Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

voi vitsi täällähän oikeen sataa plussia :D onnea taas kaikille :)

juu tuun ilmottamaan heti ku teen testin ;) viimestään päivällä sitte jos en aamulla kerkee koneelle. saa nähä.. vähän kyllä tuntuu et joudun pettymää. en kyl tiä miten päin oisin jos plussa tulis :D hyppisin kyllä pitkin seiniä riemusta.

onko raskauden oire sellanen et ruuan jälkeen tulee huono olo? sitä on ollu ny muutaman päivän. tai sit on joku mahatauti tulos :$ ja närästää/pitää röyhtästä koko ajan :D ja sit saan ravata wc:s koko ajan ku luulen et menkat alko ku tuntuu ku valuis, mut se onki vaan valkovuotoa.. hmmmm.

mullahan sekoo tässä pää kohta :LOL:
 
kierto alkaa toivottavasti olee jo paremmalla puolella. oireina on ollu nännien arkuutta, tai oikeestaan pistelyy/nipistelyy, eilen tuli muutaman kerran pyyhkies vaaleenpunasta verta. sitä ennen oli muutaman päivän kokkareist valkkarii ja luulin et iskee hiivan mut se loppu sit eiliseen. tänään uutena ilmestyny järjettömät vilu kohtaukset ja lämpö ollu korkeimmillaan 37,1. ja se on aiheuttanu aika vetämättömän olon. 2,5 tunnin päikkärit nukuin ja silti koko illan järkky väsy. ruoka on maistunu paremmin ko hyvin, alvariis ramppaan jääkaapil. ja se sit tietty aiheuttaa pahaa oloo. et mukavat on oireet.. tänään kävin hakee valmiiks clear bluen testin, ja arvata saattaa et se on koko illan houkutellu mua kaapis.. MUT USKOKAA TAI ÄLKÄÄ, SIÄL SE AINAKI VIÄL TOISTASEKS ODOTTAA!!
 
AINII ÄLYTTÖMÄN PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE!!!

VOIMIA JA ONNEA MEGARA!!

SASUMA: älä heitä kirvestä kaivoon. tiedän ettei sanat oloa helpota, mutta uskon/toivon et teille pikkunen suodaan jossakin vaiheessa. voimahaleja. :hug:
 
Heips!

Oireek kadonnu joten ehkäpä ne oli vaan "psykologisia" into oireita että mitä jos... Nooh huomenna pakko kyl testata, vaik kp 28 on pe mut en taida malttaa odottaa!

Petronella Onnea :flower:

Pullero-Pallero mulla ainakin viime raskaudessa lisäänty heti vessakäynnit, sekä närästys voimistui, Rennie oli kova sana melkein koko raskauden ajan! Syönnin jälkeisestä huonosta olosta en osaa sanoa kun mulla oli huono olo koko ajan! :|
MITÄS sun testi kertoi?! :xmas:

Jonnas millos testaat?! Lupaavia oireita =)
 
Onnea Petronella! :flower:

Äiskä80, halaukset ja voimia uuteen kiertoon.

Megara: uskotaan ja toivotaan hyviä näkymiä ultrasta!

Sasuma: tiedän miltä susta tuntuu, jossain vaiheessa mua ahdisti tosi paljon se ettei plussaa kuulunut ja just kaikkialla näki vaan onnellisia odottajia tai tuoreita äitejä. Varsinkin kun yks tuttu tuli yhdestä kerrasta raskaaks suunnittelematta.. Mutta älä tosiaan luovuta, se voi tärpätä sillon kun vähiten odottaa, en olis itekään uskonu just tästä kierrosta tärppäävän kun ei ihan kohdilleen ajotus osunu. Kyllä mäkin uskon et teille vauva vielä suodaan :hug: Voimia!
 
Onnea, onnea vaan kaikille plussanneille tai melkein plussanneille... :flower:

Minäkin nään ympärilläni vain vauvamahaisia naisia...Tuntuu, että kaikki tututkin odottaa... :( Välillä tuntuu pahalta, vaikak eihän meillä niin kauan yritystä ole vielä ollut.

Minä en voi luetella mitään raskauteen viittaavia oireita...Ovis saattoi olla viime viikolla tuntemuksista päätellen, mutta sen jälkeen ei niin mitään oireita!! :| Ei edes alavatsaa vihlo niinkuin yleensä oviksen jälkeen (josta olen toivekkaana luullut, että jospa siellä joku yrittää kiinnittyä).
 
