Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

Mulla olis ensiviikolla hedelmällisimmät päivät normin kierron mukaan,mutta saa nähä millainen kierto tästä tulee :/ Oon lueskellut muiden kokemuksia kierukan poiston jälkeen,toisilla on tärpännyt heti ja toisilla kestänyt vuodenkin :whistle:

Kiitos Pippuri,paljon plussatuulia sinulle :heart:
 
Moikka!

Haamu on vahvistunut plussaksi, joten odotus on alkanut. LA on laskureiden mukaan 22.2.2010. :) :heart:

Onnittelut uusille plussanneille ja peukut pystyssä testaajille. :)

Hyppään tuonne helmikuisiin pikkuhiljaa, mutta käyn täälläkin vielä pälyilemässä. :D

Lukaisimpa tuossa juuri wikipediasta, että juhannus on joskus ollut tärkeä hedelmällisyyden juhla ja juhannuksena on ollut suotuisa aika hedelmälliselle yhdynnälle. :)

Joten ei muuta, kuin hedelmällistä jussia kaikille!! :wave:

CrazyInLove 4+1 :whistle:
 
Jonsuh: Tervetuloa mukaan porukkaan kuumeilemaan! :wave: yk=yrityskerta(sulla siis 1), kp=kiertopäivä/kierron pituus, dpo=day past ovulation(tai jotain). Oliko muita. Kyllä sä kärryille pääset. =)

Crazy: Onnellista odotusta! =) :heart:

ON: Edelleen on hyvinkin negatiiviset fiilikset että tästäkään kierrosta vauva olis alkunsa saanut. :| Hölmöä alkaa nyt jo masentua, ens viikolla on sitten aikaa ja aihetta synkistellä. :headwall:
 
Onnea CrazyInLove !!! :flower: :heart:
Vauvaliimaa oikein paljon toivottelen sinne :D

ON: ei mitään uutta. Ei niin yhtään mitään. Kp 22, lyön hanskat tiskiin tästä kierrosta taas. Ei ole tärpännyt ei. Jotenkin sen vaan tietää.

Miehelle eilen valittelin asiaa ja itkua melkein tihnutin. Kysyin häneltä, että mitä jos sitä kakkosta ei ala kuulumaankaan niin mennäänkö me lääkäriin ? Niin hän sanoi, että sitten me mennään, yritellään nyt vielä jonnin aikaa. Ihana mun mies on, ei voi valittaa :heart:

Huomenna lähtö mökille jussin viettoon. Koitan saada ajatuset pois tästä vauvan teosta. Menkkojen pitäisi alkaa ens tiistaina. Otan yhden testin mukaan, jos niitä ei ala kuulumaan... Ollaan mökillä varmaan ens viikon loppupuolelle. Sitten paluu arkeen, hoitovapaa loppuu ja palaan töihin. Mies jää pojan kanssa kotiin elokuun alkuun saakka. :heart:
 
Täällä suunnilla on yritetty vauvaa jo helmikuusta asti....pillerit jätin tammikuussa pois...eli yrityskertoja on nyt 3 (yks kierto jäi välistä ku todettii klamydia ja kuukaus joutu käyttää kortsua hoidon vuoksi)...nyt mietityttää kamalasti, kun kuukautiset olis pitänyt alkaa 9pv sitten....viime viikolla testasin heti samana päivänä ku menkat piti alkaa, negaa näytti..kp 30/28 tein uuden testin, näytti negaa, kp 32 ja 33/28 negaa (cittarin halpistesteillä)..
Nyt siis on jo 37/28 eikä merkkiikään menkoista..vähän oli menkkamaista kipua vatsassa kp 30/28 ja olin varma että menkat alkaa, mut ei.. flunssaa olen potenut, mut luulen sen johtuvan ulkona olevasta siitepölystä.. :LOL: kp 25/28 oksensin heti 7 oluen jälkeen, joka ei todellakaan ollut normaalia, koska kyl ennenkin oon kestänyt paljon viinaa ilman oksentelua..

