Tekis mieli mennä. mies vähän empii ettei lasten kanssa vitsit lähteä kun siellä paljon ihmisiä. mutta tutuilta kuulin että siellä paljon lapsia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mä oon kanssa teiniä käynyt pari kertaa mutta en siis aikuisena , enkä lasten kanssa.
Olis varmasti mukva kesä tapahtuma ja mukava lasten kanssa.
miten vessat sun muut?
siellä saa varmaan grillata?
Ootteko olleet yötä vai lähtenet yötä myöten pois?
Mä ajattelin jos lähtis yötä myöten ajaa kotiin, silleen että lapset nukkuis autossa
ai. pysäköiminen maksaa? oho..Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mä oon kanssa teiniä käynyt pari kertaa mutta en siis aikuisena , enkä lasten kanssa.
Olis varmasti mukva kesä tapahtuma ja mukava lasten kanssa.
miten vessat sun muut?
siellä saa varmaan grillata?
Ootteko olleet yötä vai lähtenet yötä myöten pois?
Mä ajattelin jos lähtis yötä myöten ajaa kotiin, silleen että lapset nukkuis autossa
Grillipaikoilla saa grillata, ei missä tahansa siis. Paloturvallisuuden takia. Vessoja on riittävästi, ja ne on ihan asiallisia, ei kuitenkaan mitään prameita. Mutta normaalit pytyt kopeissa jonka ovet saa lukkoon, käsienpesupaikat ja paperit. Lastenhoitohuoneet on oikein hyvät. Yöpyminen on vähän kallista. Pysäköinti maksaa pari euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja H2O harmaana:Voih, ihan tulee lapsuuden kesät mieleen. Ihania reissuja sisarusten ja vanhempien kanssa. Ennen Isoa Kirjaahan noi paikat vaihtui. Mä olin joskus konfferenssissa LPR:ssa ja Hämeenlinnassa. Eipä oo enää vuosiin tullut siellä käytyä. Nyt ei kerkee, oon jussiyön töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja H2O harmaana:Voih, ihan tulee lapsuuden kesät mieleen. Ihania reissuja sisarusten ja vanhempien kanssa. Ennen Isoa Kirjaahan noi paikat vaihtui. Mä olin joskus konfferenssissa LPR:ssa ja Hämeenlinnassa. Eipä oo enää vuosiin tullut siellä käytyä. Nyt ei kerkee, oon jussiyön töissä.
Siellä on meininki muuttunut. Rokki raikaa yökaudet. Ja nykyään myös naimattomat parit saa nukkua samassa teltassa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja H2O:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja H2O harmaana:Voih, ihan tulee lapsuuden kesät mieleen. Ihania reissuja sisarusten ja vanhempien kanssa. Ennen Isoa Kirjaahan noi paikat vaihtui. Mä olin joskus konfferenssissa LPR:ssa ja Hämeenlinnassa. Eipä oo enää vuosiin tullut siellä käytyä. Nyt ei kerkee, oon jussiyön töissä.
Siellä on meininki muuttunut. Rokki raikaa yökaudet. Ja nykyään myös naimattomat parit saa nukkua samassa teltassa.![]()
Juu, oon kuullut, että siellä on aika vauhdikasta. Ilmeisesti osa porukasta ottaa jopa sitä alkomahoolia.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Olen ollut joinakin vuosina, en pidä siitä tungoksesta, suihkuun, ruokapisteisiin jne älytön jono aina.