Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu pitää kohta mennä ku rakas mieheni haluis tulla tähä koneelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Moi plikat! Me ei sitte mentykää mökille ku on nii pirun kylmä ja sadettaki luvattu joten kotona kökimme :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Moi plikat! Me ei sitte mentykää mökille ku on nii pirun kylmä ja sadettaki luvattu joten kotona kökimme :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu pitää kohta mennä ku rakas mieheni haluis tulla tähä koneelle.
ei pääse :kieh: turha kuvitellakkaan, ku ei rakenna tunnelia :kieh: :kieh: ...näytä kieltä sile :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Moi plikat! Me ei sitte mentykää mökille ku on nii pirun kylmä ja sadettaki luvattu joten kotona kökimme :saint:
moro vakaine.:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu pitää kohta mennä ku rakas mieheni haluis tulla tähä koneelle.
ei pääse :kieh: turha kuvitellakkaan, ku ei rakenna tunnelia :kieh: :kieh: ...näytä kieltä sile :kieh:
mie kyl yritin sanoo et ei viel ku tääl o miu frendei paikal.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
aha :| ....mistä kertoo?...anna kun arvaa...tytöstä ja helmikorva korusta![]()
....sori...huono
![]()
:ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu pitää kohta mennä ku rakas mieheni haluis tulla tähä koneelle.
mie kyl yritin sanoo et ei viel ku tääl o miu frendei paikal.
nyt oot kovis ja näytät kieltä :kieh: anna lapio käteen ja sano et tunneli on oltava parin viikon päästä valmis
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Moi plikat! Me ei sitte mentykää mökille ku on nii pirun kylmä ja sadettaki luvattu joten kotona kökimme :saint:
moro vakaine.:wave:
vaka vanha väinämöinen.....laulaja iän ikuinen....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on pakko kertoa vitsi...oon varmaan kertonutkin, mut kerron kyl vielä........mitä astronautti sanoi luurangolle jonka näki kuussa.......sanoi mitä kuuluu?![]()
![]()
![]()
kuu ja luu
![]()
.....NAURAKAA!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on pakko kertoa vitsi...oon varmaan kertonutkin, mut kerron kyl vielä........mitä astronautti sanoi luurangolle jonka näki kuussa.......sanoi mitä kuuluu?![]()
![]()
![]()
kuu ja luu
![]()
![]()
![]()
kuu ja luu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vakkarainen:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on pakko kertoa vitsi...oon varmaan kertonutkin, mut kerron kyl vielä........mitä astronautti sanoi luurangolle jonka näki kuussa.......sanoi mitä kuuluu?![]()
![]()
![]()
kuu ja luu
![]()
No... okei...![]()
![]()
Mut täs teille turkulaista erotiikkaa:
-vaimo rakas, kuis ol pikane suihiott?
-emmää ny jaksa ko päätäki särkke. Runkkaa toho vesilassii, mää jua se aamul.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on pakko kertoa vitsi...oon varmaan kertonutkin, mut kerron kyl vielä........mitä astronautti sanoi luurangolle jonka näki kuussa.......sanoi mitä kuuluu?![]()
![]()
![]()
kuu ja luu
![]()
No... okei...![]()
![]()
Mut täs teille turkulaista erotiikkaa:
-vaimo rakas, kuis ol pikane suihiott?
-emmää ny jaksa ko päätäki särkke. Runkkaa toho vesilassii, mää jua se aamul.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no niin leidit....mun pitää nyt mennä....aamulla on noustava klo.5.30 töihin...joten yötä :wave: :heart: :hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no niin leidit....mun pitää nyt mennä....aamulla on noustava klo.5.30 töihin...joten yötä :wave: :heart: :hug: :heart: