KETJUNTAPPAJAT OSA 51

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
tääl tihuuttaa vettä...oli pakko olla vesisateessaki pulkkamäessä ku on nää lumiset kelit sen verran harvinaisia nykyisin :kieh:
Meil on pikku pakkanen n. -5. Lähtisköhän mun kaa kukaan hiihtämään ruuan jälkeen... Kuopukselle oon lupaillu...
mä en oo hiihtäny vissiin viimeiseen 20 vuoteen :eek:
Aika paha :D mä oon viime talvina käyny jokusen kerran mut pitkä väli oli kyl ennen sitä etten käyny. Oiskohan koululiikunnalla jotai tekemistä sen asian suhteen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
tääl tihuuttaa vettä...oli pakko olla vesisateessaki pulkkamäessä ku on nää lumiset kelit sen verran harvinaisia nykyisin :kieh:
Meil on pikku pakkanen n. -5. Lähtisköhän mun kaa kukaan hiihtämään ruuan jälkeen... Kuopukselle oon lupaillu...
mä en oo hiihtäny vissiin viimeiseen 20 vuoteen :eek:
Aika paha :D mä oon viime talvina käyny jokusen kerran mut pitkä väli oli kyl ennen sitä etten käyny. Oiskohan koululiikunnalla jotai tekemistä sen asian suhteen...

voipi olla joku osuus tuolla koululiikunnalla :whistle: :/ Siihen aikaan se oli kyl aikamoista pakkoliikuntaa ja nyt taas ei viitsi ostaa hikilautoja kun lumisia talvia on niin vähän täällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
ja ukko teki tänään pari pellillistä pizzaa :p :p Tuli viel ihan älyttömän hyviä :eek: :D
:eek: :eek: :eek: siis nuo siun ja kuukkelin pizzat on tääl jo odotellut teitä......ööööööööööööööööööööööööööööööööööö.........perjantaista asti.....tuossa pöydällä :whistle: :kieh: :kieh: :kieh:
 
moro vaa huittine ja kivine. :D :wave: ...rupesin iha miettimää et millo miul o viimeks ollu iha oikeest kuumetta ni tais olla vuonna 2002,pikkusii lämpöilyitä on joskus lähempänä olt kyllä yleesä vaa pöhnäolo rään kera.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
ja ukko teki tänään pari pellillistä pizzaa :p :p Tuli viel ihan älyttömän hyviä :eek: :D
:eek: :eek: :eek: siis nuo siun ja kuukkelin pizzat on tääl jo odotellut teitä......ööööööööööööööööööööööööööööööööööö.........perjantaista asti.....tuossa pöydällä :whistle: :kieh: :kieh: :kieh:
:ashamed: eksyttiin matkalla
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
ja ukko teki tänään pari pellillistä pizzaa :p :p Tuli viel ihan älyttömän hyviä :eek: :D
:eek: :eek: :eek: siis nuo siun ja kuukkelin pizzat on tääl jo odotellut teitä......ööööööööööööööööööööööööööööööööööö.........perjantaista asti.....tuossa pöydällä :whistle: :kieh: :kieh: :kieh:
hyvä et ovat tallessa ja piä sitä miun viel ku tuun sitte ku oon terve. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
ja ukko teki tänään pari pellillistä pizzaa :p :p Tuli viel ihan älyttömän hyviä :eek: :D
:eek: :eek: :eek: siis nuo siun ja kuukkelin pizzat on tääl jo odotellut teitä......ööööööööööööööööööööööööööööööööööö.........perjantaista asti.....tuossa pöydällä :whistle: :kieh: :kieh: :kieh:
:ashamed: eksyttiin matkalla
:eek: :eek: kuin se on mahdollista......nuo alkais olla jo aika kypsiä tarjottavaks :whistle: :kieh:
 

Yhteistyössä