en halunnut rueta turhaan haaveilemaan, ja ajattelin että kun testitkin näyttää koko ajan negaa, nii en ole raskaana ja odottelen kiltisti menkkoja..mut hitsi ku ei mitää tapahdu..
nii ja äsken kun nousin penkiltä, viilteli aika hiton kovaa alavatsasta...sit mun päässä alkoi pyöriäkin ajatukset, että entä jos sittenkin meille olis suotu vihdoinkin onni ;)

joten pitäiskö luovuttaa raskaustestejen osto apteekista ja mennä suoraan verikokeisiin, niin tulis ainakin selvä vastaus...vai ostaisiko sittenkin vaan kiltisti testin ja kattoo mikä on vastaus ja sen jälkeen jos on nega, nii jäädä odottelee.. :LOL:
 
Keskiviikko 17.6.2009



Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK

Esikoisesta haaveilevat

bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana..............
dana88.................kp 7/23-29..........yritys käynnissä...........6
Fenkku..................kp??/??...............toukokuussa................
Guess80................kp19/30-37........yritys käynnissä...........2
Hipsu82.................kp??/??..............yritys käynnissä...........1
janelle...................kp18//27-33.........yritys käynnissä..........3
Jolanda K..............kp 4/??...............yritys käynnissä...........2
Jonsuh..................kp??/??..............yritys käynnissä...........1?
kaapo80................kp37/30.............yritys käynnissä...........2
Lara87...................kp 7/??..............yritys käynnissä...........1
mely.......................kp24/30-39........yritys käynnissä.............
Milli ja vauvahaave..kp??/??............mahd.kesällä.................
napiiri....................kp55/??..............yritys käynnissä............2
Pippuri79...............kp19/??..............yritys käynnissä............4?
pullero-pallero.......kp??/??..............yritys käynnissä..........."0"
Tinami....................kp47/28.............yritys käynnissä............
Tiude.....................kp37/28.............yritys käynnissä............3

Pikkukakkosta toivovat

Afu-82...................kp 7/28-33.......kesällä/tjottailua..........
(tyttö 2/08)
Annien...................kp33/31..............yritys käynnissä..........1
babyyy..................kp??/26-28..........yritys käynnissä..........1
( -07)
Elppa.....................kp70/??..............yritys käynnissä..........1
(poika 6/08)
Emmy83.................kp??/??..............toukokuussa................
epäusko.................kp23/27-32.......yrityskäynnissä............1
(poika 6/08)
garden...................kp21/??..............yritys käynnissä..........1
(tyttö 10/06)
Kiki85.....................kp??/??..............loppukesästä...............
(poika -08)
love87....................kp89/28-29........huhti-kesäkuussa........
minttumaaria76......kp22/27......... ...yritys käynnissä..........4
mmiilia....................kp15/31.............yritys käynnissä..........1
(poika 11/07)
NeitiKat..................kp??/??..............yritys käynnissä............1
(tyttö 12/08)
Oravannahka.........kp??/28-42........kesän tienoilla..............
panicroom..............kp20/??..............yritys käynnissä............
(tyttö 10/05)
sanzibar.................kp33/28............yritys käynnissä............3
(poika 6/07)
Sybilla....................kp38/31...............tjottailua......................
(tyttö 4/08)
Tansuli...................kp??/??..............touko-kesäkuussa........
Tillukas..................kp36/31-35?........yritys käynnissä...........1/2
Tuuli82..................kp27/26-28..........yritys käynnissä..........
(tyttö 8/06)
Veikka....................kp??/??..............tjottailua......................
Zara81...................kp16/28.............yritys käynnissä...........3
Äiskä80..................kp35/??..............yritys käynnissä...........
Äpyli.......................kp34/26..............yritys käynnissä..........
(poika 11/08)

Kolmatta kuumeilevat

Alina78...................kp25/29-30........yritys käynnissä...........3
(tyttö 2/05, poika 3/07)
BornToLose............kp16/21..............yritys käynnissä...........2
(tyttö 11/05 ja poika 03/08)
HuliJaVili.................kp??/??..............heinäkuussa.................
(pojat -02 ja -04)
Jonlii.......................kp45/30.............yritys käynnissä............
(poika 9/02, poika 9/04)
kylkiluu...................kp??/??..............tjottailua.......................
metsätähti.............kp20/28-30.........yritys käynnissä............2
(pojat 06 ja 07)
petronella09...........kp 8/28.............yritys käynnissä............1
pingviini100............kp??/??.............yritys käynnissä............1
(pojat -03 ja -05)

Neljättä yrittävät



Suurperheelliset (?)






