Keväällä/kesällä 2010 yrityksen aloittavat

Heipsan!

Täältä tulee yksi hyvinkin vauvakuumeinen joukkoonne :) Meillä alkaa yritys siinä keväällä tai kesällä.

Yritystä on ollut jo tämän vuoden alussakin, mutta erinäisistä syistä johtuen jouduime lykkäämään yrityksen ajankohtaa.

Onko toivo79 teillä esikoinen suunnitteilla? Entä Pöllö80?

Ollaan yhteydessä!!!
 
Milas
Hei! Voisin ilmoittautua joukkoon. Meillä olis kolmas haaveissa. Tarkkaa ajankohtaa aloittamiseen ei ole päätetty. Fiiliksen mukaan mennään. Toivoisin kuitenkin, että kesällä viimeistään annetaan mennä =)
 
Heippa kaikille!

Olenkin jo odotellut, että joku aloittaisi kevät-kesä 2010-ketjun.

Olen liittynyt jo tuonne "vauva haaveissa noin 2011-2012", mutta liitynpä tännekin. Meillä esikoisen yritys alkaa toukokuussa. E-pillerit olen lopettanut juuri ja nyt siis menossa ensimmäinen pilleritön kierto. Halusin lopettaa pillerit hyvissä ajoin, että kierto ehtii tasaantua, jos se lähtee pillereiden lopetuksen takia heittelehtimään. Muutenkin olen tyytyväinen, että pääsin niistä vihdoin eroon =) Ensi kesänä meillä on häät ja silloin toivon jo olevani raskaana :heart:

Vauvakuumetta on ollut minulla jo pidemmän aikaa, mutta olemme odotelleet sopivaa hetkeä. 1,5v sitten päätimme tämän yritysajankohdan ja silloin mieskin tunsi olevansa vihdoin valmis suunnittelemaan oikeasti perheen perustamista. Minä olen kuitenkin edelleen se joka jaksaa höösätä päivittäin lapsen hankinnasta ja suunnitella ja pohtia kaikkea lapsen tulemiseen liittyvää :kieh: Mies pääsee nyt vähän helpommalla, kun olen löytänyt näille vauvapalstoille ja pääsen lukemaan muiden samassa elämäntilanteessa olevien tarinoita, niin ei tarvitse miehelle koko ajan selittää vauvajuttuja.

Kevät tulee loppuen lopuksi nopeasti ja sitä ennen on vielä muitakin suunnitelmia, joita odotella, joten ennen kuin huomaakaan pääsee jo toden teolla lapsentekohommiin :heart:
 

Yhteistyössä