###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Iltaa! Olin eilen siellä kaavinnassa ja nyt pitäisi kohdun olla ihan tyhjä :attn: . Ultrasivatkin kun vaatisin senkin vielä kaavinnan päätteeksi. Olo on ihan erilainen kuin ennen kaavintaa eli nyt ei mahassa kiristele mikään ja kipuja ei oo juuri ollenkaan. Antibiootitkin sain lopettaa.Vuotoakaan ei oo juurikaan =) . Tässä täytyy pari päivää ottaa rauhallisesti ja eilinen meni nukutusaineista toipuessa. Pikkuisen on sellainen morkkisolo tästä kaikesta vastoinkäymisestä mut kyl tää tästä. Nyt molemmat lapset nukkuu...onneksi :D ja on vähän omaa aikaa. Tarttis taas pudottaa pari kiloa kun oon herkutellut niin pal kauhiast :p enkä oo yhtään liikkunut muuta kuin ipanoiden perässä.
 
On toi pottatouhu kuopuksella kyl ihan ihmeellistä...eli se paljon puhuttu kakka sitten tuli pari päivää sitten kun syötin hälle luumua. Mutta taas alkoi uus kakan panttaus ja meni pari päivää kakkaamatta mut tänään sit ei hän pystyny enää pidättään ja vaippaan teki töräykset ja täytyy sanoa et kyl tulin iloiseksi toisen kakasta :LOL: Toivottavasti tuo hokais mahdollisimman pian ton kakkaamistouhun et kakkais suosiolla pottaan vaan eikä pidättelis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mä oon ollu kaksi kertaa kaavinnassa, että voin sanoa, jotta ei oo kivaa ;(
Ei ole ei! Mulla on kuitenkin jotenkin nyt huojentunut olo kun aika varma olen että tällä kertaa saatiin kaikki "residua" ulos kun se lääkkeellinen tyhjennys epäonnistui. Että kaipa nää hormonit alkavat taas hakea normaalia tasapainoaan.
 