Tänään se täti sitten tuli kylään.. :| Jokseenkin mieli koheni, kun tietää ettei tarvikkaan alata syömään noita hormonilääkkeitä. Elikkä tänään kp 1/36-53 ja yk 12.
Tehdään kaikki nyt se päätös että tätiä ei enää tulisi! :) ...
 
on tässä kans kahden lapsen äiti!! muka raskausoireita... :headwall: OVULAATIO ON KAIKETI VASTA TÄNÄÄN!!! tai ainakin niin päättelisin ko en sitä tässä kierros kerta tikuttanu.. mä vaan AAVISTELIN et se ois voinu olla viime viikon alussa! ..MUTTA.. tänään illalla pyyhkies tuli (sori vaan :D ) sellanen peukalon pään kokonen limaklimppi.. eli korkee lämpö johtuu vaa flunssasta, mahan vihlomiset oviksesta.. ja alkuviikon vaaleen punanen vuoto jostai ihan muusta ko kiinnittymisestä! ja kaikki ne muut onki sit omaa kuvitelmaa.. :ashamed:

NEITIKAT:
enpä taida ihan hetkees testailla..... :snotty:
 
jonnas, ei muuta kun lakanat laulamaan ;)

muutama täällä puhu että näkee vaan raskaana olevia naisia.. mulla sama "ongelma". sitten joka suunnasta kuuluu vauvauutisia! veljen vaimo on raskaana, monta tuttua muutenkin, ja taas eilen sain kuulla että yks kaveri on raskaana. toki oon iloinen heidän puolestaan, mutta jotenkin alkaa ottaan kaaliin ku tuntuu että kaikki muut paitsi minä... :(

hohhoi! mulla jatkuu samat "oireet" edelleen, mutta liuskaan tuli selvästi vaan yks viiva kun testasin tänään.. ei oo totta, oikeesti. lopetin pillerit jo yli puoli vuotta sitten ja vieläkö menkat on epäsäännölliset? pitääpä käydä huomenna lääkärillä tai terkalta kyselemässä vähän että mikä mättää. pillereiden lopetuksen jälkeen kierto oli ensin about 40pvä. sitten se tasasesti lyheni 31 päivään (joka oli siis viime kierto. ja nyt on jo kp 42 mun laskujen mukaan!

voiko millään olla mahdollista että raskaustesti ei vielä muka näyttäis raskautta?
joku kyllä on vikana noitten menkkojen kaa, jos en sitten oo raskaana.

helkkari, pyydän kyllä jonku veritestin kohta jos siinä näkyis jotain. murrrrrrrrr.

kokeilen nyt vielä aamulla tehä yhen testin ku niitä nyt on vielä muutama kun niin halpoja oli. tai en tiiä. no joo sen näkee aamulla. nyt meen nukkumaan :)
 
PULLERO-PALLERO: lakanat laulo ennen ko mies lähti yövuoroon. :)
onks teillä muilla niin ettei oikeen oo halut kohillaan noitten peiton heilutusten kans!?
mulla on aina ollu kovat halut, mut nyt ko ois ns."pakko" ni halut on kyl jotain ihan muuta. stressaankohan mä liikaa? en mä kyl mun mielest täs kierros nii kauheest oo ressannu..? viime viikolla ko oletin oviksen olevan ni sanoin leikilläni miehel et hanskaile sä purkkiin ja laitetaan sit ruiskul sisään! :LOL: mut kyl se homma sit kuitenki ihan luonnollisest hoidettiin.. =) mut ei vaan oikeen nappaa.. kosteustasoki on niin pieni et ei häävii oo. :/ sori tää vuodatus,. kai se tästä ko osais vaa antaa men omal painollaa..
 
TORSTAI 24.9.09

Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK


ESIKOISTA KUUMEILEVAT :

dana88.................kp 19/23-29..........yritys käynnissä..........9
Edda.....................kp 21/??..........yritys käynnissä...........3
killi80.....................kp 32/30...............yritys käynnissä...........3
Pippuri79...............kp 33/40-42........yritys käynnissä...........6
Opal........................kp 39/29-32............yritys käynnissä.............2
Esperanzadora........kp 28/28-29 ........Yritys käynnissä..........5
Jolanda K..............kp 11/28-35...............yritys käynnissä...........5
Sasuma................kp 2/36-53.................Yritys käynnissä..........12


TOISESTA UNELMOIVAT:




garden...................kp 69/??...............yritys käynnissä..........2
(tyttö 10/06)
Lumikki78...............kp 10/28..............yritys käynnissä..........6
(tyttö 5/05)
mmiilia....................kp49/32..............yritys käynnissä..........3
(poika 11/07)
NeitiKat..................kp??/??..............yritys käynnissä............4
(tyttö 12/08)
panicroom..............kp 24/30.............yritys käynnissä............4
(tyttö 10/05)
tillukas...................kp 38/31-35........yritys käynnissä...........4(/3),
Äiskä80..................kp 4/28-30.........yritys käynnissä...........
Kiki85.................kp ?? / ??............Yritys käynnissä......... ??

