keväällä 2008 yrityksen aloittavat/aloittaneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkis79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervetuloa elmeri! Juu, hyvinkin se ovis voi olla nyt, jos sun kierto on 31-36. Ovulaatiosta menkkoihin menee suurin piirtein se 12-16 päivää. Jos ovuloit tänään, niin kierto ois siis tällä erää n. 34-38 päivää. (Korjatkaa joku jos huonolla laskupäälläni kirjotin puutaheinää :))

Voi harmi mume! Mä NIIN toivoin ja uskoin että plussaat kun oot ite ollu niin varma siitä että menkat alkaa! ;) ois piristänyt itsäkin ja antanut taas vähän uskoa! No mut viellä ei näy punaista, joten eipäs heitetä kirvestä kaivoon...

Bijoun vertaus imurointiin oli kyllä aika hyvä! :D ihmiskunta ois varmaan jo kuollu sukupuuttoon jos yrittäminen ois yhtä kurjaa kun imurointi(tai käsin tiskaus, inhoan sitä vielä enemmän!), ainakin miesten mukaan saaminen vois olla kohtalaisen työlästä!

Uusi ketju avattu... "Kevään 2008 yrittäjät 2" tuli nimeksi, on aika tylsä mutta ajattelin että onpahan ainakin selkeä jatke tälle ketjulle. Toivottavasti kelpaa... :)

No miten olisi nimeksi se jonkun ehdottoma Yrittäjät 2008? Siis ehkä sitä kevättä ei kande enää mainita, kun uudetkin tulokaat on tervetulleita ja kesä on nurkan takana:) Tämä vain ehdotuksena, mulle on kyllä ihan sama millainen nimi ketjulla on. Kuka uskaltaa sen uuden ketjun avata? Heh.

Harmillista kyllä mume, mutta eihän sitä tosiaan vielä tiedä kun kuukautisetkaan eivät ole alkaneet... Kyllä tähän ketjuun kohta saadaan lisää plussia, olen siitä ihan satavarma!

Tänään (koputtaa puuta) on ollut parempi olo eikä ole tarvinnut oksentaakaan. Aika tarkkaan pitää kontrolloida mitä syö ja mihin aikaan, että se kauhea olo ei iskisi. Ajattelin jo, että mulla olisikin vaan tavallinen oksennustauti, mutta ehkä nämä ovat niitä raskausoireita vaan... En vaan arvannut että ne yhtäkkiä iskisivät näin rajuina.

Siitä syynytysvalmennuksesta. En todellakaan tiedä mitä täällä järjestetään ja missä, voisihan sitä koittaa kysellä. Virallisesti asun kuitenkin Suomessa (maksan sinne verotkin), joten en taida olla edes oikeutettu kovinkaan paljoon täällä. Äh, ahdistaa kyllä kun pitää taas tehdä päätöksiä, että miten tässä edetään. Voi olla Suomeen muutto edessä. No, päivä kerrallaan.

Heh, voi ei, osinpa malttanut odottaa pari minuuttia uuden ketjun avaamisessa niin ois tullut uusi nimiehdotus... :) Damn kun sitä ei voi vaihtaa, itsekin mietin sitä kevät-sanaa niin... No tällä mennään, kirjotetaan nyt sinne 10 sivua vauhdilla tän toukokuun(eli kevään) aikana niin sit voidaan taas miettiä uutta nimeä! :D

Yhteistyössä