meillä on sit yhteisiä tuttuja... potkurin kanssa samaa koulua olen joskus aikoinaan käynytAlkuperäinen kirjoittaja Sonica:Mä tunnen potkuri85:n ja yhden joka taitaa kirjotella harvemmin(en oo ainakaan pitkään aikaan nähnyt..)
Mä oon potkurin kanssa samalta kylältä kotoisin...Alkuperäinen kirjoittaja lentää:meillä on sit yhteisiä tuttuja... potkurin kanssa samaa koulua olen joskus aikoinaan käynytAlkuperäinen kirjoittaja Sonica:Mä tunnen potkuri85:n ja yhden joka taitaa kirjotella harvemmin(en oo ainakaan pitkään aikaan nähnyt..)
Sit meidänkin pitäis periaatteessa tosemme tuntea tai ainakin tietää, kun ei siellä käpykylässä niin hirveesti ihmisiä ole...Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Mä oon potkurin kanssa samalta kylältä kotoisin...Alkuperäinen kirjoittaja lentää:meillä on sit yhteisiä tuttuja... potkurin kanssa samaa koulua olen joskus aikoinaan käynytAlkuperäinen kirjoittaja Sonica:Mä tunnen potkuri85:n ja yhden joka taitaa kirjotella harvemmin(en oo ainakaan pitkään aikaan nähnyt..)
Laitoin sulle yytä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja lentää:Sit meidänkin pitäis periaatteessa tosemme tuntea tai ainakin tietää, kun ei siellä käpykylässä niin hirveesti ihmisiä ole...Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Mä oon potkurin kanssa samalta kylältä kotoisin...Alkuperäinen kirjoittaja lentää:meillä on sit yhteisiä tuttuja... potkurin kanssa samaa koulua olen joskus aikoinaan käynytAlkuperäinen kirjoittaja Sonica:Mä tunnen potkuri85:n ja yhden joka taitaa kirjotella harvemmin(en oo ainakaan pitkään aikaan nähnyt..)