ketkä aikovat viettää joulun sukulaisten kanssa?

kun täällä kauheesti ollut ketjuja kuinka anopit ja mummilat ärsyttää ja halutaan viettää joulu vain oman perheen kesken..

onko ketään kuka taas haluaa toistepäin, mennä esim mummilaan viettämään joulua tai että sukulaiset tulevat teille aattona?

me ollaan yleensä oltu pitkien matkojen takia oman perheen kanssa tai joku joulu muut ovat tulleet meille (anoppi ja miehen sisko) mutta tänä jouluna ollaan sovittu että matkataan anopin ja miehen siskon luokse jouluaatoksi ja ollaan varmaan yötäkin, ellei illalla jakseta lähteä ajamaan kotiin.
itse pienenä muutaman joulun viettänyt sukulaisten kanssa ja se oli tosi ihanaa :)
 
No jooo
Minusta olisi ihanaa, jos voisi viettää joulun niin, että päivän viettäisi sukulaisten kanssa yhdessä, mutta illaksi pääsisi omaan kotiin. Jotenkin se ahtaasti muiden nurkissa makaaminen ja kassien kanssa sählääminen on niin rasittavaa. Mutta joo, periaatteessa siis joulussa parasta on juuri se, että kokonuuttaan veljen perheen kanssa isovanhemmille.
 
Me ollaan aattona varmaan minun vanhemmilla ja joulupäivänä anoppilassa tai jotenkin silleen. Joulunpyhät vietetään kuitenkin sukulaisissa kun asuvat tässä samalla paikkakunnalla, ei tunnu joululta nyhjätä neljästään kotona.
 
äiti kera kolmen muksun
Todellakin kotona <3 ! Aamulla EHKÄ käydään mummulassa puurolla, muuten varmasti kotona ihan oman perheen parissa. En mä edes aamulla haluis mihkään ku ois niin ihana vaan lötköillä yöpuvussa ja saunoa ja syödä ja saunoa ja syödä ja saunoa ja syödä ja ehkä jossain välissä avataan lahjatkin.
 

Yhteistyössä