E
epätietoinen
Vieras
Hei!
Minkä numeroiset talvikengät teidän lapsosilla on ollut käytössä tänä talvena ja minkä merkkiset?
Oma poika täyttää keväällä 2v. ja ajattelin hyödyntää talvialea ostamalla ensi talveksi talvikengät. Kengien koko vaan mietityttää?
Minkä numeroiset talvikengät teidän lapsosilla on ollut käytössä tänä talvena ja minkä merkkiset?
Oma poika täyttää keväällä 2v. ja ajattelin hyödyntää talvialea ostamalla ensi talveksi talvikengät. Kengien koko vaan mietityttää?