Ketkä odottelee jo syksyä?

no onhan se söpö

Uusi jäsen
21.07.2008
9
0
1
:wave: Alku syksy on ihanaa, ilmat viilenee ja luonto muuttaa väriä. Koirakin jaksaa lenkkeillä pitempiä lenkkejä ettei kärsi kuumasta. Syksyllä aattelin aloittaa uimisen ja vesijuoksun...ja jatkaa jumppailuja. Tänään tuli H&M kuvasto, ihania syssy vaatteita koko perheelle.

aurinkokaan oo paistanu ku parina päivänä,rannalle ei oo päästy ollenkaan saati uimaan.heinäkuussa jo tuputetaan syyskuvastoja,ens vuonna ne varmaan tulee jo toukokuun lopussa.

Mä odotan!!!
Syksy on niin ihanaa aikaa.
Kun lapset kasvaa viellä vähän ja menee omia menojaan pidän kesäloman AINA syyskuussa jos vain mahdollista. Nyt muksut kaipaa äitiä kotiin koulun loma aikoina.

Mäkin ootan syksyä ja kansalaisopiston esitettä jos sieltä vaikka löytyisi joku liikuntapiiri koko vuodelle missä voisi käydä harrastamassa jotakin liikuntajuttua vaikka nytkin liikun omasta mielestä ihan hyvin mutta vielä haluaisin jonkun kivan liikuntaharrastuksen lisäksi. Ja meinasin jo tänään illalla laittaa kynttilät palamaan kun on tällänen syksyisen sateinen harmaa ilma. Ja mäkin sain H&M:n uuden syyskuvaston.

Alkuperäinen kirjoittaja no ei!:
aurinkokaan oo paistanu ku parina päivänä,rannalle ei oo päästy ollenkaan saati uimaan.heinäkuussa jo tuputetaan syyskuvastoja,ens vuonna ne varmaan tulee jo toukokuun lopussa.

Kohta varmaan saapuvat jo lelukuvastot jouluksi :D :xmas: Nyt järkytän sua; olen katsellut jo talvivaatteitakin :laugh:

Minä odottelen sitä kesää.
s030.gif

Syyskuvastoja jo tullut, syysmallistoja kaupoissa...eihän sitä mokomaa tarvi edes odottaa, kun se pedataan eteen jo heinakuussa. Eikä tässä juuri ole kesääkään vielä ollut...

Oon niin syksyihminen että kyllä!! vähän jo esimakua saatiin lauantaina kun miekkosen kanssa poltettiin kynttilöitä, syötiin hyvää ruokaa ja juotiin viiniä. Ulkona satoi vettä ja oli pimeää. AAH!! kynttilät ja syksy, ihanaa!

Mä ootan. Tykkään syksystä, on kiva laittaa villapaita päälle ja kuunnella/katella vesisadetta. Syksyinen raikas ilma on ihanaa. Toisaalta kesäkin on ihana, jos on lämmin! Tuleva syksy on siitä syystä nyt odotuksessa myöskin, että tehdään 3 viikon reissu Thaimaaseen B) kesäloma siis vasta lokakuussa enimmäkseen... mikäli saan lentää silloin vielä (raskaus), pitäisi viikkojen ja ohjeiden mukaan saada lentää ainakin.

Syksy ja talvi ovat aikaa, jolloin mun pitäisi voida nukkua 24 tuntia vuorokaudessa. Eli en ole ollenkaan syys- enkä talvi-ihminen. Tänä vuonna poikkeuksellisesti kuitenkin odotan syksyä, työmäärän nimittäin pitäisi pikkuhiljaa vähentyä.

Alkuperäinen kirjoittaja no onhan se söpö:
Alkuperäinen kirjoittaja no ei!:

Kohta varmaan saapuvat jo lelukuvastot jouluksi :D :xmas: Nyt järkytän sua; olen katsellut jo talvivaatteitakin :laugh:

järkyttävää!!!!!!!! ja mun oma lapseni kuuluu sun kans samaan sakkiin-kyseli eilen millä joulupukki tulee,tuleeko poroilla ja jos tulee minne se ne jättää.....tsiisus,nyt on vasta heinäkuu*itkee*

en todellakaan odota! kauhistuttaa taas muutaman kuukauden jäljiltä rueta lämmittämään uunia -tapana työntää savut sillon sisälle. Ja muutenkin se pimeys, tosin näyttäähän yöt olevan jo pilkkopimeitä. En yhtään pidä syksystä enkä varsinkaan talvesta! Kevät ja kesä aina vaan niin hyvä ois. Asuiskin jossain Australiassa :)