Ketkä ovat Poistaneet alapääkarvat kokonaan " posliiniksi"?

Melkein kokonaan. Ohuen viivan olen jättänyt enkä päästä sitäkään pitkäksi.

Ei ole vielä tullut haittaa vastaan muuta kuin kutisi silloin, kun oli poisajelun aloittanut. Lisäksi kerran vetelin partahöylällä hieman juovuksissa liian innokkaasti ja meni vähän nirhamille.

Silmäni eivät taitaisi enää kiharaista karvalakkia edes sietää... Tuskin kasvatan takaisin.

 
En ole kaikkea ajellut. Mulla on pehmeä ja vaalea karva, ja pidän sen melko lyhyenä. Sellaisen kiitoratakolmion olen jättänyt. Mies ei tykkää posliinista, sanoo, että se pimppa on sitten kuin broileri.
 
Täältä löytyy aina karvaton ja siisti ilman näppyjä pipari :wave: Eikä tulis mieleenkään kasvatella enää niitä karvoja takaisin. Toisaalta ei se onnistuiskaan valoimpulssihoitojen takia :p B)
Ei nuo muksut (8 ja 5v.) ole koskaan ihmetelly, kuten kainaloidenkaan karvattomuuttai :kieh:
 
suusa: "Mies ei tykkää posliinista, sanoo, että se pimppa on sitten kuin broileri."

Itse olen miehenä osittain samaa mieltä, vaikka onhan posliini välillä mukavaa vaihtelua. Aikaisimmin minulla oli jostain syystä enemmän mieltymystä posliiniin, kunnes vaimoni järjesti pienen demon. En uskonut kun hän väitti että ajelusta seuraa kutinaa. Ajanhan minäkin partani päivittäin ilman mitäään kutinaa. Vaimoni sai sitten suostuteltua siihen että hän ajoi minut posliiniksi ja voi helkkari sitä kutinaa kun karvat kasvoivat. Viimeinen tikki oli kun ehdotin että voihan ne poistaa vahalla ja kas kummaa olinkin tilanteessa jossa vaimoni poisti karvani vahalla. Sen jälkeen ei ole tullut mieleen vaatia häneltä että poistattaisi karvansa vahalla. Ja minulla sentään on aika korkea kipukynnys.

Kyllä se vaimo pitää puutarhansa siistissä kunnossa nyppimällä ja saksilla ja posliiniakin on tarjolla pari kertaa vuodessa.
 
Mä en lämpee broilerille, tai pikkutytön pimpalle. Tykkään edes pienestä tupsusta tai viivasta.
Ja niitä pitäs ajella jatkuvasti, sänki tuntuu kasvavan alapäässä paljon nopeammin kuin esim.kainaloissa tai säärissä.Ei jaksa olla kokoajan raastamassa näpyille. Jep,, ja se tanan kutina!!
 

Yhteistyössä