PLUSSANNEET :heart:
JULIAN 03/2009----LA ?
Pampuska (kp 25/28-29) LA 1.1.2010
Tuitutti (kp34/) LA ??
murunen1 05/2009 -- LA?
tuulia85 (kp31/27-39, yk1) LA?
Petite (kp22/27-28) LA ?
Snoopy (kp55/30) LA?
Peikonpähkinä LA 27.1.2010
Röllimuori (kp 33/??) LA?
äityli30 (kp25/27-31, yk3) LA 31.1.2010
marjutti86 (kp 71?) LA ?
HAPPY-82 (kp34/35) LA 9.2.2010
Veeruska-81 (kp28/28) LA?
mervi-elina (kp25/25, yk 1) LA 20-26.2.2010
CrazyInLove (kp24/26, yk 2) LA 22.2.2010
Nanna1980 (kp30/28-30, yk 1) LA



HAAMUILIJAT
Annien (kp33/31, yk 1)


Vanhat keskustelut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1287724
 
minttumaaria: Aikas kivalta kuulostaa miehesi! Ihana kun saat tukea. Ja hieno juttu kun isä jää lapsen kanssa kotio hetkeks. :heart:

ON: On tässä kierrossa jotain erilaista, nimittäin valkovuoto on toisenlaista. Mietin jo tossa että onko mulla ovis kun valkovuoto on limaista ja juoksevampaa eikä paksua kuten normaalisti ennen menkkoja. Luulen/luulin kyllä että mulla oli ovis n. viikko sitten. Tämä on ollut varsin limainen kierto kaikkiaan! :D
 
KÄÄK! Sain ehkä haamujen haamun! Fak... Kädet tärisee! Ei tuo voi olla.. tai no voi mut ehkä se on viivanpaikka. MIKSI piti testata tänään!!!Miks en voinu oottaa huomiseen et se ois ees hitusen vahvempi viiva.
 
Jonsuh tervetuloa mukaan kuumeilemaan :flower: Lisäsin sut listalle mukaan.

Tiude haluatko tulla tänne mukaan meidän kanssa kuumeilemaan? Lisäänkö sut listoille?

CrazyInLove onnittelut vielä kerran :flower: Tarrasukkia mukaan pikkuiselle :heart:

Alina ja minttumaaria ei vielä saa luovuttaa. Eikös se ole parempi ajatella niin että "raskaana kunnes toisin todeistetaan" :D

Katselin tuota listaa ja monella on kyllä on tosi pitkällä kp:t! Eikös joku teistä kaapo, napiiri, Tinami, Annien, sanzibar, Sybilla, Tillukas, Äiskä, Äpyli tai Jonlii plussaa. MIelellään vaikka te kaikki näin juhannuksen kunniaksi :D

Täti on pakkailemassa kamojaan pikku hiljaa pois. Mieheltä en vielä saanut virallista vastausta vauvakysymykseen, halusi sulatella vielä vähän aikaa. Lämpimän vastaanoton kyllä sain, ei ainakaan ollut negatiivisia ajatuksia ollenkaan. Katsotaan nyt meneekö vielä kuukausi ennenk"kunnon" yrittämisen aloittamiseen.

Afu

*muoks* näin muuten viime yönä unta että meille syntyi toinen tyttö. Synnytys oli niin helppo ja mukava kokemus, että voisin lähteä vaikka heti synnyttämään jos sellaisen saan ;) *
 
Annien: No haamuhan tuo on! Onnea paljon! :heart: :flower:

Afu: Kiitokset tsempistä. =) Ei pitäs surra etukäteen.

Ei tästä tuu nyt mitään kun roikun kokoajan koneella. No eilen tein sitten senkin edestä hommia joten ei haittaa vaikka tänään vähän ottais iisimmin. :D
 
annien: ensinnäkin anteeksi, kun änkeän tähän pinoon. mielenkiintoni herätti tuo sun testi! :D Onnea haamusta! =) Onko tuo jostain netistä tilattu tuo sun testi? Mulla saman näköisiä ja samaan kohtaan tuli joku viivanpaikka/haamu.. Menkat ei oo tosin vielä edes myöhässä.. Onko nuo niitä superherkkiä? B)
 
minime, mammaksin testejä ovat ja ihan normaali-herkkyyksisiä. Tuo tuli ihan testiajan sisällä mut oon myös saanu tohon viivanpaikka-roskishaamuja.

petronella
, kyllä tää itteäkin vähän hämmens kun esikkoa yritettiin kuitenkin puoli vuotta.
 
