Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:bb on muutes just menos erotiikka pippalot.
täh??..eikö se 22.00 ala??
24/7 katon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:bb on muutes just menos erotiikka pippalot.
täh??..eikö se 22.00 ala??
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Nyt lopetin puhelun ja oon teidän käytössänne 100% :saint:
älä sano koht riennät kuitekii palliksen kainaloo.![]()
![]()
![]()
Justha mä tähä tulin
ai sielt palliksen kainalost...no puole tunni pääst meet kattomaa bb:tä,mie en oo enää jaksanu kattoo sitä juur ollekaa.bb-extran katon aina ja välil ohimenne vilasen 24/7.
En oo BB:tä kattonu enää moneen viikkoon. Iha tylsäksi meni ku alko lappaa sitä porukkaa koko ajan taloon :|
sama täällä...en mäkään enää jaka kattoo..maku meni..välillä on ihan pakko teroo vilasta![]()
![]()
![]()
Meil on tääl paljo komeempi Tero, kahoppa mun profiiliin mikä komistus siellä onMeijä Tero :heart:
no okei okei..on tuo rotta parempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:kun kaikki on samanlaisii kukis,kivis,vakkis,häjis yms..ja sit mä oon joku sossuperhonen..ei tää nyt näin voi mennä![]()
:'(
älä hättäile kyl täs jotai kehitellää.
mä luotan suhun kukis :'(
no voi perkele nyt tul paineita... :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Nyt lopetin puhelun ja oon teidän käytössänne 100% :saint:
älä sano koht riennät kuitekii palliksen kainaloo.![]()
![]()
![]()
Justha mä tähä tulin
ai sielt palliksen kainalost...no puole tunni pääst meet kattomaa bb:tä,mie en oo enää jaksanu kattoo sitä juur ollekaa.bb-extran katon aina ja välil ohimenne vilasen 24/7.
En oo BB:tä kattonu enää moneen viikkoon. Iha tylsäksi meni ku alko lappaa sitä porukkaa koko ajan taloon :|
sama täällä...en mäkään enää jaka kattoo..maku meni..välillä on ihan pakko teroo vilasta![]()
![]()
![]()
Meil on tääl paljo komeempi Tero, kahoppa mun profiiliin mikä komistus siellä onMeijä Tero :heart:
no okei okei..on tuo rotta parempi![]()
Gerbiili :kieh: :kieh: :kieh: ei rotta :kieh: :kieh: :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Me käytii tänään uimassa (hallissa ku joku kumminki haluaa jotain viisastella...). Vaihteeksi tarkeni. Yleensä aina palelee nii että hampaat kalisee :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Me käytii tänään uimassa (hallissa ku joku kumminki haluaa jotain viisastella...). Vaihteeksi tarkeni. Yleensä aina palelee nii että hampaat kalisee :snotty:
kuka tääl nyt viisastelis...:saint:
...mie en oo käynt uimahallis valovuosii,enkä kyl vissii parii kesääkää järves.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Tuol oli gerbiilien omistajille ketju, heti piti laukkoa sinne vastaamaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:bb:s tero ja jarmo hinkuttaa toisiaa vaste...siis tanssii.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Maa freend :hug: Tuoha on ku mää konsanaan tuo hyppääjä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Tuol oli gerbiilien omistajille ketju, heti piti laukkoa sinne vastaamaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Harrastatko hyppäämistä maa freend:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pakko vissii ma soittaa eläinlääkärille, meijä gerbulla on paha silmätulehdusPaljokoha eläinlääkäri rokottaa jos se jotai tippoja määrää... No mut maksakoon mitä maksaa, ohan se pakko hoitaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pakko vissii ma soittaa eläinlääkärille, meijä gerbulla on paha silmätulehdusPaljokoha eläinlääkäri rokottaa jos se jotai tippoja määrää... No mut maksakoon mitä maksaa, ohan se pakko hoitaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Oon mä hypänny kahesti tandemin ja sit kerran ihan yksin (joka pääty puunlatvaan...)
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Oon mä hypänny kahesti tandemin ja sit kerran ihan yksin (joka pääty puunlatvaan...)
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pakko vissii ma soittaa eläinlääkärille, meijä gerbulla on paha silmätulehdusPaljokoha eläinlääkäri rokottaa jos se jotai tippoja määrää... No mut maksakoon mitä maksaa, ohan se pakko hoitaa.
Arvatenkin kallista lystiä :kieh: :kieh: