Niin, mut silti sun piti tulla mainitsemaan mua? Pelle.Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:Ekaks tuli mieleen että ei ainakaan rukoilijasirkka! Sen jutut on niin lapsellisia... No kyllähän ne naurattaa, vaikkei se tarkoita niitä naurettaviksi. Selvä narsisti... Oikeestaan melkein kaikkien jutut on vähintään ok rukoilijasirkan juttuihin verrattuna!
MITÄ..tunnenko sut koskaan oonähnytkään :heart: lov u han!Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi niitä on niin monia...
NewArtRiot :heart:
ViuhVauh :heart:
Ninnuli :heart:
sunnasanna :heart:
Hölmölän-Iita :heart:
Nämä mainitut on jo enemmän tai vähemmän tuttuja... Sit on monia nikkejä joista tykkään mutta sellasta henkilökohtasta suhdetta ei ole päässyt (vielä ) kehkeytymään
älä taas innostu, tästä on puhuttu ennenkinAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
*2 palkoa nenussa* :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Ootsä iha varma et se imuri mahtuu mun nenään? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älä taas innostu, tästä on puhuttu ennenkinAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
*otetaan herneet pois, imurilla*
Pikkuhiljaa.. Minuun kun tutustuu niin en mä hirveän paha ole. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi niitä on niin monia...
NewArtRiot :heart:
ViuhVauh :heart:
Ninnuli :heart:
sunnasanna :heart:
Hölmölän-Iita :heart:
Nämä mainitut on jo enemmän tai vähemmän tuttuja... Sit on monia nikkejä joista tykkään mutta sellasta henkilökohtasta suhdetta ei ole päässyt (vielä ) kehkeytymään
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Pikkuhiljaa.. Minuun kun tutustuu niin en mä hirveän paha ole. :xmas:
Eikä koskaan tulla näkemäänkään :heart:Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:MITÄ..tunnenko sut koskaan oonähnytkään :heart: lov u han!
herneetpä herneet...kasvaskohan paremmin kun työntäs eka nenäänAlkuperäinen kirjoittaja sotku:*2 palkoa nenussa* :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
noup,,neverAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Eikä koskaan tulla näkemäänkään :heart:Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:MITÄ..tunnenko sut koskaan oonähnytkään :heart: lov u han!
Siellähän ne pysyis kosteana.Ei tarvi kastella.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:herneetpä herneet...kasvaskohan paremmin kun työntäs eka nenään
tosiaan..enpä tullut ajatelleeksi...heti meen testaa..ilmotan sitten kuinka nopeesti alko itään korvista pihalleAlkuperäinen kirjoittaja sotku:Siellähän ne pysyis kosteana.Ei tarvi kastella.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:herneetpä herneet...kasvaskohan paremmin kun työntäs eka nenään
OkAlkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:tosiaan..enpä tullut ajatelleeksi...heti meen testaa..ilmotan sitten kuinka nopeesti alko itään korvista pihalle