Ketkä paikalla vappuaattona?

Ei vietetty vappua tänä vuonna. Liian lähellä pääsiäistä että edes kiinnostaisi. Kaikenlisäks ollaan koko porukka kipeinä että tällainen vappu tänä vuonna. Tosin onhan huomennakin vielä vappu :) Mutta ei siis jaksettu eikä viitsitty ilmapalloja laitella.

[QUOTE="mä";23684928]Ei vietetty vappua tänä vuonna. Liian lähellä pääsiäistä että edes kiinnostaisi. Kaikenlisäks ollaan koko porukka kipeinä että tällainen vappu tänä vuonna. Tosin onhan huomennakin vielä vappu :) Mutta ei siis jaksettu eikä viitsitty ilmapalloja laitella.[/QUOTE]

Höh. Paranemisia!

Täällä ollaan, muuttolaatikoiden keskellä. Allergia kiusaa, joten pakkaaminen tökkii. Päivällä oltiin ystäväperheen kanssa parvekepiknikillä ja huomenna kaiketi käydään tivolissa. Ihan kivaa tällainenkin :).

Täällä ollaan ainakin vähän aikaa. :wave:

Tässähän sitä, ehkä vielä tovin. Minustakin on ihanaa, ettei tarvitse olla missään. En jaksaisi riekkua ravintolassa tai edes seurustella vieraitten kanssa.

Mä tykkään kyllä käydä rafloissakin -mutten välttämättä tällaisina yleisinä juhlapäivinä. Ja tykkään, kun meillä käy kotona vieraita: hyvää ruokaa, juomaa ja musaa, jutustelua.

Mä tykkään kyllä käydä rafloissakin -mutten välttämättä tällaisina yleisinä juhlapäivinä. Ja tykkään, kun meillä käy kotona vieraita: hyvää ruokaa, juomaa ja musaa, jutustelua.

kyllä minäkin tykkään. Mutta tänään olin mieluummin ihan vaan perheen kesken, tai kävi ystävä päivällä.
Mutta raflat vappuisin kierrän yleensä kaukaa.

Täällä ollaan, muuttolaatikoiden keskellä. Allergia kiusaa, joten pakkaaminen tökkii. Päivällä oltiin ystäväperheen kanssa parvekepiknikillä ja huomenna kaiketi käydään tivolissa. Ihan kivaa tällainenkin :).

Milloinkas muutto olikaan? Mun äitini yritti kovasti houkutella meitä vapuksi sinne mm. tivolin varjolla. Itse muistan kuinka aikoinaan riekuin yötivolissa vappuisin. heh. :D Järkätäänkö muuten yötivolia enää nykyisin?

Milloinkas muutto olikaan? Mun äitini yritti kovasti houkutella meitä vapuksi sinne mm. tivolin varjolla. Itse muistan kuinka aikoinaan riekuin yötivolissa vappuisin. heh. :D Järkätäänkö muuten yötivolia enää nykyisin?

Muutetaan nyt toukokuun alkupuolella. Avaimet luovutetaan tästä vanhasta viim. 16.5.

On kait se yötivoli edelleen voimissaan - ei näin vanha tosin tiedä moisista mitään :D.

kyllä minäkin tykkään. Mutta tänään olin mieluummin ihan vaan perheen kesken, tai kävi ystävä päivällä.
Mutta raflat vappuisin kierrän yleensä kaukaa.

Juu, en mäkään nykyisin käy perinteisinä juhlimispäivinä rafloissa, kun on mukavampi olla perheen kanssa kotona. :heart: Huomenna sitten perinteisesti torille hengaamaan.

Minä olen tonteilla, duunissa. :wave:

Päivälläkään en duunannut mitään erityistä; nukuin puoleen päivään, jolloin puhelin soi ja käsky kävi lenkille. Kävin miesseurassa sitten lenkillä, tehtiin lihaskunnot päälle, käytiin kaupassa ja duunattiin safkaa.

Otin iltapäivällä vielä parin tunnin unet ja tulin sit yöksi töihin. :)

Minä olen tonteilla, duunissa. :wave:

Päivälläkään en duunannut mitään erityistä; nukuin puoleen päivään, jolloin puhelin soi ja käsky kävi lenkille. Kävin miesseurassa sitten lenkillä, tehtiin lihaskunnot päälle, käytiin kaupassa ja duunattiin safkaa.

Otin iltapäivällä vielä parin tunnin unet ja tulin sit yöksi töihin. :)

No sulla ei sitten vappendal eroa tänä vuonna ainakaan normiarjesta? menetkö huomennakin duuniin?

Yhteistyössä