Mun tarttis ostaa muodinmukaisia vaatteita ens syksyks kun meen pitkästä aikaa töihin :attn: . En ees tiedä missä muoti menee nykyään että oon varmaan ihan out ;) . Nykyisellään ei oo ollut varaa ostella itselle mitään eikä oikein tarvettakaan...mitäpä täällä maaseudulla kotosalla mitään muotikuteita tarttee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mä oon ollu kaksi kertaa kaavinnassa, että voin sanoa, jotta ei oo kivaa ;(
Ei ole ei! Mulla on kuitenkin jotenkin nyt huojentunut olo kun aika varma olen että tällä kertaa saatiin kaikki "residua" ulos kun se lääkkeellinen tyhjennys epäonnistui. Että kaipa nää hormonit alkavat taas hakea normaalia tasapainoaan.
Mulla oli kaavinnan jälkeen kuukautiset monta kuukautta ihan ihmeelliset. Joskus vuoti kuin pieni sika ja toisella kerralla taas hyvä, kun jäi jälki siteeseen. Hormoonit oli ihan sekasin ja sitä rataa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mun tarttis ostaa muodinmukaisia vaatteita ens syksyks kun meen pitkästä aikaa töihin :attn: . En ees tiedä missä muoti menee nykyään että oon varmaan ihan out ;) . Nykyisellään ei oo ollut varaa ostella itselle mitään eikä oikein tarvettakaan...mitäpä täällä maaseudulla kotosalla mitään muotikuteita tarttee :D
Mulla on vaan rytkyjä, eikä mitään sievää eikä muodinmukaista. Joten en osaa tässä asiassa auttaa. Muoti maksaa rahaa ja aikaa. ja hermoja ja itkua sovituskopissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mä oon ollu kaksi kertaa kaavinnassa, että voin sanoa, jotta ei oo kivaa ;(
Ei ole ei! Mulla on kuitenkin jotenkin nyt huojentunut olo kun aika varma olen että tällä kertaa saatiin kaikki "residua" ulos kun se lääkkeellinen tyhjennys epäonnistui. Että kaipa nää hormonit alkavat taas hakea normaalia tasapainoaan.
Mulla oli kaavinnan jälkeen kuukautiset monta kuukautta ihan ihmeelliset. Joskus vuoti kuin pieni sika ja toisella kerralla taas hyvä, kun jäi jälki siteeseen. Hormoonit oli ihan sekasin ja sitä rataa.
Voi ei!!! Minä toiveikkaana odottelen et alkais normaalit kuukautiset jo nelisen viikon päästä että pääsis taas uuteen yitykseen. Mul on ikää niin paljon et yhtään mahdollisuutta ei saa päästää ohi :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Voi ei!!! Minä toiveikkaana odottelen et alkais normaalit kuukautiset jo nelisen viikon päästä että pääsis taas uuteen yitykseen. Mul on ikää niin paljon et yhtään mahdollisuutta ei saa päästää ohi :|
Kyllähän ne alko mulla juuri silloin kun piti, mutta olivat tosiaan pitkään oudot. Tulin kyllä ekan kaavinnan jälkeen raskaaksi aika pian, mutta kesken meni sekin ja kaavintaan jouduin parisen kuukautta km:n jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mun tarttis ostaa muodinmukaisia vaatteita ens syksyks kun meen pitkästä aikaa töihin :attn: . En ees tiedä missä muoti menee nykyään että oon varmaan ihan out ;) . Nykyisellään ei oo ollut varaa ostella itselle mitään eikä oikein tarvettakaan...mitäpä täällä maaseudulla kotosalla mitään muotikuteita tarttee :D
Mulla on vaan rytkyjä, eikä mitään sievää eikä muodinmukaista. Joten en osaa tässä asiassa auttaa. Muoti maksaa rahaa ja aikaa. ja hermoja ja itkua sovituskopissa.
No itku vamaan multa pääseekin sovituskopissa kun kroppa on mulla niin valahtanu et huh huh vaan :LOL: Nytkin oon lihonnut kiloja kun oon vaan mässäillyt (syönyt suruuni). Enkä oo liikkunutkaan juuri yhtään kun ensin pelkäs et raskaus menee kesken jos rehkii ja sitten oli kielto tehdä mitään raskasta keskenmenon jälkeen ja nyt vaan odottelen et tää "sairasloma" loppuu et vähän pääsen liikuttamaan läskejäni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Voi ei!!! Minä toiveikkaana odottelen et alkais normaalit kuukautiset jo nelisen viikon päästä että pääsis taas uuteen yitykseen. Mul on ikää niin paljon et yhtään mahdollisuutta ei saa päästää ohi :|
Kyllähän ne alko mulla juuri silloin kun piti, mutta olivat tosiaan pitkään oudot. Tulin kyllä ekan kaavinnan jälkeen raskaaksi aika pian, mutta kesken meni sekin ja kaavintaan jouduin parisen kuukautta km:n jälkeen.
:hug: :hug: :hug: .Saa nähdä käykö mullekin noin! Mun ikäkriisi nostaa taas päätään ja pelkään et mun munasolut on jo niin vanhoja ettei niistä ole mihinkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
No mutta onpas meillä vakavat keskustelut tällai perjantaiehtoona!
Sappasse. Meidänhän pitäis bailata ja danssata. :xmas:
Meil olis helmikuussa joka viikonloppuna jotain juhlan tynkää tiedossa mut mua ei kyl kauheesti innosta. Parit juhlat taitaa kuitenkin olla aika pakolliset...ainakin yhdet 60v-juhlat ja isännän veljen kolmikymppiset (samalla tupaantuliaiset). yhdet 35v-juhlatkin olis mut ne jätän suosiolla väliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
No itku vamaan multa pääseekin sovituskopissa kun kroppa on mulla niin valahtanu et huh huh vaan :LOL: Nytkin oon lihonnut kiloja kun oon vaan mässäillyt (syönyt suruuni). Enkä oo liikkunutkaan juuri yhtään kun ensin pelkäs et raskaus menee kesken jos rehkii ja sitten oli kielto tehdä mitään raskasta keskenmenon jälkeen ja nyt vaan odottelen et tää "sairasloma" loppuu et vähän pääsen liikuttamaan läskejäni.
Mutta kallilla hankittuja kiloja ei sais ihan noin vaan karistaa..
 
Kello näyttääkin tulevan jo vaikka mitä joten yritän valua kohti olohuonetta ja sitten nukkumaan. Isäntä on jostain syystä aika hornylla tuulella :LOL: vaik ei sen kyl nyt paranis olla kun mul on kiellot annettu puuhastelusta vähäks aikaa eikä muutenkaan nyt innosta. Läpsin hänt ain vähän väliä loitommalle :LOL: Mut joo nyt meen siis iltasyömingeille telkkarin ääreen ja sitten nukkumaan kun ipanat herättää kuiteskin monta kertaa yöllä ja aikaisin aamulla. Mutta hyvät yöt ja palaillaan! :wave: :hug: :heart: :wave:
 

Yhteistyössä