Mr Service U on taas kyläsä... tai mitää kylässä ku se perhana asuu tääl :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Heh arvaappa mitä... tai siis miten voikaan ihminen olla ketjuntappaja henkeen ja vereen?
Noh tuossa päivällä olin konetta aukomassa ja meil ku on netti salasanan takana niin aloin kirjottaan salasanaksi kukis :ashamed: :ashamed: :ashamed:
joo liikaa jumpannu oon..............myös sitä toista jumppaa ja vissii ollu liia akrobaattisii asentoi... ...ai kauhee mitä juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Onk sulle kukis tullu urheiluvamma? Ku niskat on jumis. Mä kävin kamun kaa lenkillä mut ku sil oli koira hinauksessa ni ei ollu kovin tehokasta. Koira nosti koipea joka tolpan juuressa
Meil vasta lämpii, mennään pallokalan kans kahestaanAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave: olipas saunassa hyvät löylyt
moro saunan puhdas suklis. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave: olipas saunassa hyvät löylyt
se ois pitänyt teiänkin nostella koipia aina samallaAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Onk sulle kukis tullu urheiluvamma? Ku niskat on jumis. Mä kävin kamun kaa lenkillä mut ku sil oli koira hinauksessa ni ei ollu kovin tehokasta. Koira nosti koipea joka tolpan juuressa
Ehe eheAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:joo liikaa jumpannu oon..............myös sitä toista jumppaa ja vissii ollu liia akrobaattisii asentoi... ...ai kauhee mitä juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Onk sulle kukis tullu urheiluvamma? Ku niskat on jumis. Mä kävin kamun kaa lenkillä mut ku sil oli koira hinauksessa ni ei ollu kovin tehokasta. Koira nosti koipea joka tolpan juuressa
Ei riittäs kusi ku eka tolppaanAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:se ois pitänyt teiänkin nostella koipia aina samallaAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Onk sulle kukis tullu urheiluvamma? Ku niskat on jumis. Mä kävin kamun kaa lenkillä mut ku sil oli koira hinauksessa ni ei ollu kovin tehokasta. Koira nosti koipea joka tolpan juuressa
uuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh... :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Meil vasta lämpii, mennään pallokalan kans kahestaanAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave: olipas saunassa hyvät löylyt
:heart:
no joo joo...miehelkii on alaselkä vähä jumis...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ehe eheAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:joo liikaa jumpannu oon..............myös sitä toista jumppaa ja vissii ollu liia akrobaattisii asentoi... ...ai kauhee mitä juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Onk sulle kukis tullu urheiluvamma? Ku niskat on jumis. Mä kävin kamun kaa lenkillä mut ku sil oli koira hinauksessa ni ei ollu kovin tehokasta. Koira nosti koipea joka tolpan juuressa
niin no mitäs muuta teiltä nyt vois odottaakkaan kun sängynkin ootte saaneet hajalleAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no joo joo...miehelkii on alaselkä vähä jumis...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ehe eheAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:joo liikaa jumpannu oon..............myös sitä toista jumppaa ja vissii ollu liia akrobaattisii asentoi... ...ai kauhee mitä juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Onk sulle kukis tullu urheiluvamma? Ku niskat on jumis. Mä kävin kamun kaa lenkillä mut ku sil oli koira hinauksessa ni ei ollu kovin tehokasta. Koira nosti koipea joka tolpan juuressa
joo,just tuollei annatte mennä.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Linkitysyritelmää...
jehuu, onnistu. Meinaakko kukis et saunas tälleen...
nooh... ...pakkoha se on käytettävä tilaisuus hyväks ku lapset on koulus ja mie miehen kaa kahestaa kotona.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:niin no mitäs muuta teiltä nyt vois odottaakkaan kun sängynkin ootte saaneet hajalleAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no joo joo...miehelkii on alaselkä vähä jumis...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ehe eheAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:joo liikaa jumpannu oon..............myös sitä toista jumppaa ja vissii ollu liia akrobaattisii asentoi... ...ai kauhee mitä juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Onk sulle kukis tullu urheiluvamma? Ku niskat on jumis. Mä kävin kamun kaa lenkillä mut ku sil oli koira hinauksessa ni ei ollu kovin tehokasta. Koira nosti koipea joka tolpan juuressa
ai sie luovutat jo...no hyvät yöt ja huomisee. :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:juu, hyvin taas palsta toimaa |O |O
mutta mie poistun tohon sohvalle esikon viekkuun hetkiseks ainasin :wave: