kun rasvaaminen rasvaaminen rasvaaminen,ilmakylvyt ja aurinko!!!!Kesällä on iho aina ihan kunnossa ja sileä kuin vauva peppu!
 
No meillä on kesälläkin ihan samanlainen iho kuin nyttekkin eli ei ole mitää hyötyä rasvaamisesta eikä auringostakaan ja nyt on myös tullu lisäksi että pojalla vuotaa verta nenästä joka toinen yö,ei sekää mitää mukavaa ole.

Tiedä sitte mistä johtuu..kunha sais aikaseksi niin koitan saada ajan ihotauti lekurille jos täällä Tampereella oltas vähän viisaampia kuin Turussa jossa ei sanottu tai tehty oikeastaa yhtää mitään kun kävin Juhon kaa ihotautilääkärillä.

mut nyt täytyy mennä ripustamaan pyykit.. :wave:
 
^oletko koittanut antaa rautaa pojalle?Sekin voi vahvistaa ihoa ja limakalvoja ja tuohon nenäveren vuotoon..
Ja maitohappobakteerit,jos se on suolisto joka präkää,kun suolistoperäiset allergiat voi miedän allergialääkärin mukaan aiehuttaa myös ihottumaa,tavallaan purkautuu ihon kautta...
Tsemppiä!
 
Heippatirallaa.

Olin keskiviikkona rakenneultrassa enkä heti jaksanut tulla kuulumisia kertomaan. Kun ahistaa se istukkajuttu. :/ Se mokoma on plättynä kohdun suun päällä vieläkin. Ylihuomenna taas ultra toisen lekurin luona.. Tahtoo kesällä välttämättä suomeen ja jos ei tuo siirry, niin ei toivoakaan..

Muuten vauva oli kyllä tosi hieno ja hienosti kasvanut. Jalkojaan piti tiukasti ristissä, joten ei sukupuolesta ole varmuutta. luulen että tyttö, kun oli naamastaan tytön näköinen ;) No, toivottavasti maanantaina selviää. Se on 3/4D ultra, niin eiköhän näy paremmin.

Kääkkänällä ihana masu ja Me9 myös

Oliivitar Ihanan runon oli tyttäresi rustannut :heart:

Taaperotx5 Mulla on paha atooppinen iho, samoin kuin 3/4 lapsista. Mitään allergioita ei ole paitsi mulla kala, jota on helppo välttää. Pojalla siitepölyt, mutta ne ei vaikuta ihoon. Testattu ollaan kaikki moneen kertaan. Atooppisella iholla ei ole välttämättä mitään tekemistä ruoka-aine allergioiden kanssa. Meillä ei auta kuin viikko kortisonia--> seutraava viikko rasvaista vedetöntä perusvoidetta. Tämän kun tekee tunnollisesti niin hyvä on. Vaatteet on pestävä hajuttomilla allergia aineilla. Uudet ihoa vasten tulevat vaatteet pestävä ennen käyttöä ja tummansiniset kahteenkertaan. Talviaikaan parhaita ovat värjäämättömät luomupuuvilla tai silkkivillasukkikset ja kerrastot. Kesäaikaan emme käytä kortisonia kuin hätätapauksissa, silloinkin illalla laitetaan reilusti ja aamulla huuhdellaan pois ja rasvataan perusvoiteella, koska kortisoni tekee hurjaa jälkeä iholle auringon kanssa. Tsemppiä, kyllä sen kuriin saa, kun on vaan kärsivällinen, jollei sitten johdu ruoka-aineista joiden selvittäminen voi olla hankalaa. (koklattu on sekin aikoinaan) :hug:
 
Heipparallaa! B)

Voisin tähänkin varovaisesti liittyä :wave: Eilen raskaustesti näytti plussaa ja kuudetta vauvelia odottelen. Nuorimmainen tyttö on vasta vajaa 8kk eli ikäeroa heille tulisi sitten vajaa 1,4v... ;) LA on 10.1.11 eli ihan alussa sompaillaan...täytyy toivoa että kaikki menisi hyvin ja tämä pysyisi matkassa loppuun asti.

Kuulolla :wave:

Pt 4+5 :heart:
 
Jaahas , teksti taas hävisi kun pieru saharaan ... :kieh:
Tietääkö joku edes kumpaa sukupuolta olevat vauvat Johjo ja Chiqkin ovat saaneet ??

pikkutoive , tervetuloa , päivittelen sinua kohta listaan !

neitim+ tytsy27+
 
Me9 kyllä siihen pieni mahis on että nousis kokonaan pois röörin päältä. Mä olen siinä uskossa että nousee varmasti B) Pakko, tai seison päälläni loppuajan. :whistle: Mut tuun sit maanantai-iltana kertomaan lisää tästä.

pikkutoive :flower: Onnea ja tervetuloa :flower: Minkä ikäisiä ja sorttisia lapsia sulla on?

Mä olen ollut tänään reipas. Pystytin tomaateille aidan ja istutin yrttejä ja kukkia ja muutenkin kuopsuttelin. No, nyt juilii mukavasti alaselkää ja kankkua, mutta huomennahan on virallinen äitien lepopäivä :D
Paitsi että meille tulee anoppi ja miehen sisko perheineen syömään.. Meillä käy melkein joka viikonloppu vieraita syömässä, mutta meitä ei kukaan halua kutsua, kun ollaan kai liian iso porukka. Onneksi anoppia ei haittaa ja hän kokkaileekin välillä meille pikku kaksiossaan :heart:

vaunuasiaa Ei vitsi, meinasin unohtaa B) kävin vaunukaupassa miehen kanssa ja tilattiin suklaan ruskeat Bugaboo Cameleonit :heart: aah, niin ihanat ja näppärät. Kulkevat ajatuksen voimalla (ainakin melkein) Turvaistumenkin olisin halunnut ostaa, mutta päätin että odotan sukupuolen selviämistä, kun oli niin ihania vaalean punaisia tai sinisiä uusia Maxi Coseja :kieh:

 
Huomenta ja erittäin hyvää äitienpäivää kaikille :heart:

Lapset ovat tyttö -94, poika -95, tyttö -99, poika -06 ja tyttö -09...ja ikää on 35v :wave:

Onko muilla ollut lähes oireettomia raskauksia...mulla nyt tuntuis siltä että ei hirveesti oireita...olinkin tosi epäuskoinen kun rupesin testiä tekemään...olin saletisti sitä mieltä että en missään nimessä voi olla raskaana, koska ei mtn oireita ollut näkynyt eikä kuulunut...aiemmissa rakauksissa (paitsi yhdessä) on ollut jo ennen plussan tekemistä jos jonkinmoisia oireita :eek: Voihan niitä vielä ilmentyä kun viikkoja rupeaa tulemaan, mutta toivossa on hyvä elää ;)
Tuo *paitsi yhdessä* oli sellainen ihmeellinen ja outo "yllätysraskaus" ei mtn oireita, ihmettelin vaan kun rupesi maha kasvamaan, ja ei tutut housut enään mahtunut jalkaan...monen viikon aikana oltiin kotona ja terkkarissa tehty raskaustestejä ja kaikki näyttivät negaa...kunnes sitten vihdoin ja viimein rupesi plussa ilmestymään...hankkiuduin siitä sitten lääkäriin joka totesi minun olevan jo viikolla 16 raskaana
:eek: :eek: Oli siinä ihmettelemistä kun ei ollut viivoja ilmestynyt...ja tuo poika on nyt 15v terve miehenalku... =)

Kaikenlaista sitä**

Pt 4+6 :heart:
 

Yhteistyössä