:hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja minddu:auttas nyt tuo särkylääke ...kele ettei migreeniksi ehdi yltyä.... Sitten ei kyllä selviä ku isäntä viihteellä ja muksutkin heräilee yöllä kun ovat tukkosia..
:hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja minddu:auttas nyt tuo särkylääke ...kele ettei migreeniksi ehdi yltyä.... Sitten ei kyllä selviä ku isäntä viihteellä ja muksutkin heräilee yöllä kun ovat tukkosia..
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai nii meinasin unohtaa et pikkis pyys sanoo terkkuja ja ettei tuu tänää tänne vaa kattelee leffaa.
empäs muute muistanu kysästä et mikä täl kertaa,mut varmaan just joku tuommone ja sit se ei saa nukuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai nii meinasin unohtaa et pikkis pyys sanoo terkkuja ja ettei tuu tänää tänne vaa kattelee leffaa.
taasko sil on joku moottorisahamurhaajamättöelokuva katsottavana :x
moorjens vakkis vakainen. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda::wave: :wave: :wave: iivning leidiis
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
mun ukko oli viime yönä ihan hassu
Se rupes unissaan kutittaa mun reittä ja meni hetki mun heräämisen jälkeenkin ku tajusin että äijä vetää zetaa ja kutittaa mua
se on kuiteskii nähnyt jotain ihan pervoa unta
eihä täs mitä ihmeitä,lakkasin just kynnet,oon vetäny herneen nekkuu ja syön karkkii ja sipsii eli iha hyvi pyyhkii.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mui mui kaikki muruset :hug:
Mitäs irmeleitten iltaan?
ei paha, sul on sit lauantai-ilta ihan kohillaan Mistäs men herne nekkuun?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:eihä täs mitä ihmeitä,lakkasin just kynnet,oon vetäny herneen nekkuu ja syön karkkii ja sipsii eli iha hyvi pyyhkii.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mui mui kaikki muruset :hug:
Vetää zetaa??? whatta??Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Se rupes unissaan kutittaa mun reittä ja meni hetki mun heräämisen jälkeenkin ku tajusin että äijä vetää zetaa ja kutittaa mua
iha tyhmäst jutusta,mies o juoppokuskina ja mie siit tempasin oikee palkopäivinee nekkuu...ehkä käyttäyvyn lapsellisest,mut se sallittakoon.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:ei paha, sul on sit lauantai-ilta ihan kohillaan Mistäs men herne nekkuun?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:eihä täs mitä ihmeitä,lakkasin just kynnet,oon vetäny herneen nekkuu ja syön karkkii ja sipsii eli iha hyvi pyyhkii.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mui mui kaikki muruset :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja tääkin vielä räkätaudin lisäks :kieh:
niin..siis nukkumista tarkoittaaAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Vetää zetaa??? whatta??Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Joo no hetken kelattuani ajattelin että varmaan tarkottaa ihan vaan nukkumista mut ihan muuta tuli kyllä ekana mieleen *käyrä muna*
Ei se mittää :hug: :hug: mä tempasin mökillä koko kasvimaan nekkuun ku otti nii ukko päähän :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:iha tyhmäst jutusta,mies o juoppokuskina ja mie siit tempasin oikee palkopäivinee nekkuu...ehkä käyttäyvyn lapsellisest,mut se sallittakoon.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:ei paha, sul on sit lauantai-ilta ihan kohillaan Mistäs men herne nekkuun?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:eihä täs mitä ihmeitä,lakkasin just kynnet,oon vetäny herneen nekkuu ja syön karkkii ja sipsii eli iha hyvi pyyhkii.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mui mui kaikki muruset :hug:
lähtisköhä kuukuppiki tolleen?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja tääkin vielä räkätaudin lisäks :kieh:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ei se mittää :hug: :hug: mä tempasin mökillä koko kasvimaan nekkuun ku otti nii ukko päähän :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:iha tyhmäst jutusta,mies o juoppokuskina ja mie siit tempasin oikee palkopäivinee nekkuu...ehkä käyttäyvyn lapsellisest,mut se sallittakoon.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:ei paha, sul on sit lauantai-ilta ihan kohillaan Mistäs men herne nekkuun?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:eihä täs mitä ihmeitä,lakkasin just kynnet,oon vetäny herneen nekkuu ja syön karkkii ja sipsii eli iha hyvi pyyhkii.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mui mui kaikki muruset :hug:
*tipahin*Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:lähtisköhä kuukuppiki tolleen?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja tääkin vielä räkätaudin lisäks :kieh: