KETJUNTAPPAJAT osa 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vacca Foeda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Mie luin teiän Urposta ja Turposta.....ei voi kun sanoo et paranemisia, jaksamisia ja toivottavasti taudit jättäs teiät rauhaan :hug: :hug: :hug:

Mä vähän epäilen että noi taudit jättäis meidät rauhaan ku urpo ja turpo kaivaa nenää, raapii persettään, pesee käsiä vessanpytyssä,laittaa kädet suuhunsa tai toistensa suihin, juo kuravettä ja kaikkee muuta kivaa
:kieh: :kieh:

Ja huomen sitten mennäänkin hanipöölle hakeen urpon märkärupeen antibiootit :/ :D

Sori mutta nyt vähän livahti :laugh: :laugh: :laugh: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
taukoo pukkaa.

teeveen orja :kieh: :kieh:

sellane perhanaha mie oon. :D

b050.gif

:whistle: :kieh:

myö oltii tänää mökil puuhommis ja mie oon viel flunssas,mut sitkeesti tein hommia.

ei saa räkäsenä puuhastella :kieh:

mut ku ol pikkune pakko ja kyl mie aika hyvi jaksoin,nyt mie oon vähä väsy ja taas koskee kurkkuu ja nokka törrää...

myö oltii tänää mökil puuhommis ja mie oon viel flunssas,mut sitkeesti tein hommia.

mut ku ol pikkune pakko ja kyl mie aika hyvi jaksoin,nyt mie oon vähä väsy ja taas koskee kurkkuu ja nokka törrää...

mitään ei ole pakko paitsi syntyä paskoa piereskellä ja kuolla kupsahtaa :kieh: :kieh:

p050.gif

Otahan tuosta vähän rohtoja :whistle: :whistle:

Mie luin teiän Urposta ja Turposta.....ei voi kun sanoo et paranemisia, jaksamisia ja toivottavasti taudit jättäs teiät rauhaan :hug: :hug: :hug:

Mä vähän epäilen että noi taudit jättäis meidät rauhaan ku urpo ja turpo kaivaa nenää, raapii persettään, pesee käsiä vessanpytyssä,laittaa kädet suuhunsa tai toistensa suihin, juo kuravettä ja kaikkee muuta kivaa
:kieh: :kieh:

Ja huomen sitten mennäänkin hanipöölle hakeen urpon märkärupeen antibiootit :/ :D

Sori mutta nyt vähän livahti :laugh: :laugh: :laugh: :hug:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

tauko loppu.

kyllä sut viel vierotetaan telkusta :whistle: :kieh: :kieh:

Nih :kieh:

n050.gif

Joko hyvällä tai pahalla......it's up to you :whistle: :whistle:

:kieh: :kieh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: häjy käy hurjana :laugh:

g020.gif

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Joululahjoista tuli mieleen et mul ei kyllä ole haisuakaan mitä mä ukolle ostan. Se aina sanoo ettei tartte mitään mutta jos erehtyy olla ostamatta lahjaa nii pettyy kyllä :kieh:

Ei miullakaan oo mitään hajua :/ .....ja poru ja kiukkahan siit tulee jos ei pukki mitään tuo :kieh: :kieh: :kieh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä