###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Onko toi kana rintaa vai koipea?
siinä on molempia ja siipiä myös...mä sekotan noi murskatut maissit ja kanat, riisiä ja sitten sitä salsaa....raikas salaatti on hyvä tuon kanssa mut en mä jaksanu tehdä mitään kun kaksi viikkoa on kaikki ollu kipeenä.
 
Yllätin kuopuksen edellispäivänä syömästä vesivärinappia :whistle: :eek: . En tiedä ehtikö niellä sitä mut suusta ja kielestä sitä ongin pois!!! Yöllä vähän paukutteli...en tiedä johtuiko siitä mut pelästyin kuitenkin kun en tiedä onko vesivärit myrkyttömiä vai ei!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Yllätin kuopuksen edellispäivänä syömästä vesivärinappia :whistle: :eek: . En tiedä ehtikö niellä sitä mut suusta ja kielestä sitä ongin pois!!! Yöllä vähän paukutteli...en tiedä johtuiko siitä mut pelästyin kuitenkin kun en tiedä onko vesivärit myrkyttömiä vai ei!!
mulle joskus sanottiin että voi värjätä pissan. Mutta myrkytyskeskukseen voi soittaa he voi varmistaa, että onko myrkyttömiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Meillä on kämppä kun kaatopaikka, kun en oo jaksanu tehä yhtään mitään, muuta kun roikkua netissä. Ja nukkua. Mutta kaippa mä joskus jaksan.
Meillä on melkein aina kun nuo sekoittaa kaiken hetkessä!!! VAikka kuinn juoksis perässä niin ei kerkiä samaa tahtia siivota kuin nuo sekoittaa!!! Eli enpä viitsi aina edes vaivautua ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Yllätin kuopuksen edellispäivänä syömästä vesivärinappia :whistle: :eek: . En tiedä ehtikö niellä sitä mut suusta ja kielestä sitä ongin pois!!! Yöllä vähän paukutteli...en tiedä johtuiko siitä mut pelästyin kuitenkin kun en tiedä onko vesivärit myrkyttömiä vai ei!!
mulle joskus sanottiin että voi värjätä pissan. Mutta myrkytyskeskukseen voi soittaa he voi varmistaa, että onko myrkyttömiä.
Se vaan että sattui olemaan keltainen vesivärinappi niin ei pissasta juuri erota :LOL: ! No, nyt ei väripaletissa ole enää keltaista :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Meillä on melkein aina kun nuo sekoittaa kaiken hetkessä!!! VAikka kuinn juoksis perässä niin ei kerkiä samaa tahtia siivota kuin nuo sekoittaa!!! Eli enpä viitsi aina edes vaivautua ;)
Tiedän tunteen, mutta nyt niiiiiin sekasta että itteäkin alkaa jo häirihemään.
 
Menin tai yritin eilen mennä illalla JO yhdeltätoista nukkumaan mut just kun olin menossa niin kuopus heräsi eikä sitten nukkunutkaan ennen aamu kolmea |O |O |O eli itse pääsin nukkumaan vasta kolmen jälkeen!!! No esikoinen sitten kuuden jälkeen pomppasi ylös pirteänä kuin peipponen että kolmen tunnin unilla on tänään porskutettu eteenpäin!!
 
Meidän tytöt tykkää kovasti musiikista ja tanssimisesta, varsinkin kuopus jolla on kyllä rytmi veressä :D . Oonkin sanonut että koska itsekin aikoinaan kovasti tykkäsin tanssia niin varmaan lapsetkin innostuu eli jos vaan esim. kilpatanssiharrastus heitä joskus alkaa viehättämään niin kuskaan mielelläni!! Itse olisin niin kovasti nuorempana halunnut kilpatanssijaksi mutta äitini ei suostunut kuskaamaan kaupunkiin.
 

Yhteistyössä