Ketkä palstamammat ovat niitä suvakkeja mistä koko ajan puhutte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
99% tuntuu olevan wt-porukkaa joka ei osaa muuta kuin ölistä rasistisia huutoja ilman järkeviä keskustelutaitoja ja puhua jatkuvasti niistä suvakeista, en heihin ole kuitenkaan täällä törmännyt niin ketä ne on?

Minua on ainakin sanottu suvakkien suvakiksi. Varmaan luulivat jotenkin loukkaavan, mutta mulle toi oli aika kohteliaisuus kun tajusin, että huh en _ainakaan_ kuulu mihinkään palstaöyhöttäjiin. Tuli entistäkin järkevämpi olo. :D

Riittää ilmeisesti se, ettei ole vastaamassa jokaiseen jotain raiskausöyhötystä, oli sitten kyse ruokailuista tai matun korvankaivuusta. En pidä jokaista turvapaikanhakijaa koskevaa kieltoa ja riistoa oikeudenmukaisena vaikka en heitä järjen vuoksi avosylin tänne laumoittain ottaisikaan lisää ja lisää. Ei ole fantasioita täyttää epätoivoisesti etusivua matujutuilla, vaikka sitten vanhojen uutisten linkityksien kautta tai samasta aiheesta 10 ketjua. Mikä idea siinäkin muuten on? :D Muuttaako se jotenkin maailmaa vai mitä ihmettä?

Onko jotkut vaan niin pakkomielteisiä?

Kerrankin helppoa öyhöttää kun ei tartte yhtään itse ajatella? Antaa jonkun muun ajatella, itse voi sitten peesailla ja huudella raiskausta ja taharruuuuuuuuuussssssssssh!!!

Minä olen vuoroin suvakki ja vuoroin rasisti. Koittakaa nyt päättää, kumpaan kastiin kuulun!
Itse kuulun omasta mielestäni realisteihin, en ole kuitenkaan rasisti. On mulla silmät ja korvat päässä ja näen kyllä, että osa mamuista on pahaa väkeä, todella pahaa. Olen nähnyt irl. pahuuden loistavan yhden tyypin silmistä. Hrrr. Se oli pelottava mies. :eek: Ja oikeastaan tuo koskee ihan kaikkia ihmisiä, oli ihonväri mikä tahansa. Suhtautumiseni ihmisiin ei ole ihonväristä kiinni.

Minua on ainakin sanottu suvakkien suvakiksi. Varmaan luulivat jotenkin loukkaavan, mutta mulle toi oli aika kohteliaisuus kun tajusin, että huh en _ainakaan_ kuulu mihinkään palstaöyhöttäjiin. Tuli entistäkin järkevämpi olo. :D

Suvakin erityispiirre on kaikenkattava laaja-alainen tyhmyys.
Tuntea nyt olonsa järkeväksi kun kutsutaan suvakiksi.... heh.

Sinä palstasuvakki, Mörköäiti ja pin. Muiden silmät ovat jo auenneet, mutta te kolme olette sokeita kuin kissanpennut.
Mihin teidän silmät on avautuneet? Johonkin itsestäänselvyyksiin vai? Vai siihen, että kaikki "suvakit" pitäisi raiskata, hamatuilta viedä oikeus kaikkeen normaaliin vai millä tavalla? Selitä kun ei kissanpentu ymmärrä.

Riittää ilmeisesti se, ettei ole vastaamassa jokaiseen jotain raiskausöyhötystä, oli sitten kyse ruokailuista tai matun korvankaivuusta. En pidä jokaista turvapaikanhakijaa koskevaa kieltoa ja riistoa oikeudenmukaisena vaikka en heitä järjen vuoksi avosylin tänne laumoittain ottaisikaan lisää ja lisää. Ei ole fantasioita täyttää epätoivoisesti etusivua matujutuilla, vaikka sitten vanhojen uutisten linkityksien kautta tai samasta aiheesta 10 ketjua. Mikä idea siinäkin muuten on? :D Muuttaako se jotenkin maailmaa vai mitä ihmettä?

Onko jotkut vaan niin pakkomielteisiä?

Kerrankin helppoa öyhöttää kun ei tartte yhtään itse ajatella? Antaa jonkun muun ajatella, itse voi sitten peesailla ja huudella raiskausta ja taharruuuuuuuuuussssssssssh!!!
Turviksista ja maahanmuutosta puhutaan, koska se on päivän polttava kuuma peruna. Se on suurin Suomea ja koko Eurooppaa koskeva kriisi tällä hetkellä.Hakkaa talouskriisinkin mennen tullen Ongelmat ei poistu vaan lakaisemalla ne maton alle. Ne pitää tuoda ihmisten tietoisuuteen ja niistä pitää keskustella. Luulisi sinun huippuyksilönä tämän ymmärtävän.

millos me ollaan nähty. o_O
No mutta sinähän olet päätön :D Tämä ukkeli, mikä käveli vastaan oli ihonväriltään melko tumma, tosi superhoikka ja ne silmät... auts! Mies oli kooltaan suunnilleen minun mittainen, eli vähän reilut 170cm. huppu vedetty päähän.

Turviksista ja maahanmuutosta puhutaan, koska se on päivän polttava kuuma peruna. Se on suurin Suomea ja koko Eurooppaa koskeva kriisi tällä hetkellä.Hakkaa talouskriisinkin mennen tullen Ongelmat ei poistu vaan lakaisemalla ne maton alle. Ne pitää tuoda ihmisten tietoisuuteen ja niistä pitää keskustella. Luulisi sinun huippuyksilönä tämän ymmärtävän.
Mielelläni _keskustelen_ aiheesta ja fiksujen ystävien kanssa tätä toki teemmekin. En silti vieläkään oikein saa kiinni siitä ideasta, että kaksplussan mitäsnytin pitää olla täynnä pelkkiä hamatu-ketjuja. Välillä kun käväsee niin voi olla jopa paria lukuunottamatta IHAN KAIKKI pelkkää maturaiskaajataharrushsormitulee-öyhötystä. Sitä ei oikein jaksaisi kun tietää jo varmaksi, ettei ko tyyppien kanssa saisi koskaan aikaiseksi järkevää keskustelua aiheesta. Eiköhän asia tule selväksi muutenkin, tuollainen aiheuttaa jopa vastareaktiota, pissitte siis omille kengillenne vain.

Vaikka asia onkin keskeinen, pyrin itse sisällyttämään elämääni jotain muutakin, suosittelen sitä muillekin. Te toimitte juuri kuten ne ihmiset toivovatkin, joita teidän kuuluisikin vihata/halveksua.

Sinä Pin varmaan näitkin tuon kommenttini, joka jo kahdesti poistettiin. En usko, että muslimien joukkomurhavideohupailua katsoit. Mutta kun kysyit mitä on nähty. Jotkut ovat asuneet noissa maissa ja nähneet livenäkin yhtä jos toista, ja nythän näitä naistenvihaajia notkuu jo Suomessakin. Näitä "vainoa paenneita", kurkunkatkojia tai onnenonkijoita.

Täysin typerää kysellä että mitä on nähty, koska jokainen nykyään näkee jos vain haluaa nähdä. Netti täynnä muhamettilaisen ideologian syvintä olemusta, ja maanpetturit tuovat sitä Suomeenkin.

Yhteistyössä