Ketkä tykkää? (kakkuasiaa)

Elikkäs ketkä tykkää vaahtokarkkikuorrutteesta?
Tein tytölle reilu kuukausi sitten tällaisen kakun joka on siis vaahtokarkkitaikinalla kuorrutettu.Haluaisn kokeilla kun en ollut aiemmin tehnyt siitä.

Tämä kakku tuhottiin oman perheen kesken eikä kukaan oikeen tykännyt kun tuo kuorrute on niin jumalattoman imelää.
Nyt olisi taas juhlat ja olisi kiva tehdä tästä kun sitä on niin helppo työstää.
Mutta ei ole sitten kiva jos kuorrute jää jokaiselta lautaselle.

Joten tykkääkö tästä kukaan?

MOI
Mä en taitais uskaltaa ees maistaa. En mitään noita ihmeellisiä kuvakakkuja, marsipaanikakkuja tai tuollaisia vaahtokarkkikakkuja. Mä suosin perinteisiä kermakakkuja, mieluiten marjoja päällä :p Mut mä olenkin mä (ja inhoan marsipaania ja vaahtokarkkeja et siitähän tää johtuu) . On kyllä tosi sievä kakku :) Mun (kerma) kakut on aina kauhean rumia :D

Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Elikkäs ketkä tykkää vaahtokarkkikuorrutteesta?
Tein tytölle reilu kuukausi sitten tällaisen kakun joka on siis vaahtokarkkitaikinalla kuorrutettu.Haluaisn kokeilla kun en ollut aiemmin tehnyt siitä.

Tämä kakku tuhottiin oman perheen kesken eikä kukaan oikeen tykännyt kun tuo kuorrute on niin jumalattoman imelää.
Nyt olisi taas juhlat ja olisi kiva tehdä tästä kun sitä on niin helppo työstää.
Mutta ei ole sitten kiva jos kuorrute jää jokaiselta lautaselle.

Joten tykkääkö tästä kukaan?
Älyttömän nätti ja siisti, mutta en ole kyllä koskaan maistanut vastaavaa kuorutettu (marsipaani on kamalaa, sen tiedän) pystyiskö sitä laittamaan vähemmän?
Kaulin tuonkin niin ohueksi kuin oli mahdollista ettei alkanut kuultaan läpi.
Mutta pirun makeetahan se on kun vaahtokarkkeja ja tomusokeria :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja MOI:
Mä en taitais uskaltaa ees maistaa. En mitään noita ihmeellisiä kuvakakkuja, marsipaanikakkuja tai tuollaisia vaahtokarkkikakkuja. Mä suosin perinteisiä kermakakkuja, mieluiten marjoja päällä :p Mut mä olenkin mä (ja inhoan marsipaania ja vaahtokarkkeja et siitähän tää johtuu) . On kyllä tosi sievä kakku :) Mun (kerma) kakut on aina kauhean rumia :D
Niin mäkin aikuisten juhliin teen ihan peruskermakakkuja mutta lapsille olisi niin paljon kivempaa kun voisi tehdä paljon mielikuvituksellisempia kakkuja.
Kuten tämä joka oli esikoisella (jääkiekkoa harrastava) helmikuussa synttärikakkuna

Alkuperäinen kirjoittaja MOI:
Jep, juuri näin. Pelkkä ajatuskin vihloo hampaita.

IhanaValo
En oo tuommoista ees maistanut, yleensä marsipaania tai ihan vaan kermaa on käytetty. Tuokin marsipaani menee paremmin, jos muu kakku jätetään semmoiseksi "neutraalin" makuseks eikä laiteta mitään hirmu makeaa enää väliin.

En ole kokeillut/maistanut mutta hyvältä näyttää. Marsipaanista en pidä joten sitäkään ei tule käytettyä.. kuvaa kakkuun kokeilin viime synttäreillä ja upea kakku tuli mutten pitänyt kakkukuvan mausta joten sekin jäi sitten siihen yhteen kokeiluun.. taidan jatkossa tehdä perinteisiä kermakakkuja, voihan nekin koristella monin eri tavoin, myös lasten kutsuille sopiviksi... =)

Alkuperäinen kirjoittaja CousCous:
En ole kokeillut/maistanut mutta hyvältä näyttää. Marsipaanista en pidä joten sitäkään ei tule käytettyä.. kuvaa kakkuun kokeilin viime synttäreillä ja upea kakku tuli mutten pitänyt kakkukuvan mausta joten sekin jäi sitten siihen yhteen kokeiluun.. taidan jatkossa tehdä perinteisiä kermakakkuja, voihan nekin koristella monin eri tavoin, myös lasten kutsuille sopiviksi... =)
Meillä ollut kans kakkukuvia mutta kun nekin on nyt kokeiltu niin olisi kiva testailla kaikkea uutta =)

Vivian
En ole maistanut mutta luulen että tykkäisin tuosta joka tapauksessa enemmän kuin marsipaanista. Kermakakut ovat toki hyviä, mutta itse tykkään tuollaisista yksinkertaisista, "katetuista" esteettisesti enemmän. Mutta koska en osaa leipoa, ostan kakkuni aina valmiina ja ne ovat kyllä aina olleet hyviä. :p

Yhteistyössä