Ketkä P A I K A L L A ja haluaa viihdyttää mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Silmä

Vieras
Eli jos oot paikalla... Parasta vaan et oot paikalla. Tietysti joku ilmoitus viesti siitä ois kiva ja plussaa olis jotkut mieltä ylentävät teksit. Mä haluisin ennen kaikkee seuraa TEISTÄ just sustakin. =)
Musa on se mikä mua piristää. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Sama vika täälä... ihan armottoman tylsää. Muksut nukkuu ja isäntä tekee pyykkihuoltoo kylppäris :D

jEP Jep mies hommissa, aikaa on siis olla netissä (hihhiiii)
Mitä keksitään?

Ei mitää hajua... alkaa olla kaikki ideat lopussa :D liikaa energiaa ja aivan tonttu olo :xmas:

Sama vika täälä... ihan armottoman tylsää. Muksut nukkuu ja isäntä tekee pyykkihuoltoo kylppäris :D

jEP Jep mies hommissa, aikaa on siis olla netissä (hihhiiii)
Mitä keksitään?

Ei mitää hajua... alkaa olla kaikki ideat lopussa :D liikaa energiaa ja aivan tonttu olo :xmas:

Jaksat viel "roikkuu" täällä? Millaset jutut sua kiinnostaa? Mua musa, jos ei mielenkiintosii juttu keksitä? Hauskoja kommentteja niistäkin saa.

Tuota, tuli mieleen, mitä pyykkihuoltoo tei on? ÖÖ vai tarkotitsä ihan pyykinpesuu?

Kylppärin/pyykkituvan raivausta tuo suoritti :) ei tainnu enää viihtiä konetta päälle laittaa ku esikko nukkuu siin seinän takana

Musa on ihan hyvä aihe :) mua kiinostaa lähestulkoon mikä tahansa aihe :)

:o mietin et miks sattuu jalkaan mut oli nasta kantapäässä pytyssä :o

Ohoh, et huomannut, sit muuten. Mul ei oo tainnut koskaan olla.
olis tosi kiva ilahduttaa teitä, mut en vaan tiedä miten, sit mietin, mikä itteeni kiinnostaa ja se on vaan musa, jos toista ei tunne.

Musa on ihan hyvä aihe :) mua kiinostaa lähestulkoon mikä tahansa aihe :)

:o mietin et miks sattuu jalkaan mut oli nasta kantapäässä pytyssä :o

Ohoh, et huomannut, sit muuten. Mul ei oo tainnut koskaan olla.
olis tosi kiva ilahduttaa teitä, mut en vaan tiedä miten, sit mietin, mikä itteeni kiinnostaa ja se on vaan musa, jos toista ei tunne.

Oli jalka vähän puuduksissa :D Itellä soi nytte Madonnan Frozen biisi. Tuppaa mieli tänään vähän ailahtelemaan laidasta toiseen

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
http://www.youtube.com/watch?v=fCqvN1mPHgY&feature=related

Heh, ton meinasin laittaa sulle ekana :laugh:

Joo, kauhee oli ainakin alku.

Älä ny, vanhaa kunnon mustavalkoista romantiikkaa :saint:

Aak, ei vaan jaksanut kuunnella. (olis kiva kun hymiöitä olis enemmän ja mitä vit... ihankun taustalla kuullus se silmies tähden....ei kääk niin soikin toisen biisin alla)

NonStop - Haluun Saalistaa jannu666
Alko soimaan, mistä hitosta toi nyt tuli, eli tää.
http://www.youtube.com/watch?v=KZ64-oEHWsg&feature=PlayList&p=7AE167F6B153509A&playnext_from=PL&playnext=2&index=52

Yhteistyössä