Ketkä ei oo koskaan olleet häissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Omissa eikä muiden? Ei siis MISSÄÄN häissä?

Itse en tietääkseni ole ollut.. täytyy joskus äidiltä vielä varmistaa.. mutta en kyllä oo tietääkseni koskaan ollut häissä.

Äiti + isä kyllä meni naimisiin vasta kun olin pari-vuotias, mutta nekin käväsi vaan maistraatissa vissiin, ja mitään juhlia ei ainakaan oo ollut. Täytyy huomenna kysästä.

Eikö ole aika luonnollista että vakaumuksellinen kommunisti ei ole osallistunut kristiiliseen juhlaan.

Olen liberaali, en kommunisti. :attn:
Mutta jos puhut vasemmistolaisuudesta (kuten vissiin OIKEESTI tarkotit), niin kai se aika luontevaa tosiaan on ettei tollaset kristilliset ja erittäin vanhakantaset häähörhötykset tunnu mielekkäiltä.. vaan päinvastoin erittäin vastenmielisiltä.

Olen liberaali, en kommunisti. :attn:
Mutta jos puhut vasemmistolaisuudesta (kuten vissiin OIKEESTI tarkotit), niin kai se aika luontevaa tosiaan on ettei tollaset kristilliset ja erittäin vanhakantaset häähörhötykset tunnu mielekkäiltä.. vaan päinvastoin erittäin vastenmielisiltä.

Aika jännää että saat määreet liberaali ja vasemmistolainen mahtumaan samaan lauseeseen. Kummassakaan en sinänsä koe mitään väärää mutta eikö ne ole vastakohtia?

Yhteistyössä