Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kuule mun pitää mennä....hurris huutelee tuolta kaiken aikaa...yskii ja itkee :/ ...toivottavasti ei mee korviin
nähääh....hyvää yötä :wave: :heart: :hug: :heart:
Hyvää yötä ja toivotaan rauhallista yötä :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kuule mun pitää mennä....hurris huutelee tuolta kaiken aikaa...yskii ja itkee :/ ...toivottavasti ei mee korviin
nähääh....hyvää yötä :wave: :heart: :hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Kukis perhana kans paikalla. Mut oottakaapa mä kaadan nuo kekarat petiin ni voi keskittyä olennaiseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:En ota tautia :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no mihi se kivine häippäs?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no mihi se kivine häippäs?
Muuttui näkymättömäksi varmaan![]()
![]()
![]()
ja moron kuukkeli:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie laitoin itteni puhekieltoo. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:En ota tautia :kieh: :kieh:
Otat |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie laitoin itteni puhekieltoo. :kieh:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie laitoin itteni puhekieltoo. :kieh:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Was???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:En ota tautia :kieh: :kieh:
Otat |O |O |O |O
EN!!! :kieh: :kieh: :kieh:
Nonnih, lapsoset o sängyissään ja mä tietsikallani :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:![]()
![]()
![]()
victoria bekhami lätkii naamaansa linnunpaskaa
![]()
![]()
![]()
Ja ai että ku iho on loistokunnossa
![]()
http://www.iltalehti.fi/viihde/200810078389077_vi.shtml
Ite suosin ihan tavallisia apteekin perusrasvoja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:En ota tautia :kieh: :kieh:
Otat |O |O |O |O
EN!!! :kieh: :kieh: :kieh:
Nonnih, lapsoset o sängyissään ja mä tietsikallani :saint:
Sait jo :kieh: :kieh: :kieh: