Se tarkoittaa sitä nikkiä joka lopettaa jonkun tietyn ketjun...ja me täällä olevat ollaan sellaisia...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä tää ketju on, mitä meinaa ketjuntappajat?
Se tarkoittaa sitä nikkiä joka lopettaa jonkun tietyn ketjun...ja me täällä olevat ollaan sellaisia...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä tää ketju on, mitä meinaa ketjuntappajat?
No itse oon hypännyt remmiin vasta paljon myöhemmin kuin mitä ensimmäiset ketjuntappajat aloittivat. Eli kai se nimi on tullut siitä että moni on kokenut että kun kommentoinut johonkin ketjuun niin se oma kommentti on jäänyt viimeiseksi eikä kukaan oo enää siihen mitään tokaissut . Eli ehkä niin tyhjentäviä vastauksia tai sitten jotain muuta maan ja taivaan väliltä . Täällä jutustellaan kaikee mukavaa ja välillä on ollut ihan hulvattomia hetkiä...nyt on taas hiljaista täällä mutm jospa täällä taas säpinät alkais kohta, toivotaan! Eli periaatteena on et täällä ei ilkeillä eikä puhuta pahaa kenestäkään vaan ihan hyvän mielen ketju!! Ja kaikki tietty tervetulleitaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä tää ketju on, mitä meinaa ketjuntappajat?
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Oho bootyPeppi ehtikin jo vastata samaan kysymykseen!! :wave:
ei mitään jännää....mut kohta meen moikkaamaan mun rakasta ystävääni joka tuli pika visiitille suomeen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Noniin. Onko jollekulle tapahtunut jotakin jännää tänään?
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Mun viesti on jääny nolottavan monesti viimeiseksi.. :ashamed: Saanko siis liittyä kerhoonne?
Kiitos! Mitäs kävi ykköselle kun tämä on osa 2?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui teille :wave: tervetuloa
Se ei toiminut enään...Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Kiitos! Mitäs kävi ykköselle kun tämä on osa 2?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui teille :wave: tervetuloa
Ne vissiin hajoavat ajan kuluessa, kun tulevat "täyteen". Tietokanta räjähtää, kun ei jaksa enää tallettaa samaan ketjuun uusia viestejä. Näin mä veikkaanAlkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Kiitos! Mitäs kävi ykköselle kun tämä on osa 2?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui teille :wave: tervetuloa
varmaan näin välillä ei välttämättä ketju pysy perässä kun on niin monta jutustelijaa samaan aikaan paikalla, että menee ihan sekaisin.Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Ne vissiin hajoavat ajan kuluessa, kun tulevat "täyteen". Tietokanta räjähtää, kun ei jaksa enää tallettaa samaan ketjuun uusia viestejä. Näin mä veikkaanAlkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Kiitos! Mitäs kävi ykköselle kun tämä on osa 2?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui teille :wave: tervetuloa
aikoinaa tais olla et näitä ketjuja tehtii 60 ja sit rupes vaa porukka häviämää ja pistettii telakalle koko ketju.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:varmaan näin välillä ei välttämättä ketju pysy perässä kun on niin monta jutustelijaa samaan aikaan paikalla, että menee ihan sekaisin.Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Ne vissiin hajoavat ajan kuluessa, kun tulevat "täyteen". Tietokanta räjähtää, kun ei jaksa enää tallettaa samaan ketjuun uusia viestejä. Näin mä veikkaanAlkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Kiitos! Mitäs kävi ykköselle kun tämä on osa 2?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui teille :wave: tervetuloa
tuitelitui siullekkii.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui kukis :wave: