KETJUNTAPPAJAT OSA 33

Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Nyt lopetin puhelun ja oon teidän käytössänne 100% :saint:

älä sano koht riennät kuitekii palliksen kainaloo. :D :D :D

Justha mä tähä tulin

ai sielt palliksen kainalost...no puole tunni pääst meet kattomaa bb:tä,mie en oo enää jaksanu kattoo sitä juur ollekaa.bb-extran katon aina ja välil ohimenne vilasen 24/7.

En oo BB:tä kattonu enää moneen viikkoon. Iha tylsäksi meni ku alko lappaa sitä porukkaa koko ajan taloon :|

sama täällä...en mäkään enää jaka kattoo..maku meni..välillä on ihan pakko teroo vilasta :p :p :whistle:

Meil on tääl paljo komeempi Tero, kahoppa mun profiiliin mikä komistus siellä on :whistle: Meijä Tero :heart:

no okei okei..on tuo rotta parempi :D

Gerbiili :kieh: :kieh: :kieh: ei rotta :kieh: :kieh: :kieh: :whistle:

kun kaikki on samanlaisii kukis,kivis,vakkis,häjis yms..ja sit mä oon joku sossuperhonen..ei tää nyt näin voi mennä :laugh: :laugh: :'(

älä hättäile kyl täs jotai kehitellää.

mä luotan suhun kukis :'(

no voi perkele nyt tul paineita... :kieh: :laugh:

:D

Nyt lopetin puhelun ja oon teidän käytössänne 100% :saint:

älä sano koht riennät kuitekii palliksen kainaloo. :D :D :D

Justha mä tähä tulin

ai sielt palliksen kainalost...no puole tunni pääst meet kattomaa bb:tä,mie en oo enää jaksanu kattoo sitä juur ollekaa.bb-extran katon aina ja välil ohimenne vilasen 24/7.

En oo BB:tä kattonu enää moneen viikkoon. Iha tylsäksi meni ku alko lappaa sitä porukkaa koko ajan taloon :|

sama täällä...en mäkään enää jaka kattoo..maku meni..välillä on ihan pakko teroo vilasta :p :p :whistle:

Meil on tääl paljo komeempi Tero, kahoppa mun profiiliin mikä komistus siellä on :whistle: Meijä Tero :heart:

no okei okei..on tuo rotta parempi :D

Gerbiili :kieh: :kieh: :kieh: ei rotta :kieh: :kieh: :kieh: :whistle:

:laugh: :laugh: kuhan härnäsin..juu kiva gerbiili.. :whistle:

Me käytii tänään uimassa (hallissa ku joku kumminki haluaa jotain viisastella...). Vaihteeksi tarkeni. Yleensä aina palelee nii että hampaat kalisee :snotty:

kuka tääl nyt viisastelis... :whistle: :saint: :D ...mie en oo käynt uimahallis valovuosii,enkä kyl vissii parii kesääkää järves.

Me käytii tänään uimassa (hallissa ku joku kumminki haluaa jotain viisastella...). Vaihteeksi tarkeni. Yleensä aina palelee nii että hampaat kalisee :snotty:

kuka tääl nyt viisastelis... :whistle: :saint: :D ...mie en oo käynt uimahallis valovuosii,enkä kyl vissii parii kesääkää järves.

sama homma mulla kukis..jos sitä enskesänä sinne järveen..mä en nuista uimaloista tykkää..se vesi alkaa kutittaa mua niin kauheesti ja muutenkin..yök..

Pakko vissii ma soittaa eläinlääkärille, meijä gerbulla on paha silmätulehdus :( Paljokoha eläinlääkäri rokottaa jos se jotai tippoja määrää... No mut maksakoon mitä maksaa, ohan se pakko hoitaa.

Pakko vissii ma soittaa eläinlääkärille, meijä gerbulla on paha silmätulehdus :( Paljokoha eläinlääkäri rokottaa jos se jotai tippoja määrää... No mut maksakoon mitä maksaa, ohan se pakko hoitaa.

voi pientä. :hug:

Arvatenkin kallista lystiä :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:

Maa freend :hug: Tuoha on ku mää konsanaan tuo hyppääjä :D

Harrastatko hyppäämistä maa freend :D :wave:

Oon mä hypänny kahesti tandemin ja sit kerran ihan yksin (joka pääty puunlatvaan...)

wau...sie oot hurja,en mie vaa uskaltas.

Maa freend :hug: Tuoha on ku mää konsanaan tuo hyppääjä :D

Harrastatko hyppäämistä maa freend :D :wave:

Oon mä hypänny kahesti tandemin ja sit kerran ihan yksin (joka pääty puunlatvaan...)

Wau.....sie oot huima nainen.....puunlatva ei kyl kuullosta kovin kivalta :/

Arvatenkin kallista lystiä :kieh: :kieh:

Saattaa olla :kieh: Mut ajattelin nii että ku oon noita pieniä hoitaakseni ottanu nii sitte hoidetaan kuluista huolimatta.

Yhteistyössä