KOLMATTA KAIPAILEVAT:


HooÄs....................kp 54/29..............yritys käynnissä...........1
(poika -05, tyttö -08)
Jonlii.......................kp 53/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
Jonna1984...........23/28...................Yritys käynnissä.............2
(Omat -03 ja -06 syntyneet pojat. miehellä -03 tyttö, -05 poika ja -06 tyttö )

NELJÄS TOIVEISSA:



Suurperheelliset (?)






PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009...................LA ?
Pampuska (kp 25/28-29)......LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/).....................LA ??
murunen1 05/2009..............LA?
tillukas.................................LA? --> km
tuulia85 (kp31/27-39, yk1)..LA?
Petite (kp22/27-28).............LA ?
Snoopy (kp55/30)................LA?
Peikonpähkinä.....................LA 27.1.2010
Röllimuori (kp 33/??)............LA 27.1.2010
äityli30 (kp25/27-31, yk3)....LA 31.1.2010
marjutti86 (kp 71?)..............LA ? --> km
HAPPY-82 (kp34/35).............LA 9.2.2010
Veeruska-81 (kp28/28)........LA?
mervi-elina (kp25/25, yk 1)..LA 20-26.2.2010
CrazyInLove (kp24/26, yk 2).LA 22.2.2010
Nanna1980 (kp30/28-30, yk 1) LA 22.2.2010
Annien (kp33/31, yk 1)...........LA?
Alina78 (kp28/29-30, yk 3).....LA 27.2.2010
epäusko (kp30/27-32, yk 1)...LA?
Tuuli82 (kp35/26-28)..............LA 27.2.2010
metsätähti (kp36/28-30, yk 2)LA 3/2010
äpyli (kp55/26, yk?)................LA?
minttumaaria76 (kp25/27, yk 5)LA 29.3.2010
Pikkuapina (kp28/26-28, yk 3).LA? --> varhainen km?
Kerttuli-79 (kp32/30, yk3).......LA 4/2010
Neila (kp33/28 yk 1 ) .........LA ?
Jonsuh (kp31/?? yk 2).............LA?
sanzibar (kp27/28-30 yk 5)..........LA?
Tinami (kp24/28 yk 2)..........LA?
Poppeliini (kp37/30-32, yk1) LA 23.4.2010.
Bambinoko (kp 37/32-34 yk1) LA ??
megara (kp37/32 yk 1 ) LA mahd 25.4 2010
Tiude
Järvenneito
HIpsu82
BornToLose (kp 31/21-35 yk 4 ) LA 9.5.2010
babyyy (kp 23/27 yk -07 asti ) LA 17.5.2010
Guess80 (kp 43/30-37 yk 4)
petronella09 (kp 27/26-28 yk4)
Pikkuapina (kp 30/28-29 yk6)

HAAMUJENGI :

 
jonnas olin sit lukenu liika huolettomasti mitä naputtelit :D

HAAMU TULI =)
Eli testailin aamulla, eka testi vaik kui laskin et pidin tarpeeksi kauan niin ei onnistunu... Sit siinä odottelin et tulis uudelleen "hätä" ja uusi testi kehiin (mul oli kaapissa 3 kpl) ja siihen pläjähti haamuviiva (kp27) joten huomenna uusiksi mutta varovainen JEE!!!!
Tulen vasta ens viikolla kertoo miten kävi ku olen maalle lähdössä mutta :D

K
 
Toivotaan parasta, NeitiKat! Ja onnittelut petronella ja Pikkuapina!

Jonnas: täällä saa ainakin mun puolesta vuodattaa niin paljon kuin sielu sietää! :) itse en onneksi ole menettänyt haluja, päinvastoin ne palas, kun lopetti pillerit. tosin on alkanut tuntua, että miestä jotenkin stressaa yrittäminen... enpä olis uskonut että menee meillä näin päin. oletteko kokeilleet mitään uutta, mikä voisi piristää?

