keväällä 3-v. täyttävät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
Hei!

Minkä numeroiset talvikengät teidän lapsosilla on ollut käytössä tänä talvena ja minkä merkkiset?

Oma poika täyttää keväällä 2v. ja ajattelin hyödyntää talvialea ostamalla ensi talveksi talvikengät. Kengien koko vaan mietityttää?
 
Aika vaikea ennustaa jalan kasvua... ja välttämättä ei yhdet kengät mahdu koko talvea jalkaan, kun ei liian isojakaan voi laittaa pienen lapsen jalkaan...

Meillä tytöllä joka täyttää nyt helmikuussa 3 vuotta on käytössä Vikingin Gore-texit kokoa 25.
 
meidän miehenalulla on miehen jalka eli ostetiin juuri 27 goretex-kengät. Edelliset Kuomat oli 35. Eli kannattaa kysellä myyjältä kenkien lestistäkin ja kertoa oman lapsen jalan mallista. esim.Vikingin kengät ovat aika kapeita.
 
oho, siis kuomat tietty 25. ;) Kenkiä voi olla hankala ostaa etukäteen, muita vaatteita kylläkin. Itse kysyin viime keväänä pituusennustetta neuvolasta syksylle ja uuden halvaksitulleen haalarin sain alesta. Ja ihan sopiva oli! =)
 

Yhteistyössä