keväällä valmistuvat + vauvahaaveet!

Hei!
valmistun ensi vuoden huhtikuussa ja kovasti haaveilisin pikkuisesta siinä toukokuussa syntyvän. onko täällä muita joilla olisi tällainen tilanne, miten taloudellisen tilanteen kanssa, entä kuinka kauan aiotte olla kotona, etsiä töitä yms.. ? minun mieheni on vakituisessa työpaikassa, joten sillä tavalla ei ole hätää. Nyt olen itse kesätöissä ja tarkoitus on laittaa säästöön jos sattuu tulemaan tilanne että tarvitsee johonkin yllättävään.

mietteitä ym..! =)

 
Moikka!!

Mun oli pakko vastata tähän vaikka itse valmistun joulukuussa. Mun vauvakuume alkoi tuossa opiskelurupeaman puolessa välissä ja miestä siinä pikku hiljaa myös lämmitin ajatukselle.. Päätettiin yhdessä et yritetään siinä vaiheessa et laskettu aika tulis lähelle mun valmistumista.. Huhtikuusta alkaen on yritetty, ja toistaseks ei oo tulosta tullu.. Mulla oli liian tarkka suunnitelma ja se meni mönkään.. Nyt sitte nöyränä töihin tammikuulla..

Tällä sekavalla viestillä yritän sanoa, että kannattaa yrittäminen aloittaa heti ku siltä tuntuu.. Eihän se lapsi välttämättä heti tuukaan..
Ja tuohon pärjäämiseen, mun ystävällä on kolme pientä lasta ja hän on ollu nyt kotona noin 6 vuotta ja hyvin ovat pärjänneet miehen tuloilla.. Ei muuta ku tsemppiä yritykseen!! :hug:
 
Niin, kukaan ei tiedä milloin tärppää. Me aloitetaan elokuun alkupuolella yritys. :) Ehkä olet vain vähän aikaa töissä, mistäs sen tietää jos onnistuu. Liikaa ei kannata yrittää, koska silloin ei varmana onnistu. Tämäkin asia on sellainen että tulee silloin kun on tullakseen. Opiskeletko sairaanhoitajaksi? Nimimerkistäsi päätellen.. Itse valmistun terveydenhoitajaksi. ;) Ilmoitellaan tähän palstaan miten yritykset on onnistunut. tsemppiä! :hug:
 
Joo, sairaanhoitaja musta tulee.. Joo, mä tiedän että ei sais yrittää liiaksi, mut minkäs itselleen tekee.. Oon niin kauan odottanu sitä et saa alkaa yrittämään niin nyt sitä haluais heti onnistua.. Mut kyllä se tästä, eiköhän tää joskus tuota tulosta..
Ja onhan se kiva olla hetki töissäki ja tienata vähän, vaikkei tällä alalla aivan rikastumaan pääse.. Mut töitä kyllä riittää ja joka paikasta niitä tarjotaan..
Plussaonnea meille molemmille.. =)
 
Valmistun keväällä lähihoitajaksi ja vauvakuume on ihan(an) kamala! :p Yritys ois tarkotus alottaa varmaankin lokakuun tienoilla, että pystyis sitte käymää vielä viimesen työharjottelun. En tiiä muista mut meijän koulussa on sellanen sääntö että kolme kuukautta ennen laskettua aikaa ei saa mennä enää työssäoppimaan...! Nyt vaan täytyy vähän enemmän saada mieskin innostumaan ajatuksesta...Kyllä ollaan jo paljon siitä puhuttu ym.. Että melko varmasti yrittämään sitten aletaan. :) :heart:
 
itse haluaisin käydä viimeisenkin harjoittelun nyt syksyllä, sitten keväällä ei pitäisi olla kuin kirjallisia juttuja yms. Ja jos onnaa niin kai sitten pitää toivoa et sais harjoittelut suorittaa ajoissa.. ;) ja onnea sinullekin jansky yrityksiin sitten kun aloitatte!
 
Heips!

Itse valmistuin lähihoitajaksi nyt keväällä. Mieheni löysin koulusta. :) Heti alusta asti meillä oli haaveena yhteiset lapset. Ja kummallakin oli vauvakuumetta jo silloin, kun vasta ensimmäistä vuotta opiskeltiin. Viivyteltiin yrittämistä kuitenkin sen verran, että keretään valmistua ja ehkäisy jätettiin pois viime marraskuussa. Odoteltiin vielä ns. luomumenkat ja sitten yritys päälle ja ensimmäisellä tärppäsi. Nyt LA syyskuussa.

Meilläkin oli ensin ajatuksena, että oltais "tähdätty" siihen, että lapsi syntyy piakkoin valmistumisen jälkeen, mutta minä halusin, että voisin edes kesän tehdä töitä rahatilanteen vuoksi. Noh.. enpä töitä kuitenkaan saanut! Joten jos toisaalta näin jälkikäteen ajattelee, niin olisi ollut sama alkaa yrittämään aikaisemmin. Mutta ainahan ei tiedä tilannetta tulevaisuudessa.
Tässä nyt lomaillaan ja oon loppujen lopuksi tyytyväinen siihen, että en töitä saanut, koska nyt on alkanut tulemaan vaivoja (selkäsärkyä ja turvotusta). mitkä ei varmasti ole ainakaan helpottamassa, jos vanhusten parissa olisi töissä vuodeosastolla.
 

Yhteistyössä