Mul on kanssa iänkaikkisen vanha vauvan kakan värinen, mutta erittäin hyvä, kyllä se pölymäärään vaikuttaa huomattavastikkin, en tiedä mihin se pöly siitä häviää, mutta useista paikoista olen asiasta lukenut.Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:36 Riemurasia kirjoitti:miten se vaikuttaa liina vaatteiden pölymäärään? en oo kuullukkaan ennen! ja olen mankelin omistaja ja pelkää hyvää sanottavaa siittä!! tai no yks pikku juttu..se on tollanen 70-luvun kampe ni ei oo mikään nätti :/ mut hyvää jälkeä tekee!!
Samoilla linjoilla olen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:38 Helmi-Kana kirjoitti:MINÄ! Enkä luopuis siit! Arkielämän luxusta mennä nukkumaan puhtaisiin, manekeloituihin lakanoihin... :heart:
eihän se sitä pölyä minnekään hävitä! siistii ja tasoittaa pinnan, se tuntuu siltä että pöly olis kadonnut vaikka tosiasiassa se on siinä lakanassa vielä...Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:37 Malviina kirjoitti:\Mul on kanssa iänkaikkisen vanha vauvan kakan värinen, mutta erittäin hyvä, kyllä se pölymäärään vaikuttaa huomattavastikkin, en tiedä mihin se pöly siitä häviää, mutta useista paikoista olen asiasta lukenut.Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:36 Riemurasia kirjoitti:miten se vaikuttaa liina vaatteiden pölymäärään? en oo kuullukkaan ennen! ja olen mankelin omistaja ja pelkää hyvää sanottavaa siittä!! tai no yks pikku juttu..se on tollanen 70-luvun kampe ni ei oo mikään nätti :/ mut hyvää jälkeä tekee!!
Mie kanssa haaveilen mankelista... Mutta nyt ei ole tilaa semmoselle.Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:37 Malviina kirjoitti:\Mul on kanssa iänkaikkisen vanha vauvan kakan värinen, mutta erittäin hyvä, kyllä se pölymäärään vaikuttaa huomattavastikkin, en tiedä mihin se pöly siitä häviää, mutta useista paikoista olen asiasta lukenut.Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:36 Riemurasia kirjoitti:miten se vaikuttaa liina vaatteiden pölymäärään? en oo kuullukkaan ennen! ja olen mankelin omistaja ja pelkää hyvää sanottavaa siittä!! tai no yks pikku juttu..se on tollanen 70-luvun kampe ni ei oo mikään nätti :/ mut hyvää jälkeä tekee!!
Paljollaskos myyt?missä päin tää mankeli sijaitsee?Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:42 vieras kirjoitti:omistan, mutta kertaakaan en oo kokeillu...ollaan saatu se miehen mummolta. varmaan ihan kätevä kone, mut en oo saanu aikaseks tutustua. myyntiin lähtee.