KETJUNTAPPAJAT Osa 7

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mä näin kans painajaista :/ olin ähtärin eläinpuistossa ja siel oli sudet päässeet aitauksesta ja ne ajoi mua takaa :( luulin jo päässeeni turvaan, kun siellä olikin reikä mistä ne pääsi sinne....sit juoksin sellaseen isoon häkkiin, mis oli kuiteskin umpi ovi ja lukitsin sen, enkä päässyt enää pois.....sitten mulle joku huusi ulkopuolelta et siellä kopissa on tapahtunut jotain kauheuksia ja et siellä on jotain :o :o :( :o

:o :o :o kauhia uni...

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä näin kauheeta unta teistä viime yönä :o |O :/
Olitte sopineet jonkun tapaamisen jonnekin mökille ja jostain sain sitten kuulla että joku teistä oli päättänyt että ei sitten kutsuta kivistä ketjuntappajien tapaamiseen :'( :'(

:hug: taas se alkaa... :laugh: sie olit tietty olt meille muille tosi ilkee ja veemäine ni jätettii siut pois... :laugh: .............. :laugh:

..ja mitään et oo ottanut :o :D :kieh: :laugh: :laugh:

Mä näin kauheeta unta teistä viime yönä :o |O :/
Olitte sopineet jonkun tapaamisen jonnekin mökille ja jostain sain sitten kuulla että joku teistä oli päättänyt että ei sitten kutsuta kivistä ketjuntappajien tapaamiseen :'( :'(

:hug: taas se alkaa... :laugh: sie olit tietty olt meille muille tosi ilkee ja veemäine ni jätettii siut pois... :laugh: .............. :laugh:

..ja mitään et oo ottanut :o :D :kieh: :laugh: :laugh:

taitaa olla paikallises veessä jotai lisättyy juttuu... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
....................ootan sinua,ootan sinua älä sano että sinä kaipaat minua.on vieraat lähteneet,on vieraat lähteneet......................

:o :o :o

:laugh: täl kertaa menee don huonojen pyhimys..............

pyhimys.jpg

....................ootan sinua,ootan sinua älä sano että sinä kaipaat minua.on vieraat lähteneet,on vieraat lähteneet......................

:laugh: täl kertaa menee don huonojen pyhimys..............

pyhimys.jpg

:laugh: ei ku tää pyhimys... ;) ;) ;) ;) ;) ;)
kalleahola2.jpg

Yhteistyössä