KETJUNTAPPAJAT Osa 18

mie näin viimeyön iha hullua unta,siin oli musta-valko-harmaa orava mikä näytti iha pupulta ja se yritti purra miun sormee kokoaja...oli siin muutaki,mut en jaksa ruveta selostaa kaikkee nii ja oli talvi ja helveti paljo lunta. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
mun ukko oli viime yönä ihan hassu :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Se rupes unissaan kutittaa mun reittä ja meni hetki mun heräämisen jälkeenkin ku tajusin että äijä vetää zetaa ja kutittaa mua :LOL: :LOL: :LOL:
se on kuiteskii nähnyt jotain ihan pervoa unta :LOL:
Vetää zetaa??? :eek: :eek: :eek: whatta??

Joo no hetken kelattuani ajattelin että varmaan tarkottaa ihan vaan nukkumista mut ihan muuta tuli kyllä ekana mieleen :LOL: :LOL: :LOL: *käyrä muna* :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Mui mui kaikki muruset :hug:

Mitäs irmeleitten iltaan?
eihä täs mitä ihmeitä,lakkasin just kynnet,oon vetäny herneen nekkuu ja syön karkkii ja sipsii eli iha hyvi pyyhkii. :D
:D :D ei paha, sul on sit lauantai-ilta ihan kohillaan :whistle: Mistäs men herne nekkuun?
iha tyhmäst jutusta,mies o juoppokuskina ja mie siit tempasin oikee palkopäivinee nekkuu...ehkä käyttäyvyn lapsellisest,mut se sallittakoon. :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
mun ukko oli viime yönä ihan hassu :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Se rupes unissaan kutittaa mun reittä ja meni hetki mun heräämisen jälkeenkin ku tajusin että äijä vetää zetaa ja kutittaa mua :LOL: :LOL: :LOL:
se on kuiteskii nähnyt jotain ihan pervoa unta :LOL:
Vetää zetaa??? :eek: :eek: :eek: whatta??

Joo no hetken kelattuani ajattelin että varmaan tarkottaa ihan vaan nukkumista mut ihan muuta tuli kyllä ekana mieleen :LOL: :LOL: :LOL: *käyrä muna* :LOL: :LOL:
niin..siis nukkumista tarkoittaa :D

eihä täs mitä ihmeitä,lakkasin just kynnet,oon vetäny herneen nekkuu ja syön karkkii ja sipsii eli iha hyvi pyyhkii. :D
:D :D ei paha, sul on sit lauantai-ilta ihan kohillaan :whistle: Mistäs men herne nekkuun?
iha tyhmäst jutusta,mies o juoppokuskina ja mie siit tempasin oikee palkopäivinee nekkuu...ehkä käyttäyvyn lapsellisest,mut se sallittakoon. :D
Ei se mittää :hug: :hug: mä tempasin mökillä koko kasvimaan nekkuun ku otti nii ukko päähän :kieh:

Ei se mittää :hug: :hug: mä tempasin mökillä koko kasvimaan nekkuun ku otti nii ukko päähän :kieh:
:LOL: :hug:

Yhteistyössä