KETJUSKA 10

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mä olin tänään kirppiksellä käymäs niin siellä oli joku taiwanilainen tai japanilainen....no kuiteskin niin nainen, jolla oli näköjään suomalainen mies....niin se hurriksen poskea siel silitteli ja höpäji sille huonolla suomen kielellä.....ensiksi kysyi kun mulla oli kaikki muksut mukana+ vanhimman pojan kaveri, et onko nuo kaikki sinun?.....vastasin et neljä omaa.....vein tavaroita sinne myyntiin......sitten siihen tuli sen naisen mies ja höpötti kans hurrikselle ja otti sen kädestäkin kiinni :eek: :eek: ....ei sillä etteikö lapsiin sais sattua, mut hurriskin vähän vierastaa :/
:attn: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mä olin tänään kirppiksellä käymäs niin siellä oli joku taiwanilainen tai japanilainen....no kuiteskin niin nainen, jolla oli näköjään suomalainen mies....niin se hurriksen poskea siel silitteli ja höpäji sille huonolla suomen kielellä.....ensiksi kysyi kun mulla oli kaikki muksut mukana+ vanhimman pojan kaveri, et onko nuo kaikki sinun?.....vastasin et neljä omaa.....vein tavaroita sinne myyntiin......sitten siihen tuli sen naisen mies ja höpötti kans hurrikselle ja otti sen kädestäkin kiinni :eek: :eek: ....ei sillä etteikö lapsiin sais sattua, mut hurriskin vähän vierastaa :/
ne vähän tuntuu olevan joissain maissa ihan sekopoltseja kun on lapsista kyse. Aina pitää olla hiplaamassa ja räpeltämässä vieraiden lasten poskia tai tukkaa :|

minkäs leffan vuokrasitte?
 
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
tulin vaa toivottaan hyvät yöt ja huomisee...sen verra jumittaa selkä et en arvaa tähä jäähä istuskelemaa,taitaa olla valvomis yö edessä...tuntuu vähä siltä. :D :hug: :) :heart: :wave:
:eek: :( voi ei.....pannaas halien siun selkää :hug: :hug: :hug: .....mut toivottavasti saisit nukuttua, joten hyvää yötä ja huomiseen :D :heart: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
tänne nyt joku äkkiä |O
|O |O |O
ja mihinkään saunaan ei ollut lupa karata |O |O
|O |O |O |O
eikä oo lupa huutaakaan |O |O |O
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Kuuleppas...mä taidan mennä lukeen tuota uutta Potteria ja pötköön kun tää olo ei ole mikään maailman paras :/
Joten öitä =) :hug: =) :heart: :wave:
:eek: :eek: kello ei kymmentäkään ja kaikki hävis......no hyvää yötä siullekkin.....ja huomiseen :hug: :hug: :D :heart: :wave:
 
huomenta! :D :wave: eilen illal olo oli mitä karmein,niska veti nii jumii et koko oikee puol ol jumissa ja sit olin myös oksennuksen partaal...puolen yhen aikaa yöllä tein päätöksen,et nyt loppuu se saatana älytön mässäämine ja jatkuva koneel istumine ja on otettava ittiää niskast kii...alotettava terveellisempi elämä,ainaki yritettävä ja pyysin perhettäki auttamaa ja tukemaa miuta täs yritykses.
en tiije onnistuuko,mut miun on pakko yrittää tai .............. :ashamed: :'( pelkään et meen nii huonoo kuntoo et ei täst elämisest tuu mitää............mie haluun onnistuu,mie haluun yrittää onnistua.

joten jouvun rajottaa teijen kaa jutusteluaki (ei oo kovin fiksuu istuu neljää tuntia putkee koneel),mut kyl käväsen ain sillo tällö haastelemassa.

hyvää päivän jatkoo vaa kaikille,ehkä käväsen illal...ehkä en sen näkee sitte. :D :D :D
 

Yhteistyössä