mie kans laitan tulemaa urpolle ja turpolle ja koko kivisen perheelle isot halit. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taukoo pukkaa.
teeveen orja :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Mie luin teiän Urposta ja Turposta.....ei voi kun sanoo et paranemisia, jaksamisia ja toivottavasti taudit jättäs teiät rauhaan :hug: :hug: :hug:
Mä vähän epäilen että noi taudit jättäis meidät rauhaan ku urpo ja turpo kaivaa nenää, raapii persettään, pesee käsiä vessanpytyssä,laittaa kädet suuhunsa tai toistensa suihin, juo kuravettä ja kaikkee muuta kivaa
:kieh: :kieh:
Ja huomen sitten mennäänkin hanipöölle hakeen urpon märkärupeen antibiootit :/![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taukoo pukkaa.
sellane perhanaha mie oon.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taukoo pukkaa.
![]()
:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:myö oltii tänää mökil puuhommis ja mie oon viel flunssas,mut sitkeesti tein hommia.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taukoo pukkaa.
![]()
:kieh:
just näin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:myö oltii tänää mökil puuhommis ja mie oon viel flunssas,mut sitkeesti tein hommia.
ei saa räkäsenä puuhastella :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:myö oltii tänää mökil puuhommis ja mie oon viel flunssas,mut sitkeesti tein hommia.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:myö oltii tänää mökil puuhommis ja mie oon viel flunssas,mut sitkeesti tein hommia.
mut ku ol pikkune pakko ja kyl mie aika hyvi jaksoin,nyt mie oon vähä väsy ja taas koskee kurkkuu ja nokka törrää...
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:myö oltii tänää mökil puuhommis ja mie oon viel flunssas,mut sitkeesti tein hommia.
mut ku ol pikkune pakko ja kyl mie aika hyvi jaksoin,nyt mie oon vähä väsy ja taas koskee kurkkuu ja nokka törrää...
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tauko loppu.
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Mie luin teiän Urposta ja Turposta.....ei voi kun sanoo et paranemisia, jaksamisia ja toivottavasti taudit jättäs teiät rauhaan :hug: :hug: :hug:
Mä vähän epäilen että noi taudit jättäis meidät rauhaan ku urpo ja turpo kaivaa nenää, raapii persettään, pesee käsiä vessanpytyssä,laittaa kädet suuhunsa tai toistensa suihin, juo kuravettä ja kaikkee muuta kivaa
:kieh: :kieh:
Ja huomen sitten mennäänkin hanipöölle hakeen urpon märkärupeen antibiootit :/![]()
Sori mutta nyt vähän livahti![]()
![]()
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tauko loppu.
kyllä sut viel vierotetaan telkusta:kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tauko loppu.
Nih :kieh:
![]()
Joko hyvällä tai pahalla......it's up to you![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tauko loppu.
Nih :kieh:
![]()
Joko hyvällä tai pahalla......it's up to you![]()
![]()
:kieh: :kieh:![]()
![]()
![]()
häjy käy hurjana
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Pitäiskö sun häjy hommata tällainen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Joululahjoista tuli mieleen et mul ei kyllä ole haisuakaan mitä mä ukolle ostan. Se aina sanoo ettei tartte mitään mutta jos erehtyy olla ostamatta lahjaa nii pettyy kyllä :kieh: