ketuttaa tuo eskarikyyti....

Meillä reilun neljän kilometrin matka ja ilmaiseksi pääsee.

Tosin taksi kuskaa samalla koululaisia, eli huonoimpina aamuina saa eskarilainenkin kierrellä kolmisenkymmentä kilometriä pikkuteitä ennen kuin eskariin asti ehtivät. :/
 
nimetön
sillä matkan pituudella ei ole mitään merkitystä! Katoppa lakipykäliä tosta eskari jutusta niin niillä pitää AINA olla kuljetus ovelta ovelle!!sit on eriasia jos käy päiväkodin eskaria ja jää hoitoon koulun jälkeen.
 
kyyti on järjestettävä kyllä, mutta se et jos matka on alle kolme kilometriä niin se on maksullinen.
Meillä ei ainakaan oo vaihtoehtoja... |O siis on laitettava neiti taksiin ja varmaan maksettava..en kyl ilman taistelua maksa... :whistle:

Ja koulun eskari on ei siis päiväkodin vaan neiti on otettu koulun esikoulun oppilaaksi.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja peeaaja:
tai miks lapsi ei mene noin lyhyttä matkaa itsekseen?
Tämä on varmaan vitsi..Ei kai kukaan laita eskarilaista kulkemaan yksin tuollaista matkaa??

Meidän eskarista ei edes lasketa pois, ellei ole aikuinen vastassa.

 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja TavallinenTaplaaja:
kyllä vahvisti sitä mieltä et koulussa jos käy eskaria niin kuljetus PITÄÄ olla ilmainen =) Ainakin meillä täällä Kiimingissä oli ja matkaa oli ala-asteelle 2,8km
Kuljetus on ilmainen, jos matkaa on yli 3km tai reitti "vaarallinen". Alle sen olevat matkat pitää vanhempien maksaa tai kuljettaa itse. Mikset vie itse?
 
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Alkuperäinen kirjoittaja TavallinenTaplaaja:
kyllä vahvisti sitä mieltä et koulussa jos käy eskaria niin kuljetus PITÄÄ olla ilmainen =) Ainakin meillä täällä Kiimingissä oli ja matkaa oli ala-asteelle 2,8km
Kuljetus on ilmainen, jos matkaa on yli 3km tai reitti "vaarallinen". Alle sen olevat matkat pitää vanhempien maksaa tai kuljettaa itse. Mikset vie itse?

siistäh?Miksi mun pitäs nyt jotain viedä?meillä OLI ilmainen kyyti vaikka matkaa oli vain 2,8km
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
mihin mun viesti oikein hävisi? :eek:

no otetaan uusiksi.

täällä eepeellä maksoi taksikyyti 600e lukuvuosi. meillä matkaa eskariin 2,8km ja jos olisi ollut 3km niin kyyti olisi ollut ilmainen. hieman ketutti juu.
:eek:
ihan järjetöntä!!
eikös?! siis ihan älytöntä. niin ja matkat mitataan linnuntietä, tietä pitkin olis tullu 3km täyteen :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TavallinenTaplaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Alkuperäinen kirjoittaja TavallinenTaplaaja:
kyllä vahvisti sitä mieltä et koulussa jos käy eskaria niin kuljetus PITÄÄ olla ilmainen =) Ainakin meillä täällä Kiimingissä oli ja matkaa oli ala-asteelle 2,8km
Kuljetus on ilmainen, jos matkaa on yli 3km tai reitti "vaarallinen". Alle sen olevat matkat pitää vanhempien maksaa tai kuljettaa itse. Mikset vie itse?

siistäh?Miksi mun pitäs nyt jotain viedä?meillä OLI ilmainen kyyti vaikka matkaa oli vain 2,8km
Teillä on hyvä palvelu!
 
2 lapsen äiti...
me saatiin ilmanen eskari kyyti miehen tytölle matkaa tulee 2km...
kun ne lupas jos ei tyttö pääse lähellä olevaan eskariin minne matka 1/2km niin saa kuljetuksen ja tyttö ei päässy lähellä olevaan eskariin niin kuljetus järjestyi vuodeksi ilmaiseksi. eskari on koulun yhteydessä... koulu tulee kans olemaan samassa paikassa vuoden päästä! mut sit saa tyttö kävellä kouluun ja takas. kun on jo silloin iso tyttö. mulla on kumminkin nää 2 omaa poikaa hoidettavana toinen täyttää 3v kohta ja toinen täyttää täs kuus 5kk... tämä tyttö on mieheni joka asuu meillä...
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja TavallinenTaplaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Alkuperäinen kirjoittaja TavallinenTaplaaja:
kyllä vahvisti sitä mieltä et koulussa jos käy eskaria niin kuljetus PITÄÄ olla ilmainen =) Ainakin meillä täällä Kiimingissä oli ja matkaa oli ala-asteelle 2,8km
Kuljetus on ilmainen, jos matkaa on yli 3km tai reitti "vaarallinen". Alle sen olevat matkat pitää vanhempien maksaa tai kuljettaa itse. Mikset vie itse?

siistäh?Miksi mun pitäs nyt jotain viedä?meillä OLI ilmainen kyyti vaikka matkaa oli vain 2,8km
Anteeks, en katsonut tarkemmin :ashamed: Siis miksei ap vie itse?
Ja tätä palstaa seuranneena olen huomannut miten eri tavalla asiat tehdään ympäri suomen, että ei ihmetytä yhtään tuo että teille matka oli ilmainen.


 

Yhteistyössä