Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:|O B)
Ja miks?
Mä en ees tiiä.. Join kai liikaa, tai liian vähän. En oo viel päättäny..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:miksiköhän ihmiset tulee känniin![]()
?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:miksiköhän ihmiset tulee känniin![]()
?
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:miksiköhän ihmiset tulee känniin![]()
?
a) muuten vaan
b) vitutukseen
c) syytä juhlaan
c) vahingossa
d) alkkis
e) viina on vaan niin hyvää
ei nyt äkkiseltään tullu mieleen enempää syitä olla kännishh.
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:miksiköhän ihmiset tulee känniin![]()
?
a) muuten vaan
b) vitutukseen
c) syytä juhlaan
c) vahingossa
d) alkkis
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:miksiköhän ihmiset tulee känniin![]()
?
a) muuten vaan
b) vitutukseen
c) syytä juhlaan
c) vahingossa
d) alkkis
Ei oo koskaan kokeillut ja ies pakottaa
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:miksiköhän ihmiset tulee känniin![]()
?
a) muuten vaan
b) vitutukseen
c) syytä juhlaan
c) vahingossa
d) alkkis
Ei oo koskaan kokeillut ja ies pakottaa
mies pakottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:join vain yks viinilasi ja hotshotmutta haluan olla,kotona on vodka muttei se menee ilman seura ja limsaa
Alkuperäinen kirjoittaja ;MÄ:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:join vain yks viinilasi ja hotshotmutta haluan olla,kotona on vodka muttei se menee ilman seura ja limsaa
Savanna et kai oo syntynyt suomessa?
Yksin ei oo kiva olla. Itse en ainakaan tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ;MÄ:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:join vain yks viinilasi ja hotshotmutta haluan olla,kotona on vodka muttei se menee ilman seura ja limsaa
Savanna et kai oo syntynyt suomessa?
Yksin ei oo kiva olla. Itse en ainakaan tykkää.
en ,....olen Virosta =)
Ei ole kiva eikä kiva ryppätä yksin =) vaikka joskus mieli tekee,mutta vain jos porukkakin on mukaana
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:|O B)
Ja miks?
Mä en ees tiiä.. Join kai liikaa, tai liian vähän. En oo viel päättäny..![]()