KETJUNTAPPAJAT OSA 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukamieoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
onkos se huittine kattonu tätä idolssii?

:D oon

miuta oikei rupes ärsyttämää tänää et minkä takia ne on sovittanu iha päi persettä niitä eppujen biisejä... :o eihän osaa edes tunnistanu niitten biiseiks.

Ei niin :kieh: :kieh:

huomaatko että kello on yli kympin ja mie oon edellee tässä enkä sohval kattomas dexterii?

:o herttinen sentään.....mistäs nyt tuulee :whistle: ....onks telkkari rikki :kieh:

:laugh: ei oo telkku rikki vaa mie nappajan kaks kärpästä yhel iskul eli juttelen siu kaa tääl ketjus ja katon samal dexterii tääl makkaris. :D ...kohta kyl meen olkkarii kattomaa ku mies tulee nukkumaa. :D :D

huomaatko että kello on yli kympin ja mie oon edellee tässä enkä sohval kattomas dexterii?

:o herttinen sentään.....mistäs nyt tuulee :whistle: ....onks telkkari rikki :kieh:

:laugh: ei oo telkku rikki vaa mie nappajan kaks kärpästä yhel iskul eli juttelen siu kaa tääl ketjus ja katon samal dexterii tääl makkaris. :D ...kohta kyl meen olkkarii kattomaa ku mies tulee nukkumaa. :D :D

Oolrait :D :laugh: :laugh:

tiijetkös et mie oon kyllästyny syksyy,siis mie inhoon syksyä...ain sataa vettä... :kieh:

|O |O |O |O tulis jo talvi :snotty: .....ja kunnon luminen talvi :kieh:

joteki mie en välttämättä ehkä viel haluis lunta (jotta penskat vois kulkee fillareil kouluu...),mut pikku pakkane sen verra et ois kuivempaa eikä ain märkää loskaa.

Yhteistyössä