Kettuileeko muilla fb? Mulla antaa ilmotuksen, että käyttäjätili on pois käytöstä...

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
"Käyttäjätili väliaikaisesti pois käytöstä.

Käyttäjätilisi ei ole väliaikaisesti käytettävissä sivusto-ongelman takia. Uskomme, että ongelma ratkeaa pian. Yritä uudelleen muutaman minuutin kuluttua."

Tätä nyt ilmottanut pari tuntia... Muilla? :)

Eipä ole moista, onkohan sun profiilis nyt sitten kaapattu, mulla ainakin kierti just muutaman päivän sisään seinällä kamuilla sellanen varotus jossa varoitettiin että jos teet niin ja näin, joku ulkkis kaappaa profiilis ja ite et sinne pääse... En sit tiiä.. .

Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni;24018175:
Eipä ole moista, onkohan sun profiilis nyt sitten kaapattu, mulla ainakin kierti just muutaman päivän sisään seinällä kamuilla sellanen varotus jossa varoitettiin että jos teet niin ja näin, joku ulkkis kaappaa profiilis ja ite et sinne pääse... En sit tiiä.. .

siis täh?

Siis mikä toi kaappausjuttu nyt on? O.o
Mies ku katto omilla tunnareillaan, löydyin kyllä sen kaverilistalta, mut kun koitti kattoa mun seinää, anto jotain virheilmotusta. Netistä ei toimi, mut puhelimen fb-napista kyllä, puhelimen nettiselaimella taas ei. (En osaa selittää oikein, mut kaikki kai tajuu, mitä tarkotan.
Jos koitan puhelimen nettiselaimella avata, pyytää tunnarit, eikä päästä kirjautumaan, vaan valittaa jotain virhettä vaan ja käskee koittaa myöhemmin uusiks. Läppäriltä en koittanut kirjautua ulos, joten en tiedä mitä se sanois. Puhelimen fb-napin kanssa ei tarvi kirjautua (niinku ei läppärilläkään, ku oon laittanut niin, että kirjaa automaattisesti)...

mistä johtuu että en voi kirjautua edes omalta käyttäjältäni ulos facesta juurikin tuon ekana mainitun testin takia?!?miksi? mikä on syy? ja kun avaan uuden facebook sivuston,ni sieltä hyppää tuo samainen käyttäjäni mukamas "sisäänkirjautuneena" vaikka en voi asialle tehdä mitään?? ja sama ongelma on myös avovaimollani omalla facella...

Yhteistyössä