Tuntuu hyvälle lukea, että muutkin kärsii samasta ilmiöstä kuin itse. Tuntuu tosiaan, että kaikki naiset on raskaana ympärillä, mutta itsellä ei niin helposti tärppää. Paras kaveri sai eilen pikkuisen pojan (tärppäsi ensimmäisellä) ja miehen sisko odottaa kolmatta (tärppäsi myöskin ekalla)... Tuntuu pahalta, kun iloa muiden onnesta varjostaa koko ajan jonkinlainen "kateus"... Ja kun olen kuitenkin ihan oikeasti tavattoman onnellinen kummankin puolesta.

Itsellä nyt kova epäilys, mhataisiko olla endometrioosi joka kiusaa. kuukautiskivut on ollut hirveät ihan teinistä asti ja nyt kun lopetin pillerit, niin on ollut välivuotoja, jotka alkaa ottaa päähän. kun menee monta viikkoa joka kierrossa jonkinmoinen rätti housuissa. argh... ja tod. näk. hiiva tulee tässä tätä menoa kaupanpäälle. päätin soittaa terveyskeskukseen, vaikka tuskin ne on kauheen kiinnostuneita, kun ei täs nyt oo mennyt niin hirveän pitkää aikaa, vaikka itsestä siltä tuntuukin.
 
voi perrrrrrrrrhonen! kävin terkalla nii sit itekin tajusin ku se sano, että mun menkat saattaa olla normaalisti sit AINA tämmöset epäsäännölliset ! argh! :(

no kävin piikitettävänä labrassa, kohta saa soitella tuloksista :whistle:
arvaan jo mitä sieltä sanotaan. "joo eli testi oli negatiivinen". yhyy miks ihmeessä mun pitää edes kiduttaa itteäni soittamalla sinne :'(

no jaa ainaki sit saan varmistuksen sille että EN oo raskaana.
kyllä voi ketuttaa.

muoks joo oikein meni mun arvaus. "negatiivinen tää on" :'(
 
NeitiKat varovaiset onnittelut haamusta! =)
pullero-pallero ja sasuma :hug:

Paljon on tullut tekstiä...
Täällä terolutit syöty ja odottelen josko ne menkat sieltä vihdoin alkaisivat, onhan viimeisistä jo 2,5 kuukautta aikaa :/
Olo on ainakin kuin rantapallolla eli turvonnut. Selkää särkee ja alamaha on pingoittunut eli saan varmaan megavuodot... ja kaupanpäällisiksi on sellainen olo, että hiivakin olis tulossa. Ei ole helppoa tämä naisen elämä. :D

Äiskä eikös se yk vaihdu uuteen, kun menkat alkavat? Eli jos sulla on tullut nyt 7 kertaa menkat pillereiden jättämisen jälkeen ja olette siitä asti yritelleet, niin laskisin sen yk8:ksi. Korjatkaa muut jos olen ihan hakoteillä asiassa...
 
Heippa! Saakoha liittyä mukaan tänne kuumeilijoiden palstalle. Mulla on ihan kamal vauvakuume, aikaisemmin minulla on pian 3-vuotta täyttävä neiti. E-pillerit lopetin kesäkuussa.. sen jälkeen tuli tyhjennysvuoto ja sitte ei enää tätiä kuulunutkaan. Sain Terolutit joilla kuukautiset käynnistettiin. nyt siis yhdet teroilla aikaasaadut menkat takana ja toinen tero-kierto meneillään. Nyt on kp 28/??? en tiiä yhtään millanen kierto mulla on. Millonhan uskaltais testata. Kp 24 testasin, puhdas nega.
 
Niin ja nyt on kyl oireita ollu jotai : nännit hieman arat, oikeanpuoleinen kova vatsakipu (munasarjojen kohdalta) joka meni muutama päivä sitten ohi, jota ihmettelen.. ja niin sitte toissa päivän mulle tuli hiivatulehdus.. voiskohan se olla raskausoire?? Toisaalta en luota liikaa näihin oireisiin kun jos nuo Terot aiheuttaa näitä..
 
Tervetuloa mukaan Jonetta! Ihan kiva saada tännekin uusia mukaan kuumeilemaan, kun on jo niin moni siirtynyt odottaja-puolelle. =)
Sulla on aikas sama tilanne kuin mulla eli teroja napsin myös, kun on niin pitkä kierto. E-laastarin heitin nurkkaan toukokuussa ja yhdet menkat tosiaan tullu sen jälkeen. Mulla noi terot on ainakin tehny nyt nännit kipeeks sekä hiivatulehduksen tynkää... Mutta tsemppiä uuteen testiin, kai sen nyt voi jo tehdä uudestaan lähipäivinä! =)
 
Kiitos Garden! Malttamattomana tein juuri testin iltapissasta.. ihan puhdas nega taas.. masentaa. tein Vilja Sensitive testillä sen pitäis olla tosi herkkä.. Voiskohan olla kuitenkin että raskaushormonia ei olis erittyny viel tarpeeks (toiveikas..)
 
