Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:täällä taas...kylläpä jöötti sitten sukelsikin näpsäkästi vapauteen![]()
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:täällä taas...kylläpä jöötti sitten sukelsikin näpsäkästi vapauteen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:just tajusin et poika vetää herneen nekkuu ku ei nähny tota puun kaatamista. :/
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:täällä taas...kylläpä jöötti sitten sukelsikin näpsäkästi vapauteen![]()
![]()
![]()
![]()
kiva kuulla.......
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:täällä taas...kylläpä jöötti sitten sukelsikin näpsäkästi vapauteen![]()
![]()
![]()
![]()
kiva kuulla.......
mä arvelinkin et susta olis kiva kuulla kaikkee tällaista![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:täällä taas...kylläpä jöötti sitten sukelsikin näpsäkästi vapauteen![]()
![]()
![]()
![]()
kiva kuulla.......
mä arvelinkin et susta olis kiva kuulla kaikkee tällaista![]()
![]()
![]()
ai jaa,oonko mie niiku sellane paskane tyyppi???????![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:..tai ainaki mä toivon että sä pesydyt säännöllisesti ettet olis paskanen...tai eihän se tietty täs palstal haittaa vaik ei peseytyisikään ku ei oo aromatietsikkaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:..tai ainaki mä toivon että sä pesydyt säännöllisesti ettet olis paskanen...tai eihän se tietty täs palstal haittaa vaik ei peseytyisikään ku ei oo aromatietsikkaa![]()
![]()
![]()
![]()
sie oot kahjo,mut sillai kival taval...kyl mie peseyvyn iha säännöllisest,mut tuo peräosastoha se on välil mahoton ku päästelee niitä omituisii sävelmii.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:..tai ainaki mä toivon että sä pesydyt säännöllisesti ettet olis paskanen...tai eihän se tietty täs palstal haittaa vaik ei peseytyisikään ku ei oo aromatietsikkaa![]()
![]()
![]()
![]()
sie oot kahjo,mut sillai kival taval...kyl mie peseyvyn iha säännöllisest,mut tuo peräosastoha se on välil mahoton ku päästelee niitä omituisii sävelmii.
![]()
![]()
![]()
anna perstuuban laulella vaan
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:..tai ainaki mä toivon että sä pesydyt säännöllisesti ettet olis paskanen...tai eihän se tietty täs palstal haittaa vaik ei peseytyisikään ku ei oo aromatietsikkaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pakkoha se on antaa vaik käryt onkii välil iha kauheita.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:..tai ainaki mä toivon että sä pesydyt säännöllisesti ettet olis paskanen...tai eihän se tietty täs palstal haittaa vaik ei peseytyisikään ku ei oo aromatietsikkaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pakkoha se on antaa vaik käryt onkii välil iha kauheita.![]()
![]()
![]()
sun pitää asentaa liesituuletin siihen perskannikoihis ni se imasee käryt pois![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tänää ois kyl pitäny siivota ja pessä pyykkiä,mut fiksuna tyttönä päätinki siirtää huomisee ni on koko porukka koossa ja eiköhä sitä jokahiselle löyvy jotai tekemistä.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:hitto ku kestää taas jonossa ku oottelen et sais ne labrat
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja taas pitää soittaa uudelleen ku oli jotain häikkää niissä tuloksissa ja lääkäri kattoo ne läpi. kolmen ja neljän välillä saa taas jonottaa :/ :/
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja taas pitää soittaa uudelleen ku oli jotain häikkää niissä tuloksissa ja lääkäri kattoo ne läpi. kolmen ja neljän välillä saa taas jonottaa :/ :/
no joha on kumma.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu pitäs kyl vissii mennä...
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja taas pitää soittaa uudelleen ku oli jotain häikkää niissä tuloksissa ja lääkäri kattoo ne läpi. kolmen ja neljän välillä saa taas jonottaa :/ :/
no joha on kumma.
nii justiinsa....laitetaan sairas roikkuu puhelimeen ku vois terve tohtori soittaa...ei mulla ollut ku trombosyytit vähän koholla ja se on ihan normaalia tulehdustiloissa ja sitten ku on tossa sääriluussa se luukasvain mikä nostaa kans arvoja...
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu pitäs kyl vissii mennä...
hieman epävarmako vielä![]()
![]()
![]()