Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:onkos se huittine kattonu tätä idolssii?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:onkos se huittine kattonu tätä idolssii?
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:onkos se huittine kattonu tätä idolssii?
oon
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:onkos se huittine kattonu tätä idolssii?
oon
miuta oikei rupes ärsyttämää tänää et minkä takia ne on sovittanu iha päi persettä niitä eppujen biisejä...eihän osaa edes tunnistanu niitten biiseiks.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en miekää ois wellua tiputtanu vaa sen kallen... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:vesasta en aluks tykänny yhtää,mut nyt se on iha jees ja koopista tykkään paljo.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:vesasta en aluks tykänny yhtää,mut nyt se on iha jees ja koopista tykkään paljo.![]()
No kyl ne menee....mut kenessäkään ei ole samaa karismaa kuin Wellussa oli :/
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:saakeli et läppää joka viestin jälkee valkosen. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomaatko että kello on yli kympin ja mie oon edellee tässä enkä sohval kattomas dexterii?
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomaatko että kello on yli kympin ja mie oon edellee tässä enkä sohval kattomas dexterii?
herttinen sentään.....mistäs nyt tuulee
....onks telkkari rikki :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomaatko että kello on yli kympin ja mie oon edellee tässä enkä sohval kattomas dexterii?
herttinen sentään.....mistäs nyt tuulee
....onks telkkari rikki :kieh:
ei oo telkku rikki vaa mie nappajan kaks kärpästä yhel iskul eli juttelen siu kaa tääl ketjus ja katon samal dexterii tääl makkaris.
...kohta kyl meen olkkarii kattomaa ku mies tulee nukkumaa.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tiijetkös et mie oon kyllästyny syksyy,siis mie inhoon syksyä...ain sataa vettä... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tiijetkös et mie oon kyllästyny syksyy,siis mie inhoon syksyä...ain sataa vettä... :kieh:
|O |O |O |O tulis jo talvi :snotty: .....ja kunnon luminen talvi :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Mikä tää Johanin kuningas asema juttu tääl bb:ssä oikeen on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:teksti tulee taas kaks kertaa :/