PERJANTAI 25.9.09


Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK


ESIKOISTA KUUMEILEVAT :

dana88.................kp 19/23-29..........yritys käynnissä..........9
Edda.....................kp 22/??..........yritys käynnissä...........3
killi80.....................kp 33/30...............yritys käynnissä...........3
Pippuri79...............kp 34/40-42........yritys käynnissä...........6
Opal........................kp 40/29-32............yritys käynnissä.............2
Esperanzadora........kp 29/28-29 ........Yritys käynnissä..........5
Jolanda K..............kp 12/28-35...............yritys käynnissä...........5
Sasuma................kp 3/36-53.................Yritys käynnissä..........12


TOISESTA UNELMOIVAT:




garden...................kp 70/??...............yritys käynnissä..........2
(tyttö 10/06)
Lumikki78...............kp 11/28..............yritys käynnissä..........6
(tyttö 5/05)
mmiilia....................kp50/32..............yritys käynnissä..........3
(poika 11/07)
panicroom..............kp 25/30.............yritys käynnissä............4
(tyttö 10/05)
tillukas...................kp 39/31-35........yritys käynnissä...........4(/3),
Äiskä80..................kp 5/28-30.........yritys käynnissä...........8
Kiki85.................kp ?? / ??............Yritys käynnissä......... ??
Jonetta ..............kp 28/??..............Yritys käynnissä............?


KOLMATTA KAIPAILEVAT:


HooÄs....................kp 55/29..............yritys käynnissä...........1
(poika -05, tyttö -08)
Jonlii.......................kp 54/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
Jonna1984...........24/28...................Yritys käynnissä.............2
(Omat -03 ja -06 syntyneet pojat. miehellä -03 tyttö, -05 poika ja -06 tyttö )

NELJÄS TOIVEISSA:



Suurperheelliset (?)






PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009...................LA ?
Pampuska (kp 25/28-29)......LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/).....................LA ??
murunen1 05/2009..............LA?
tillukas.................................LA? --> km
tuulia85 (kp31/27-39, yk1)..LA?
Petite (kp22/27-28).............LA ?
Snoopy (kp55/30)................LA?
Peikonpähkinä.....................LA 27.1.2010
Röllimuori (kp 33/??)............LA 27.1.2010
äityli30 (kp25/27-31, yk3)....LA 31.1.2010
marjutti86 (kp 71?)..............LA ? --> km
HAPPY-82 (kp34/35).............LA 9.2.2010
Veeruska-81 (kp28/28)........LA?
mervi-elina (kp25/25, yk 1)..LA 20-26.2.2010
CrazyInLove (kp24/26, yk 2).LA 22.2.2010
Nanna1980 (kp30/28-30, yk 1) LA 22.2.2010
Annien (kp33/31, yk 1)...........LA?
Alina78 (kp28/29-30, yk 3).....LA 27.2.2010
epäusko (kp30/27-32, yk 1)...LA?
Tuuli82 (kp35/26-28)..............LA 27.2.2010
metsätähti (kp36/28-30, yk 2)LA 3/2010
äpyli (kp55/26, yk?)................LA?
minttumaaria76 (kp25/27, yk 5)LA 29.3.2010
Pikkuapina (kp28/26-28, yk 3).LA? --> varhainen km?
Kerttuli-79 (kp32/30, yk3).......LA 4/2010
Neila (kp33/28 yk 1 ) .........LA ?
Jonsuh (kp31/?? yk 2).............LA?
sanzibar (kp27/28-30 yk 5)..........LA?
Tinami (kp24/28 yk 2)..........LA?
Poppeliini (kp37/30-32, yk1) LA 23.4.2010.
Bambinoko (kp 37/32-34 yk1) LA ??
megara (kp37/32 yk 1 ) LA mahd 25.4 2010
Tiude
Järvenneito
HIpsu82
BornToLose (kp 31/21-35 yk 4 ) LA 9.5.2010
babyyy (kp 23/27 yk -07 asti ) LA 17.5.2010
Guess80 (kp 43/30-37 yk 4)
petronella09 (kp 27/26-28 yk4)
Pikkuapina (kp 30/28-29 yk6)

HAAMUJENGI :
NeitiKat..................kp??/??..............yritys käynnissä............4
(tyttö 12/08)
 

Yhteistyössä