Ketkä ei tule toimeen miehen sisarusten kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Corpu
  • Ensimmäinen viesti
Corpu
Miehen sisko ihan kiva ja mukava ja ok ja näin pois päin... Jostain syystä en vaan välittäis nähdä sitä ihmistä kovin usein :/ Jos mennään vaikka miehen vanhempia katsomaan niin aina tämän pitää tunkua sinne myös...

Ehkä kemiat ei vaan käy....

 
ap
Meillä ei koskaan ole ollut mitään riitaa tai muuta vastaavaa mistään ja on aina ollut mulle mukava mutta... jotenkin aina vaan huokaisee syvään kun sen näkee. Sellainen aika ärsy ylipirteä ihminen jolla kokoajan jonkinlainen show päällä :/
 
Gluteus maximus
miehen veli on ihan ok. mutta se sen kihlattu on vaan heti ensitapaamisesta tuntunut kuin eri palaneetalta tulleena. ollaan niin eri aaltopituudella kaikissa asioissa. Hänen kanssa ei keskustelu luonnistu, vaikka minäkin tulen yleensä kaikkien kanssa toimeen. Hän on vielä hyvin pinnallinen ihminen ja ihmetteli jopa raskausarpiani ja isoa vatsaani odotusaikana. Minä taas en välitä toisten arvosteluista tai arvostele muiden ulkonäköä, koska minulle on opettu käytöstavat, joten ei vaan jaksa kyseistä ihmistä. Nähdään kerran vuodessa ja siinä on tarpeeksi. veljeä näien useammin ja onneksi tulee meille yksin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja moni ei ymmärrä..:
Kovinkaan moni ei ilmeisesti ymmärrä, että tulehtuneet välit on hallaa monesti myös muille ja tuottaa valtavasti pahaa oloa esim. puolison vanhemmille.
hei vaikka välit ei oo hyvät niin kyllä mä osaan käyttäytyä. :D ei haittaa miestä koska se ymmärtää miksen tuu niitten kaa toimeen.
 
Mä en ymmärrä miehen yhtä veljeä. Tykkään kyllä hänestä, mutta mä en koskaan pääse jyvälle sen jutuista, eikä se mun. Ollaan siis ihan eri aaltopituudella. Ollaan oltu aina, tunsin hänet jo ennen kun tutustuin mieheeni. Ollaan nähty viimeeksi syksyllä 2002 eli sinänsä ei ongelmaa :D. Ja ko. veljen vaimo on samanlainen tapaus: mukava kyllä, mutta kun ei vaan päästä samalle aaltopituudelle...Yhdessäolo on tosi vaivautunutta, ja puhelinkeskustelutkin kaikkea muuta kuin vapautuneita.

Muut miehen sisarukset puolisoineen ovat aivan ihania ja tullaan erinomaisesti toimeen :)

Ja just tämä kyseinen miehen veli on esikoisen ehdoton suosikkisetä :). Tyttö oli elokuussa koko ajan sedän sylissä tai käsipuolessa, kun kävi Hollannissa.
 

Yhteistyössä