harmis
Laitetaanko pitkästä aikaa taas sisustuskuvia? Kevään kunniaksi olis kiva laiittaa kotia ja saada uusia vinkkejä
Ui, ompas style toi hyllystö!! Mistä?Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
LundiaaAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ui, ompas style toi hyllystö!! Mistä?Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
:hug: Ei ole olemassa yhtä tiettyä tyyliä! Ja kuules, mä uskon, et kaikki olis iki-onnellisisa kun joku rohkenis laittaa kuvaan sotkuisesta kodista! Eilen mä laitoin tänne olohuoneen lattian saldoa niin johan löytyi muiltakin se "kotoinen"sekamelskaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpas teillä erilaista kuin meillä Meillä on puukalusteita, kukallisia tyynyjä, kirjavat räsymatot, pellavaa ja ruutua verhoissa. Ja kaikki kuorrutettu kirjoilla, poneilla, barbeilla, nukenvaatteilla, silkkipaperisilpulla... ollaan oltu kipeenä ja siivoominen jäänyt vähiin, siksi en ilkee kuvaakaan laittaa
niin nättiä! =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Tiedä sitten miten keväinen kuva, mutta tässä kuistista.
http://www.aijaa.com/v.php?i=3677113.jpg
Onhan tuo totta! Itse olen monesti mielikuvitellut miltä ne lehtikuvien lastenhuoneet, keittiöt ja olohuoneet näyttäis kuusilapsisen perheen iltapäivälläAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh::hug: Ei ole olemassa yhtä tiettyä tyyliä! Ja kuules, mä uskon, et kaikki olis iki-onnellisisa kun joku rohkenis laittaa kuvaan sotkuisesta kodista! Eilen mä laitoin tänne olohuoneen lattian saldoa niin johan löytyi muiltakin se "kotoinen"sekamelskaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpas teillä erilaista kuin meillä Meillä on puukalusteita, kukallisia tyynyjä, kirjavat räsymatot, pellavaa ja ruutua verhoissa. Ja kaikki kuorrutettu kirjoilla, poneilla, barbeilla, nukenvaatteilla, silkkipaperisilpulla... ollaan oltu kipeenä ja siivoominen jäänyt vähiin, siksi en ilkee kuvaakaan laittaa
Ihanan kotoisa, sellainen minne menisi mielelläänAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ei ole ku keittiöstä yksi kuva...
No, tämmösiä tuli ikkunaan....
Kuulostaa kotoisalta Lukuunottamatta kukkatyynyjä, kukat ei oo mun juttu, mutta muuten sellainen "mummolatyyli" miellyttää silmää. Ja sitä kaaosta on ihan varmasti kaikilla ainakin ajoittain, sellaista lapsiperheen arki vaan onAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpas teillä erilaista kuin meillä Meillä on puukalusteita, kukallisia tyynyjä, kirjavat räsymatot, pellavaa ja ruutua verhoissa. Ja kaikki kuorrutettu kirjoilla, poneilla, barbeilla, nukenvaatteilla, silkkipaperisilpulla... ollaan oltu kipeenä ja siivoominen jäänyt vähiin, siksi en ilkee kuvaakaan laittaa
Meidän koti onkin nimetty Nannaksi....Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Ihanan kotoisa, sellainen minne menisi mielellään
meillä on samanlainen sohva.. taitaa olla koti-ideasta semmoi ko "kirsikka" mut kuosi semmoi harmaampi.. :| tuo on kyllä kivemman värinen ...Alkuperäinen kirjoittaja marceille:
onko tuo tuossa kuvassa äp:n makuupussi?Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Joo on :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:onko tuo tuossa kuvassa äp:n makuupussi?Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
No niin onkin!! Ihana, mulla lähes vastaava mutta vaan vaalean sininenAlkuperäinen kirjoittaja BUBO:Joo on :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:onko tuo tuossa kuvassa äp:n makuupussi?Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Se on minun vanha. Käytän sitä rattaissa lämmikkeenä kun minusta se on ihanampi kuin uusissa äpakkauksissa.