###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä tää ketju on, mitä meinaa ketjuntappajat?
No itse oon hypännyt remmiin vasta paljon myöhemmin kuin mitä ensimmäiset ketjuntappajat aloittivat. Eli kai se nimi on tullut siitä että moni on kokenut että kun kommentoinut johonkin ketjuun niin se oma kommentti on jäänyt viimeiseksi eikä kukaan oo enää siihen mitään tokaissut ;) . Eli ehkä niin tyhjentäviä vastauksia tai sitten jotain muuta maan ja taivaan väliltä :whistle: ;) :D . Täällä jutustellaan kaikee mukavaa ja välillä on ollut ihan hulvattomia hetkiä...nyt on taas hiljaista täällä mutm jospa täällä taas säpinät alkais kohta, toivotaan! Eli periaatteena on et täällä ei ilkeillä eikä puhuta pahaa kenestäkään vaan ihan hyvän mielen ketju!! Ja kaikki tietty tervetulleita :D
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
tuitui teille :wave: tervetuloa
Kiitos! Mitäs kävi ykköselle kun tämä on osa 2?
Ne vissiin hajoavat ajan kuluessa, kun tulevat "täyteen". Tietokanta räjähtää, kun ei jaksa enää tallettaa samaan ketjuun uusia viestejä. Näin mä veikkaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
tuitui teille :wave: tervetuloa
Kiitos! Mitäs kävi ykköselle kun tämä on osa 2?
Ne vissiin hajoavat ajan kuluessa, kun tulevat "täyteen". Tietokanta räjähtää, kun ei jaksa enää tallettaa samaan ketjuun uusia viestejä. Näin mä veikkaan :)
varmaan näin :D välillä ei välttämättä ketju pysy perässä kun on niin monta jutustelijaa samaan aikaan paikalla, että menee ihan sekaisin. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
tuitui teille :wave: tervetuloa
Kiitos! Mitäs kävi ykköselle kun tämä on osa 2?
Ne vissiin hajoavat ajan kuluessa, kun tulevat "täyteen". Tietokanta räjähtää, kun ei jaksa enää tallettaa samaan ketjuun uusia viestejä. Näin mä veikkaan :)
varmaan näin :D välillä ei välttämättä ketju pysy perässä kun on niin monta jutustelijaa samaan aikaan paikalla, että menee ihan sekaisin. :p
aikoinaa tais olla et näitä ketjuja tehtii 60 ja sit rupes vaa porukka häviämää ja pistettii telakalle koko ketju.
 
Tultiin lasten kanssa ulkoa ja piti pestä heidän naamatkin ja kupukselta silmät kun olivat yltäpäältä kurassa ja hiekassa :eek: . No esikoinen jossain välissä oli kai saanut sitä kuraa kuopuksen silmiinkin :headwall: kun piti välillä kääntää selkä kun postisetä toi jonkun paketin joka piti kuitata.
 

Yhteistyössä