KETJUNTAPPAJAT Osa 18

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mun ukkokulta kävi tos pari viikkoo sitte punkteerauksessa ku sil on aina noita poskiontelojuttuja ja kirsu ihan tukossa. Kyl sillä helpotti sen jälkeen vaik pelkäsi se vähä etukäteen :whistle:
mä oon kans pari kertaa käynyt ja hyiiiii helvata ku sattui |O |O se puudutelitku valui kait liian nopskaan nieluun tai sitten mä olin vaan asennoitunut ja psyykannut itteni silleen että sattuu joka tapauksessa vaik kuin puudutetaan. mul tarttis leikata otsaonteloa isommaksi ettei olis ain flunssassa pää täys räkää vaan kun en ole viel tuohon operaatioon suostunut :x :x :x
Onko tosta leikkaushommasta ollukki joskus näis tappoketjuissa puhetta ku kuulostaa tutulta? Tai siis kuulostaa aika ällöltä toimenpiteeltä
:$ En rupiais minäkää tommoseen.

Mun ukkokulta kävi tos pari viikkoo sitte punkteerauksessa ku sil on aina noita poskiontelojuttuja ja kirsu ihan tukossa. Kyl sillä helpotti sen jälkeen vaik pelkäsi se vähä etukäteen :whistle:
mä oon kans pari kertaa käynyt ja hyiiiii helvata ku sattui |O |O se puudutelitku valui kait liian nopskaan nieluun tai sitten mä olin vaan asennoitunut ja psyykannut itteni silleen että sattuu joka tapauksessa vaik kuin puudutetaan. mul tarttis leikata otsaonteloa isommaksi ettei olis ain flunssassa pää täys räkää vaan kun en ole viel tuohon operaatioon suostunut :x :x :x
Onko tosta leikkaushommasta ollukki joskus näis tappoketjuissa puhetta ku kuulostaa tutulta? Tai siis kuulostaa aika ällöltä toimenpiteeltä
:$ En rupiais minäkää tommoseen.

en mäkään rupea ihan herkästi, eli niin kauan kun antibiootit...muut kuin laajakirjoiset auttavat niin en tuohon toimenpiteeseen mene :| varsinkaan ku lääkäri innostui yksityiskohtaisesti selostamaan että kuinka otsaluita pitää repiä ja sen jälkeen otsaonteloita leikata :x :x :x

jonkun piti töiden jälkeen lähteä vielä keskiselle ku hokasin, et eskarilaisella ja koululaisella ei oo koulu vaatteita..... :kieh: ja ei muuta ku kauppaan :kieh: ....ja aikaa olis tietty ollut koko kesä ettiä vaatteita :| ...niih :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
jonkun piti töiden jälkeen lähteä vielä keskiselle ku hokasin, et eskarilaisella ja koululaisella ei oo koulu vaatteita..... :kieh: ja ei muuta ku kauppaan :kieh: ....ja aikaa olis tietty ollut koko kesä ettiä vaatteita :| ...niih :snotty:
mä laitoin ukon tänään ostaan kiireesti urpol ja turpol unipuput tarhaan ku huomen ei ehdi kauppaan. :kieh: :kieh: tarha noilla alkaa tiistaina ja likan eskari kans

Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Hii-O-Hoi sisaret :wave:

moro häjylääänen :wave:
Heissuli nuhanenu :hug: :wave:

ota tää mun räkä ja röhä poiiiissssss :kieh: :kieh: :kieh:
Ottappa kaapista nyt se imuri, törkkää letku nokkaan ja virta päälle......kyllä lähtee :whistle: :kieh: :kieh: :kieh:

moro häjylääänen :wave:
Heissuli nuhanenu :hug: :wave:

ota tää mun räkä ja röhä poiiiissssss :kieh: :kieh: :kieh:
Ottappa kaapista nyt se imuri, törkkää letku nokkaan ja virta päälle......kyllä lähtee :whistle: :kieh: :kieh: :kieh:
soon liian iso mun rotunenään :/

Maa freend :hug: Missä nää oot piilotellu?
Maa freend Vakainen :hug: .....myö oltiin viikonloppu reissussa :D
Me tultii pe sieltä metästä (mökiltä). Olipa ihuna tulla sivistyksen pariin. Missä te reissasitte?
Oltiin tuos Jyväskylän lähel meidän perhetuttujen luona :D

Yhteistyössä