KETJUSKA 10

Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:D mitä Kivis
Mua väsyttää |O :/
Ootko sie riekkunut yömyöhään :eek:

tavallaan :/ Pitikin mennä kehumaan että on tauti menossa ohi :| Viime yö meni yskiessä |O |O |O :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
...ja palsta taas vaihteeksi kettuilee ja viskoo pihalle :kieh: :kieh:
Kettuilee muuten taas tosi pahasti....mie en pääse etusivulta muualle kuin katselemaan valkost sivuu....jos meen johonkin ketjuun lukee jotain en meinaa päästä enää takas etusivulle |O |O |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:D mitä Kivis
Mua väsyttää |O :/
Ootko sie riekkunut yömyöhään :eek:

tavallaan :/ Pitikin mennä kehumaan että on tauti menossa ohi :| Viime yö meni yskiessä |O |O |O :/
:( :hug: :hug: :hug: ja sit tietty kestää viel monta päivää..... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:D mitä Kivis
Mua väsyttää |O :/
Ootko sie riekkunut yömyöhään :eek:

tavallaan :/ Pitikin mennä kehumaan että on tauti menossa ohi :| Viime yö meni yskiessä |O |O |O :/
:( :hug: :hug: :hug: ja sit tietty kestää viel monta päivää..... :/
EI KESTÄ |O |O Mä yksinkertaisesti kieltäydyn yskimästä ens yötä :kieh: :kieh: :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
onks nyt parempi? :D

ehdottomasti :D
kuis selkä/niska/käsi vaivat :eek: Onko jo parempi :eek: :hug:
aika samanlaiset ehkä iha himpun paremmat,tosin oon huomannu et iltaa kohe tulee kipeemmäks paikat.
Nyt kuules lupaat mennä lääkäriin niin saat tehokkaat(?) lääkkeet ja rasvat tuohon kipuiluun ja pyydä samalla lähete hierovalle fysioterapeutille.

 
meil o pojal ollu muutamii päivii kurkku vähä kipeenä ja nyt sit viime yön tuli neljän aikaa herättää miut,et hää oksens sänkyy.viel mie päiväl korjailen yrjöjä sun muuta iha melkei mielellää,mut yöllä se o enemmä ku ärsyttävää.
oli oksentanu limaa jonkii verra,ku on tuota nuhaaki vähä.sillo yöllä mittasin kuumeen ja ol yli 38 ja aamul ei mitää kuumetta enää olt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
onks nyt parempi? :D

ehdottomasti :D
kuis selkä/niska/käsi vaivat :eek: Onko jo parempi :eek: :hug:
aika samanlaiset ehkä iha himpun paremmat,tosin oon huomannu et iltaa kohe tulee kipeemmäks paikat.
Nyt kuules lupaat mennä lääkäriin niin saat tehokkaat(?) lääkkeet ja rasvat tuohon kipuiluun ja pyydä samalla lähete hierovalle fysioterapeutille.

älä äiskä rupee ahistaan miuta... :D katellaaha nyt viel...
 
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:
meil o pojal ollu muutamii päivii kurkku vähä kipeenä ja nyt sit viime yön tuli neljän aikaa herättää miut,et hää oksens sänkyy.viel mie päiväl korjailen yrjöjä sun muuta iha melkei mielellää,mut yöllä se o enemmä ku ärsyttävää.
oli oksentanu limaa jonkii verra,ku on tuota nuhaaki vähä.sillo yöllä mittasin kuumeen ja ol yli 38 ja aamul ei mitää kuumetta enää olt.
:hug: :hug: ei oo tosiaan herkkua tuo yöllinen oksujen siivous....saati sitten se oksentaminen. :hug: :hug:

 

Yhteistyössä