Hetkeen en ole päässyt täällä käymään ja pari plussaa taas näyttänyt tulevan, onnea kovasti! :heart:

kp47/28 ja negaa näyttää edelleen.. :/ lisäksi jouduin eilen krampin vuoksi saikulle loppuviikon ajaksi ja lääkkeeksi sain kolmen päivän sirdaludit ja paracetamolit, joten sirdaludeja syödessä pitää melkein "toivoa" etten ole raskaana. Tosin lääkäri sanoi että vaikka ohjeessa lukeekin ettei raskausaikana saa sidraludia ottaa, niin jos nyt niin olisikin että olisin raskaana niin se ei ole lääke pahimmasta päästä.

Lääkäri oli enemmänkin huolissaan siitä, että jos en ole raskaana niin mistä kuukautisten myöhästyminen johtuu, sillä työpaikkani ei myrkkyjen vuoksi tosiaan ole mikään terveellisin työympäristö etenkään naiselle joka yrittää tulla raskaaksi.
No, ensi viikolla pitää kuulemma palata työterveyslääkärille jos kuukautisia ei edelleenkään kuulu.

Miehen kanssa jouduttiinkin käymään viime viikolla keskustelu; uskalletaanko edes enää jatkaa lapsentekoyritystä kun terveysriskit töissä on välillä ehkä liian suuret. Toki olen koittanut töissä saada olosuhteita turvallisemmaksi mutta mikäänhän ei tapahdu sekunnissa, ilmavaihto- yms remontit luonnollisesti kestävät aikansa, joten mitäpä jos raskaudun ennen kuin työympäristö on raskaana olevalle turvallinen, tai en vain huomaa raskautta ajoissa ja saa näin lupaa olla labrasta pois :(
Näin siinä käy kun menee miesvaltaiseen labraan töihin, jossa kukaan ei ole koskaan ennen välittänyt työturvallisuusasioista.

Itse luulenkin että menkkojen myöhästyminen johtuu stressistä jonka nämä työolosuhteet ja pelko sikiön myrkyttämisestä aiheuttavat.

Voi kun olisi varaa jättää tuo työ tai löytäisin pian itselleni jotain terveellisempää puuhaa.
Melkoista matalapainetta eletään siis näiden vauvatoiveiden kanssa. Maassa olen.
 
juu mielelläni haluun tulla kuumeilemaan tänne...en ainakaa oo yksinään näiden ajatusten kanssa...elikäs kävin ostamassa apteekista clearbluen testin koska mies pakotti :D

Voi pientä, ku se alko heti hössöttää ja puhuu tulevasta vauvasta ku sanoin tän päivän alavatsakivusta :D ku en oo ees viel tehny positiivista testiä :D

enköhän mä kohta lähe testailee.on tullu taas lantrattuu vettä itseensä varmaa kolme litraa :D
 
onnea taas kaikille :)

tiude, eikös runsas vedenjuonti laimenna virtsaa nii ettei se välttämättä näytä positiivista? :whistle:

mä päätin nyt pitää vähän taukoa täältä, alkaa vaan jotenkin stressaamaan jos on asia mielessä koko ajan ... kyllä mä sillon tällön tänne tuun kirjottelemaan vielä mutta en nyt vähää aikaa :)

maanantaina siis ois LUULTAVASTI ovis päivä.. jos nyt oon oikein laskenut ja jos kierto on sama kun viime kuussa. koko juhannus ja maanantaikin töissä , saa nähä miten ehtii peittoja heiluttaa :D toivottavsti osutaan samoihin aikoihin kotiin...
 
Heipsan!

Jonsuh ja Tiude tervetuloa mukaan! :wave: Ja CrazyInLove sekä Annien onnittelut! :flower:

Ja oma olo, noh, viiltelee alamahaa ja kävellessä ihme painontunne, mut kai se on vaan tota ehkäisyn jättämisestä johtuvaa elimistön palautumista hormoneista tai sen piikkiin ainakin pistän sen. Tai vois olla vaiks oviskin, jos se tulee vaan vähän myöhässä, tiedä tuota nyt sitten...
En usko tosin, et se nyt heti ensimmäisellä kerralla nappais, kun aiemminkaan ei napannu. Vaikka testitihän on ostettu jo kaappiin odottaan, et testailen sitten joskus jos ei menkkoja rupee näkyileen =)
 

Yhteistyössä