Ketuttaa ja masentaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:hug: mä lähin yksvuos niin vauhdilla lasten juhliin että unohdin vaihtaa paidan kiireessä. paita oli puhdas ja näin mutta siinä luki "tänään olen vaarallinen" :laugh: :laugh:

koulun vanhempainillassa olin paidalla "pieni mutta vaarallinen" ja koko ajan mulla oli jotain kysyttävää tai muuta kerrottavaa ja olen pätkä ihminen muutenkin :ashamed: moni sanoi että paita oli just sopiva vanhempainiltaan :D

Voi ei! Älä muistuta... :o Meilläkin eskarissa joulujuhlat tänään, eikä munkaan kaapista löydy mitään päälle pantavaa! |O :headwall: Onneks on tuo kantoliina, jolla voi kauhtuneen imetyspaidan peittää... :D

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Alkuperäinen kirjoittaja Möörwa:
Onneks on tuo kantoliina, jolla voi kauhtuneen imetyspaidan peittää... :D
Kantoliinalla mäkin aikanaan sain hyvin läskit peittoon. Ja se oli vielä kauniskin. Voisko sitä käyttää ilman vauvaa tai vaikka nuken kanssa

:whistle:

Voiskohan tuon kantoliinan korvata vanhalla lakanalla ja survoa koiran siihen :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Alkuperäinen kirjoittaja Möörwa:
Onneks on tuo kantoliina, jolla voi kauhtuneen imetyspaidan peittää... :D
Kantoliinalla mäkin aikanaan sain hyvin läskit peittoon. Ja se oli vielä kauniskin. Voisko sitä käyttää ilman vauvaa tai vaikka nuken kanssa

:whistle:

Voiskohan tuon kantoliinan korvata vanhalla lakanalla ja survoa koiran siihen :kieh:

Mikä ettei:D eipä taitais tulla samanlaista "asu valintaa" vastaan;)

Yhteistyössä