Ketkä kyttäs nuorena MTV:tä?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Siis Music Televisionia.

Minä.:wave:
Oi niitä aikoja.

Nyt ei tulis mieleenkään kattella enää, varmaan täyttä paskaa kanava täynnä. Sillon ei ollu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lunatic
[QUOTE="vieras";26339284]Eikös MTV:lta ole tullut erilaisia tositv-sarjoja vähintään viimeiset 15-vuotta musiikin sijaan?[/QUOTE]

Sillon kyllä ku minä kyttäsin sitä, musiikkivideot ja musaohjelmat oli pääosassa.
 
Joo, ei sieltä musiikkia tule enää, liikaa kaikenlaista tosi-tv-paskaa á la Jersey Shore. Ainakin Suomessa kai näkyy kanava MTV Music, jossa siis ilmeisesti näkyy niitä musiikkivideoita, joita ei enää näy orggis-MTV:llä.
 
olin sotaväessä meidän alueen "suurkaupungissa" jossa näkyi MTV ja myönnän että että josku katseltiin iltaisin ruotukavereiden kanssa Samatha Foxin ja sen toisen isotissisen eukon performansseja iltaisin
 
Ei sieltä tainnut tulla kuin musiikkivideoita kun mä olin nuori :D Oon mä vieläkin kyl mut.... Mutta joo katoin ja siskojen kanssa nauhoitettiin vhs:lle parhaita videoita, tuli joskus riitaa kuka saa nauhoittaa jne :D
 
Silja.S
Kun minä olin nuori, meillä oli mustavalkoinen ASA ja kaksi kanavaa. Sitten ASA rupesi savuamaan, eikä enää nähty mäkihyppyä. Se oli sitä aikaa, kun mäkihyppääjät hyppäsivät vielä sukset yhdessä... Voooiiii, niitä aikoja!
 
Minä. :wave: Ihan pienenäkin suosikkiohjelmat oli mainokset ja MTV:n musiikkivideot.
Voi sitä harmistusta kun ne tosi-tv:t tuli ja vei tilan musiikkivideoilta. :'(
Eipä oo enää tullu katottua vuosiin.
 
Beep
Me, Me, Me! Ja se oli silloin MTV Europen aikaan. Ja oli muuten iso juttu kun suomalainen pääsi VJ:ksi.

[video=youtube;6iTcgjsfkGI]http://www.youtube.com/watch?v=6iTcgjsfkGI[/video]
 
"joo"
[QUOTE="joo";26340057]Katselin tosi paljon :) Tuntikausia päivässä (lähinnä illasta yöhön kun olin harrastuksista tullut)...suunnilleen vuodesta 1989 vuoteen 1994.[/QUOTE]

niin ja oon syntynyt -77
 

Yhteistyössä