Keväisiä sisustuskuvia kodeistanne? :)

• Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti
mua alko oikeen naurattaan kun aloin ajatteleen miten moni rykäsee kahvit / mehut / mitkälie nenänsä kautta pihalle jos laittaisin kuvan meiltä... :snotty: :xmas:

rakennetaan ja tää nykyinen asunto on aivan kamala, ahdas ja sotkuinen, vaatteita ja tavaraa joka puolella, 60kilonen koira karvastamassa kaikki tasot, sohva levitettynä ja petivaatteet siinä levällään jnejne...... :xmas:

ei, en siis laita kuvaa, vuoden päästä sitten :D

mutta mukava katsella kyllä muiden kuvia, jos saisi ideoita omaan tulevaan kotiin =)

vieras
Onpas teillä erilaista kuin meillä :eek: Meillä on puukalusteita, kukallisia tyynyjä, kirjavat räsymatot, pellavaa ja ruutua verhoissa. Ja kaikki kuorrutettu kirjoilla, poneilla, barbeilla, nukenvaatteilla, silkkipaperisilpulla... ollaan oltu kipeenä ja siivoominen jäänyt vähiin, siksi en ilkee kuvaakaan laittaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpas teillä erilaista kuin meillä :eek: Meillä on puukalusteita, kukallisia tyynyjä, kirjavat räsymatot, pellavaa ja ruutua verhoissa. Ja kaikki kuorrutettu kirjoilla, poneilla, barbeilla, nukenvaatteilla, silkkipaperisilpulla... ollaan oltu kipeenä ja siivoominen jäänyt vähiin, siksi en ilkee kuvaakaan laittaa :)
:hug: Ei ole olemassa yhtä tiettyä tyyliä! Ja kuules, mä uskon, et kaikki olis iki-onnellisisa kun joku rohkenis laittaa kuvaan sotkuisesta kodista! Eilen mä laitoin tänne olohuoneen lattian saldoa niin johan löytyi muiltakin se "kotoinen"sekamelska :LOL:

Eilen nappasin pari kuvaa, mutta vain toisen niistä voisin näyttää. Harmi, kun ikkunalla olisi keväiset verhot, puinen lehti ja lasinen papukaija :D

Olohuonetta (tai pitemminkin kirjahyllymme) :

http://www.aijaa.com/v.php?i=3927260.jpg

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
:hug: Ei ole olemassa yhtä tiettyä tyyliä! Ja kuules, mä uskon, et kaikki olis iki-onnellisisa kun joku rohkenis laittaa kuvaan sotkuisesta kodista! Eilen mä laitoin tänne olohuoneen lattian saldoa niin johan löytyi muiltakin se "kotoinen"sekamelska :LOL:
Onhan tuo totta! Itse olen monesti mielikuvitellut miltä ne lehtikuvien lastenhuoneet, keittiöt ja olohuoneet näyttäis kuusilapsisen perheen iltapäivällä ;)

Niin, pidän kyllä kodistamme, mutta ei meillä mitään yhtenäistä tyyliä ole, ei juurikaan uusia kalusteita, ei muhkeita sohvia, ja ne räsymatot on aina rytyssä.

Ihmemaan Liisa
Kuulostaa kotoisalta :) Lukuunottamatta kukkatyynyjä, kukat ei oo mun juttu, mutta muuten sellainen "mummolatyyli" miellyttää silmää. Ja sitä kaaosta on ihan varmasti kaikilla ainakin ajoittain, sellaista lapsiperheen arki vaan on :)

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja marceille:

Juu ei oo vielä keväinen, mut tarkotus ois vaihtaa tuon taulun kangas johonkin toiseen ja lisätä sisustustyynyihin vähän väriä. Luultavasti keväänvihreä on meillä "in" tänä vuonna :)
meillä on samanlainen sohva.. taitaa olla koti-ideasta semmoi ko "kirsikka" mut kuosi semmoi harmaampi.. :| tuo on kyllä kivemman värinen ...

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Tiedä sitten miten keväinen kuva, mutta tässä kuistista.
onko tuo tuossa kuvassa äp:n makuupussi?
Joo on :ashamed:
Se on minun vanha. Käytän sitä rattaissa lämmikkeenä kun minusta se on ihanampi kuin uusissa äpakkauksissa.
No niin onkin!! Ihana, mulla lähes vastaava mutta vaan vaalean sininen
:xmas:

Yhteistyössä