Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: Tää mun kone meni juntturaan ja sulki netin ihan ittestään |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Piti käyvä välil sössimässä tuota ruokapuolta...
mitäs hyvää teil on?
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Piti käyvä välil sössimässä tuota ruokapuolta...
mitäs hyvää teil on?
Makkaravuokaa![]()
Siis niinku uunilenkkiä perunasuikalepedillä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: Tää mun kone meni juntturaan ja sulki netin ihan ittestään |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Piti käyvä välil sössimässä tuota ruokapuolta...
mitäs hyvää teil on?
Makkaravuokaa![]()
Siis niinku uunilenkkiä perunasuikalepedillä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: Tää mun kone meni juntturaan ja sulki netin ihan ittestään |O |O |O
just meinasin kysästä et mihihä mahto kivine häippästä. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: Tää mun kone meni juntturaan ja sulki netin ihan ittestään |O |O |O
Anna sille iskua ja laulatusta
:kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: Tää mun kone meni juntturaan ja sulki netin ihan ittestään |O |O |O
on se nyt kerpele ku tietokoneetkin alkaa nykyisin isottelee ja hyppii silmille :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Paiskoo valkostaNyt jo?
Ketjut senku lyhenee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Paiskoo valkostaNyt jo?
Ketjut senku lyhenee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie tos tänää rupesi aamulla aattelemaa et mikä on kaikkien täs ketjus pörräävien nimet ni sitte tuli mielee et onkos se vakaine sanonu tääl nimesä ku ei tullu ykskaks mielee...
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: Tää mun kone meni juntturaan ja sulki netin ihan ittestään |O |O |O
on se nyt kerpele ku tietokoneetkin alkaa nykyisin isottelee ja hyppii silmille :kieh: :kieh: :kieh:
se on kato tää nykyaika. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie tos tänää rupesi aamulla aattelemaa et mikä on kaikkien täs ketjus pörräävien nimet ni sitte tuli mielee et onkos se vakaine sanonu tääl nimesä ku ei tullu ykskaks mielee...
Meinaatsie oikeeta nimee? En oo sanonu, enkä kyl tiiä teijänkään nimiä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: Tää mun kone meni juntturaan ja sulki netin ihan ittestään |O |O |O
Koneet tuloo tietoisiksi, niinku terminaattorissa*hui*
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: Tää mun kone meni juntturaan ja sulki netin ihan ittestään |O |O |O
Koneet tuloo tietoisiksi, niinku terminaattorissa*hui*
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Kukis mä paiskasin yyllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Kukis mä paiskasin yyllä![]()
mie paiskasin takasi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Kukis mä paiskasin yyllä![]()
mie paiskasin takasi.![]()
Juu huomasin*käsipäivää*
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mää käyn taas närkkimässä tota safkaa... hetkonen