Mua vain väsyttää,vaikka tuli otettuakinAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:minä ei oo krapulaa ku en juonu muuta ku mehua
Sullon samat harrastukset ku mulla ku jaksoin vielä ravata baareissa juomaan kolaa ja nauramassa kännisille dj:n kopissa oli aina parhaat bileet B)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:minä ei oo krapulaa ku en juonu muuta ku mehua
no johan mä olin koko joulukuun kännissä ku ankka joka päivä!Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Sullon samat harrastukset ku mulla ku jaksoin vielä ravata baareissa juomaan kolaa ja nauramassa kännisille dj:n kopissa oli aina parhaat bileet B)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:minä ei oo krapulaa ku en juonu muuta ku mehua
*muistelee omia noloja juttujaan, jotka kesti sen pari vuotta jurrissa ollessa*Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no johan mä olin koko joulukuun kännissä ku ankka joka päivä!Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Sullon samat harrastukset ku mulla ku jaksoin vielä ravata baareissa juomaan kolaa ja nauramassa kännisille dj:n kopissa oli aina parhaat bileet B)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:minä ei oo krapulaa ku en juonu muuta ku mehua
Kävitkö paikallisessa? Mä käväsin karaokea lurittelemassa ja onnelassakin tuli pyörittyä,hauskaa oliAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Olin ja nyt ollaan sit kalpeena hiljaa.. :x
woodoohan oli mun olohuoneAlkuperäinen kirjoittaja CotHai:*muistelee omia noloja juttujaan, jotka kesti sen pari vuotta jurrissa ollessa*
Jos sullon aina ollu noin pitkä tukka muuten, moon tainnu sua monesti woodoossa aikoinaan tuopinpohjan läpi katsella...
Sama vika Vähän niinku pikkasen liikaakin :ashamed: Ei vissiin tullu nolattua itseään siellä ihan olan takaa B)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:woodoohan oli mun olohuoneAlkuperäinen kirjoittaja CotHai:*muistelee omia noloja juttujaan, jotka kesti sen pari vuotta jurrissa ollessa*
Jos sullon aina ollu noin pitkä tukka muuten, moon tainnu sua monesti woodoossa aikoinaan tuopinpohjan läpi katsella...
Lupaat vaan, mut varastaa tuulikin välillä ku moon niin kevytAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä varastan kohta sutki
hitto ollaan kaikki maaliskuussa ihan naamat mun synttäreillä?Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Lupaat vaan, mut varastaa tuulikin välillä ku moon niin kevytAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä varastan kohta sutki
Men harrasta naamoja, mulla on iiiiihan liikaa noloja muistoja muutenkinAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:hitto ollaan kaikki maaliskuussa ihan naamat mun synttäreillä?Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Lupaat vaan, mut varastaa tuulikin välillä ku moon niin kevytAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä varastan kohta sutki